Auteur Topic: [NB] POI: Essevee - Lokeren  (gelezen 6277 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.301
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #20 Gepost op: maart 31, 2013, 05:16:52 pm »
Berrier is de man die uit de ploeg moet voor mij. Die is echt rampzalig aan het spelen. Begint dan te zagen tegen ploegmaats en ref... En als het even kan dan geeft hij enkel passen richting Leye. Sommigen roepen hem uit tot Le Roi d'Essevee maar misschien moeten ze hem eens helpen bij het op de grond houden van de voetjes. Want Le Roi is hij al lang niet meer.

Jammer genoeg moet ik u gelijk geven.  Berrier is reeds al geruime tijd op zoek naar zichzelf.

Nood gepeisd dat ik dit ooit ging zeggen maar mag eens enkele weken beginnen op de bank voor mij...

Met het niveau dat hij nu heelt moeten we idd niet hopen dat hij vertrekt in de zomer.
AL denk ik dat het beter is voor ons dat hij vertrekt. Berrier heeft het, cru gezegd, gehad met Essevee. Zegt in ieder interview dat hij weg wil, dus laat hem dan maar vertrekken.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #21 Gepost op: maart 31, 2013, 07:50:38 pm »
Wat anderen (San Iker in 't bijzonder) ook moge beweren. Bruzzese was gewoon zwak.
Kan bijna geen enkele bal klemvast pakken. Stond regelmatig te vliegevangen bij stilstaande fases. Uittrappen waren ook niet je dat, nog slechter dan Bossut in feite. Je moet er eens op letten hoe Bruzzese uittrapt. Kerel trapt met de binnenkant van de voet. Heeft geen 'keepertrap' dus.

Copa met wereldsaves ?? Laat me niet lachen. Waren gewoon 2 pakbare ballen, maar Copa gebruikt daarbij natuurlijk het nodige spektakel en daarom zijn het opeens wereldreddingen ? Nee, toch ?

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #22 Gepost op: maart 31, 2013, 08:00:06 pm »
Wat anderen (San Iker in 't bijzonder) ook moge beweren. Bruzzese was gewoon zwak.
Kan bijna geen enkele bal klemvast pakken. Stond regelmatig te vliegevangen bij stilstaande fases. Uittrappen waren ook niet je dat, nog slechter dan Bossut in feite. Je moet er eens op letten hoe Bruzzese uittrapt. Kerel trapt met de binnenkant van de voet. Heeft geen 'keepertrap' dus.

Copa met wereldsaves ?? Laat me niet lachen. Waren gewoon 2 pakbare ballen, maar Copa gebruikt daarbij natuurlijk het nodige spektakel en daarom zijn het opeens wereldreddingen ? Nee, toch ?
Houdt wel de 0-2 van het bord met uitstekend keeperswerk op Harbaoui . Zit deze bal er in , is de match afgelopen . Ik vind en blijf er bij dat Bruzzese een goeie keeper is . Is normaal dat hij nerveus is he. Wordt er ingegooid voor zeer belangrijke play off 1 match , met bijna geen wedstrijdritme. Geef hem wat vertrouwen . Ik herinner me trouwens nog zijn wereldsave tegen valenciennes in de voorbereiding .

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.301
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #23 Gepost op: maart 31, 2013, 08:22:58 pm »
Wat anderen (San Iker in 't bijzonder) ook moge beweren. Bruzzese was gewoon zwak.
Kan bijna geen enkele bal klemvast pakken. Stond regelmatig te vliegevangen bij stilstaande fases. Uittrappen waren ook niet je dat, nog slechter dan Bossut in feite. Je moet er eens op letten hoe Bruzzese uittrapt. Kerel trapt met de binnenkant van de voet. Heeft geen 'keepertrap' dus.

Copa met wereldsaves ?? Laat me niet lachen. Waren gewoon 2 pakbare ballen, maar Copa gebruikt daarbij natuurlijk het nodige spektakel en daarom zijn het opeens wereldreddingen ? Nee, toch ?

Trapte 1x slecht uit, voor de rest waren zijn uittrappen goed strak.
Maarja, voor veel Waregemnaren blijft Bossut onaantastbaar zeker...

