Auteur Topic: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem  (gelezen 7415 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #40 Gepost op: maart 17, 2013, 10:27:09 pm »
Die voetzoekers mogen inderdaad stoppen!
In Charleroi ontplofte dit naast kinderen van 10 jaar, in Anderlecht naast stewards van de club, nu naast brave en eigen supporters...
Spijtig ook dat steeds hetzelfde groepje supporters direct wordt geviseerd, met dank aan 1 spotter, terwijl die mensen zelf graag zouden weten van wie het komt...

Over de sfeer..
Bij momenten goed.
Maar weinig organisatie waardoor er inderdaad regelmatig verschillende songs door elkaar te horen waren..
Maar toch goed geamuseerd ;)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.781
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #41 Gepost op: maart 18, 2013, 09:34:35 am »
is toch normaal dat Mechelen speelt om te winnen (vooral thuis). als je dan weet dat Van Veldhoven de coach is?!! is net zoals Maes....gaat er altijd 100% voor en houden hun spelers scherp. we hebben het steeds moeilijk tegen zo'n ploegen zoals Mechelen, Lokeren vanwege die duelkracht.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #42 Gepost op: maart 18, 2013, 10:40:49 am »
Die voetzoekers mogen inderdaad stoppen!
In Charleroi ontplofte dit naast kinderen van 10 jaar, in Anderlecht naast stewards van de club, nu naast brave en eigen supporters...
Spijtig ook dat steeds hetzelfde groepje supporters direct wordt geviseerd, met dank aan 1 spotter, terwijl die mensen zelf graag zouden weten van wie het komt...

Over de sfeer..
Bij momenten goed.
Maar weinig organisatie waardoor er inderdaad regelmatig verschillende songs door elkaar te horen waren..
Maar toch goed geamuseerd ;)

Die voetzoekers hebben wel iets.  Herinner me in charleroi.  De 1-0 en die ontlading en de ijzige stilte van de charleroi fans en het gejuich van de onze die galmde door het stadion en dan die knallen daar tussen. Duidelijk te horen in vtm samenvatting stadion ook. Had wel iets als ik eerlijk mag zijn.  Maar!  Als je het doet, doe het vooraan en waar je niemand echt ambeteert of msh in gevaar brengt.  Want kreeg op de parking in anderlecht ook ??n vlak naast me.  En indeed, tes nen serieusken buis.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #43 Gepost op: maart 18, 2013, 10:59:13 am »
Die voetzoekers mogen inderdaad stoppen!
In Charleroi ontplofte dit naast kinderen van 10 jaar, in Anderlecht naast stewards van de club, nu naast brave en eigen supporters...
Spijtig ook dat steeds hetzelfde groepje supporters direct wordt geviseerd, met dank aan 1 spotter, terwijl die mensen zelf graag zouden weten van wie het komt...

Over de sfeer..
Bij momenten goed.
Maar weinig organisatie waardoor er inderdaad regelmatig verschillende songs door elkaar te horen waren..
Maar toch goed geamuseerd ;)

Die voetzoekers hebben wel iets.  Herinner me in charleroi.  De 1-0 en die ontlading en de ijzige stilte van de charleroi fans en het gejuich van de onze die galmde door het stadion en dan die knallen daar tussen. Duidelijk te horen in vtm samenvatting stadion ook. Had wel iets als ik eerlijk mag zijn.  Maar!  Als je het doet, doe het vooraan en waar je niemand echt ambeteert of msh in gevaar brengt.  Want kreeg op de parking in anderlecht ook ??n vlak naast me.  En indeed, tes nen serieusken buis.
Dat die knal iets heeft, ga ik niet ontkennen.
Maar als je er zowel in Anderlecht, in Chaleroi als in Mechelen in slaagt om ze tussen eigen supporters te laten ontploffen, dan weet die persoon niet goed met welke zaken hij loopt te spelen vrees ik...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.719
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #44 Gepost op: april 09, 2013, 08:54:38 am »
Het wordt nu pas heel duidelijk dat KV Mechelen meer dan voor de eer alleen tegen ons speelden op de laatste speeldag van de reguliere competitie. Ze bakken er niets van in PO II. Er kunnen dus ernstige vragen gesteld worden bij de opmerkelijke inzet en vechtlust in die match tegen ons. Een match waar zij toen n.b. geen enkel belang meer bij hadden.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #45 Gepost op: april 09, 2013, 11:04:44 am »
Het wordt nu pas heel duidelijk dat KV Mechelen meer dan voor de eer alleen tegen ons speelden op de laatste speeldag van de reguliere competitie. Ze bakken er niets van in PO II. Er kunnen dus ernstige vragen gesteld worden bij de opmerkelijke inzet en vechtlust in die match tegen ons. Een match waar zij toen n.b. geen enkel belang meer bij hadden.