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.621
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #24 Gepost op: maart 31, 2013, 09:19:17 pm »
als sammy geblesseert was waarom zat hij dan op de bank.
word tijd dat berrier eens weer met beide voeten op de grond komt ,is al een paar maanden aan het zweven

Offline YBC

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #25 Gepost op: maart 31, 2013, 09:29:29 pm »
Amai amai. Zo'n reacties na een 1-1 tegen een sterk Lokeren. Sommige supporters moeten dringend terug met de voetjes op de grond... We hebben genpeg kansen gehad om te winnen maar het beetje geluk ontbrak ons. Uiteindelijk vond ik ons wel iets beter dan Lokeren over gans de match bekeken. Met de handsbal van D'Haene moeten we blij zijn met het gelijkspel.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #26 Gepost op: maart 31, 2013, 09:38:44 pm »
als sammy geblesseert was waarom zat hij dan op de bank.
word tijd dat berrier eens weer met beide voeten op de grond komt ,is al een paar maanden aan het zweven

(half) geblesseerde spelers zitten al eens op de bank he, misschien al voor de sfeer. wie moet hij er anders zetten? een belofte ?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #27 Gepost op: maart 31, 2013, 09:47:27 pm »
Wat anderen (San Iker in 't bijzonder) ook moge beweren. Bruzzese was gewoon zwak.
Kan bijna geen enkele bal klemvast pakken. Stond regelmatig te vliegevangen bij stilstaande fases. Uittrappen waren ook niet je dat, nog slechter dan Bossut in feite. Je moet er eens op letten hoe Bruzzese uittrapt. Kerel trapt met de binnenkant van de voet. Heeft geen 'keepertrap' dus.

Copa met wereldsaves ?? Laat me niet lachen. Waren gewoon 2 pakbare ballen, maar Copa gebruikt daarbij natuurlijk het nodige spektakel en daarom zijn het opeens wereldreddingen ? Nee, toch ?

Vond hem zeker niet slechter dan Bossut, die trapt de helft van de ballen in de tribune en de andere helft gewoon random ergens voorin. Bij Bruzzese zat er ??n slechte bal tussen (niet toevallig net als iedereen begon te morren..). De rest van zijn uittrappen kwamen altijd perfect bij Leye terecht.

Voor de rest stond hij nog wat onzeker, magoed.. tis ook zijn competitiedebuut bij ons h?. En hij houdt Harbaoui toch van de 0-2.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #28 Gepost op: maart 31, 2013, 10:19:29 pm »
Amai amai. Zo'n reacties na een 1-1 tegen een sterk Lokeren. Sommige supporters moeten dringend terug met de voetjes op de grond... We hebben genpeg kansen gehad om te winnen maar het beetje geluk ontbrak ons. Uiteindelijk vond ik ons wel iets beter dan Lokeren over gans de match bekeken. Met de handsbal van D'Haene moeten we blij zijn met het gelijkspel.


Sorry, geen handsbal van Karel, werkt bal weg met schouder en ook zo beoordeeld door scheidsrechter.
Je moet niet klakkeloos geloven wat Peter Maes beweert en wat sommige commentatoren en journalisten blijkbaar makkelijk overnemen. Als je de beelden goed bekijkt is het heel moeilijk om te zien of het met schouder of arm was. Laten we dus maar opnemen voor onze eigen speler die pertinent beweert dat het met de schouder was in plaats van mee te gaan in de psychologische oorlogsvoering van Peter Maes.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #29 Gepost op: maart 31, 2013, 10:51:49 pm »
Amai amai. Zo'n reacties na een 1-1 tegen een sterk Lokeren. Sommige supporters moeten dringend terug met de voetjes op de grond... We hebben genpeg kansen gehad om te winnen maar het beetje geluk ontbrak ons. Uiteindelijk vond ik ons wel iets beter dan Lokeren over gans de match bekeken. Met de handsbal van D'Haene moeten we blij zijn met het gelijkspel.

"1-1 tegen een sterk Lokeren"
Die mannen kwamen totaal niet om te voetballen. Gewoon alle ballen wegstampen naar hun krachtige spitsen Harbaoui en Mokulu. En voor de rest een Leko die wat steekpasjes probeerde. Maar voor de rest stelde dit Lokeren toch niets voor ?

Die save van Bruzzese op die bal van Harbaoui was nu toch zo geen redding ? Aub zeg, dat is toch een bal die een keeper altijd moet hebben ?

"Het geluk ontbrak". Geluk dwing je af door een sterke spits te hebben die goals kan scoren.
Tja, als je zo'n kansen mist zoals Trajkovski komt daar niet veel (on)geluk bij kijken, hoor.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.301
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #30 Gepost op: maart 31, 2013, 10:59:58 pm »
Amai amai. Zo'n reacties na een 1-1 tegen een sterk Lokeren. Sommige supporters moeten dringend terug met de voetjes op de grond... We hebben genpeg kansen gehad om te winnen maar het beetje geluk ontbrak ons. Uiteindelijk vond ik ons wel iets beter dan Lokeren over gans de match bekeken. Met de handsbal van D'Haene moeten we blij zijn met het gelijkspel.