Dat je daar zelfs nog over twijfelt... Ligt (lag) er toch dik op, nee?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #46 Gepost op: april 09, 2013, 11:26:53 am »
Ik vond Mechelen tegen ons toch niet met dezelfde inzet spelen als ze anders doen, hoor.
Normaal spelen die met veel meer vuur.
Viel me ergens in de 1e helft op. "Amai, Mechelen laat het toch ook maar lopen, hoor."
Dus vanwaar die verontwaardiging om 'die ongelooflijke inzet van KV Mechelen" tegen ons ??

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.719
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #47 Gepost op: april 09, 2013, 12:19:48 pm »
Ik vond Mechelen tegen ons toch niet met dezelfde inzet spelen als ze anders doen, hoor.
Normaal spelen die met veel meer vuur.
Viel me ergens in de 1e helft op. "Amai, Mechelen laat het toch ook maar lopen, hoor."
Dus vanwaar die verontwaardiging om 'die ongelooflijke inzet van KV Mechelen" tegen ons ??

Hmm. Andere wedstrijd gezien zeker? Talloze gele kaarten, vuil en agressief spel van de Maneblussers, de verbetenheid in de acties, de zware ontgoocheling van de Malinwa spelers na het laatste fluitsignaal, enz... Ik heb de wedstrijd integraal gezien en KVM ging volledig voor de overwinning. Gelukkig zijn we dit jaar gewoon steengoed en hebben we het geluk aan onze zijde.

Offline ikke zelf

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #48 Gepost op: april 09, 2013, 01:03:35 pm »
KV Mechelen wilde er nog voor gaan omdat het mits winst alsnog 7de had kunnen worden en bijgevolg toch nog wat extra centen had kunnen opstrijken. Niet meer, niet minder!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #49 Gepost op: april 09, 2013, 01:15:38 pm »
KV Mechelen wilde er nog voor gaan omdat het mits winst alsnog 7de had kunnen worden en bijgevolg toch nog wat extra centen had kunnen opstrijken. Niet meer, niet minder!

Eerste post... Maneblusser?  8)

Freve

  • Gast
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #50 Gepost op: april 09, 2013, 01:29:25 pm »
KV Mechelen wilde er nog voor gaan omdat het mits winst alsnog 7de had kunnen worden en bijgevolg toch nog wat extra centen had kunnen opstrijken. Niet meer, niet minder!
Ervoor gaan voor de dubbele winstpremie betaald door een PO1 team,
niet meer, niet minder

Offline ikke zelf

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #51 Gepost op: april 09, 2013, 01:56:52 pm »
So?
Geld is geld, maakt niet uit door wie betaald. 7de of 8ste eindigen, daar is toch nog wat geld mee gemoeid.
Die reactie slaat nergens op. Integendeel zelfs, velen (waaronder ik) zouden Zulte zelfs graag kampioen zien spelen. Al was het maar om van dat gedrocht van die play-offs af te geraken.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #52 Gepost op: april 09, 2013, 02:22:03 pm »
So?
Geld is geld, maakt niet uit door wie betaald. 7de of 8ste eindigen, daar is toch nog wat geld mee gemoeid.
Die reactie slaat nergens op. Integendeel zelfs, velen (waaronder ik) zouden Zulte zelfs graag kampioen zien spelen. Al was het maar om van dat gedrocht van die play-offs af te geraken.

Zulte Waregem* , please...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #53 Gepost op: april 09, 2013, 06:41:20 pm »
So?
Geld is geld, maakt niet uit door wie betaald.
...
Met dien verstande dat aanmoedigingspremies in Belgi? strafbaar zijn...
Je moet het alleen kunnen bewijzen.
Soit, dit zijn oude koeien, we hebben uiteindelijk de 3 punten toch VERDIEND terug meegenomen naar WAREGEM!
Brokkel gerust verder in PO2 en see you next year.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #54 Gepost op: april 09, 2013, 07:46:39 pm »
So?
Geld is geld, maakt niet uit door wie betaald.
...
Met dien verstande dat aanmoedigingspremies in Belgi? strafbaar zijn...
Je moet het alleen kunnen bewijzen.
Soit, dit zijn oude koeien, we hebben uiteindelijk de 3 punten toch VERDIEND terug meegenomen naar WAREGEM!
Brokkel gerust verder in PO2 en see you next year.

Inderdaad, Mechelen is toch maar een sukkelploegske als het op play-offs aankomt.

Offline ikke zelf

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #55 Gepost op: april 11, 2013, 01:00:23 pm »
Best, dan zijn wij maar een sukkelploegske. Wat een lage reacties zeg.
Vergeten hoe jullie moeten klooien hebben vorig seizoen?

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #56 Gepost op: april 11, 2013, 01:08:24 pm »
Best, dan zijn wij maar een sukkelploegske. Wat een lage reacties zeg.
Vergeten hoe jullie moeten klooien hebben vorig seizoen?
En dan het ene seizoen is het andere niet :) Wij staan daar wel VERDIEND op de 2DE plaats !! Ook al voor de 2DE keer in de play offs . En jullie ? Ahja juist ja ...

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #57 Gepost op: april 11, 2013, 01:29:36 pm »
Best, dan zijn wij maar een sukkelploegske. Wat een lage reacties zeg.
Vergeten hoe jullie moeten klooien hebben vorig seizoen?

Kan eigenlijk niet anders dan akkoord gaan met je. Wat een arrogantie bij sommigen, vorig jaar vergeten? Het jaar daarvoor? Met al onze trainers? Dit jaar loopt uitstekend, maar soms lijkt het wel alsof de Kortrijkzanen hun bijnaam eerder bij ons zou passen. En als (als, want dat zijn zo van die dingen die makkelijk worden gezegd) die aanmoedingspremies waar zijn, wat dan nog zeg, we hebben gewonnen dus zijt content!

Offline ikke zelf

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #58 Gepost op: april 11, 2013, 01:30:04 pm »
Het ene seizoen is inderdaad het andere niet. En ik heb ook nergens gezegd dat die 2de plaats niet verdiend is, integendeel zelfs. Maar waarom zouden wij een sukkelploegske moeten zijn omdat we in POII spelen?

Offline ikke zelf

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] KV Mechelen- Zulte Waregem
« Reactie #59 Gepost op: april 11, 2013, 01:34:30 pm »
Best, dan zijn wij maar een sukkelploegske. Wat een lage reacties zeg.
Vergeten hoe jullie moeten klooien hebben vorig seizoen?

Kan eigenlijk niet anders dan akkoord gaan met je. Wat een arrogantie bij sommigen, vorig jaar vergeten? Het jaar daarvoor? Met al onze trainers? Dit jaar loopt uitstekend, maar soms lijkt het wel alsof de Kortrijkzanen hun bijnaam eerder bij ons zou passen. En als (als, want dat zijn zo van die dingen die makkelijk worden gezegd) die aanmoedingspremies waar zijn, wat dan nog zeg, we hebben gewonnen dus zijt content!

Dat laatste wil ik toch even rechtzetten. Ik bedoelde met extra geld echt wel het verschil tussen een 7de en 8ste plaats in de reguliere competitie. Dat is toch ook algauw een paar honderdduizend euro's. En daar kan een ploeg als KV toch al wel een speler voor halen.
Ik kan alleen maar hopen dat wij niet meedoen aan die zogenaamde aanmoedigingspremies. Maar daar heb ik wel een goed oog in. Niemand bij Mechelen die een Anderlecht of Brugge of who-ever een dienst zou willen bewijzen!