"1-1 tegen een sterk Lokeren"
Die mannen kwamen totaal niet om te voetballen. Gewoon alle ballen wegstampen naar hun krachtige spitsen Harbaoui en Mokulu. En voor de rest een Leko die wat steekpasjes probeerde. Maar voor de rest stelde dit Lokeren toch niets voor ?

Die save van Bruzzese op die bal van Harbaoui was nu toch zo geen redding ? Aub zeg, dat is toch een bal die een keeper altijd moet hebben ?

"Het geluk ontbrak". Geluk dwing je af door een sterke spits te hebben die goals kan scoren.
Tja, als je zo'n kansen mist zoals Trajkovski komt daar niet veel (on)geluk bij kijken, hoor.

Vergeet het!
90% van de keepers gaat zich op die fase gewoon breed maken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #31 Gepost op: maart 31, 2013, 11:02:05 pm »
Amai amai. Zo'n reacties na een 1-1 tegen een sterk Lokeren. Sommige supporters moeten dringend terug met de voetjes op de grond... We hebben genpeg kansen gehad om te winnen maar het beetje geluk ontbrak ons. Uiteindelijk vond ik ons wel iets beter dan Lokeren over gans de match bekeken. Met de handsbal van D'Haene moeten we blij zijn met het gelijkspel.
We hebben inderdaad genoeg kansen gehad en veel meer dan lOkeren, we verdienden op basis van dit de overwinning.   Lokeren is een anti-voetbalploeg, willen niet echt voetballen, wachten op fouten van de tegenstrever, gaan theatraal tegen de vlakte(vooral dienen Griek kon er wat van)en willen tijd winnen vanaf de eerste minuut, brullen voor het minste, zoals hun coach.  Leko en Copa zijn heel goed, de rest is ook niet slecht, ik ben er zeker van indien ze een betere coach zouden hebben ze veel mooier voetbal zouden brengen dan het anti-spel die ze nu op de mat brengen.
Berrier was bijzonder zwak, het is aan de trainer om de spelers op te stellen die in vorm of goed zijn, zoals Conte (fris, met veel goestig en balvast)D'Haene, Godeau waren voor mij de uitblinkers, minder dan gewoonlijk waren Delaplace,Malanda,De fauw Colpaert en Hazard, maar ik ben best tevreden met de algemene prestatie van de ploeg, desondanks het gelijkspel denk ik toch dat we het positief moeten bekijken, we konden echt wel winnen van Lokeren.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #32 Gepost op: maart 31, 2013, 11:55:46 pm »
Bruzzese heeft een bal erg slecht uitgetrapt ja. Maar ik herinner me vooral ook een erg verre uitworp die direct voor een gevaarlijke tegenaanval zorgde. Hij oogde wat onzeker, maar ik schrijf hem zeker niet af. Volgens mij kan dat best een betrouwbaar sluitstuk worden.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 745
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #33 Gepost op: april 01, 2013, 11:22:02 am »
Weeral gelijkspel tegen lokeren en weer vond ik dit ook de juist uitslag. Het blijkt toch maar weer dat Lokeren ons echt niet ligt!

Wat betreft de prestatie van Bruzzesse vond ik dit ondermaats! net alsof hij zeep aan zijn handen had! Telkens wanneer ik hem heb zien spelen heeft hij mij niet overtuigd en was ik toch blij dat Sammy in doel staat en niet hij! Natuurlijk begon de match niet uitstekend voor zijn vertrouwen met die eerst bal door zijn handen, (en dan nog een maar te zwijgen over die slechte uitrap)!

Conte man van de match (langs onze kant) voor mij! Die jongen is echt goed! Trajkovski moet ook meer spelen. Hazard bij zijn corner, komaan zeg korte pas van 3m naar berrier buitentrappen??? >:(

Berrier op zijn beurt mag ook eens terug beginnen voetballen! als het niet lukt, sbiet kopke naar beneden en zagen op alles en iedereen! een Berrier in vorm is een meerwaarde voor elke ploeg, maar zo een Berrier zie ik liever niet dan!

Godeau, weeral mijn zelfde conclusie: Te zwak! Moest voor mij de 2-1 gescoord hebben op hazard of berrier  zijn voorzet aan de 2e paal. En ik vond dat Godeau eruit moest voor Verboom en niet colpaert! Verboom (klasse) je ziet direct dat hij een aanvallende meerwaarde heeft voor de ploeg.

Waar ik mij echt aan erger is het niet goed kunnen uitvoeren van een corner, korte pas, uittrap. Waar ben je dan mee bezig als je elke dag voetbalt? En dit is niet enkel bij ons dat ik mij daaraan erger maar ook in het algemeen! De Bruyne tegen Macedonie, nauwelijks een goede stilstaande fase gegeven!

Misschien ben ik nu wel extreem hard voor de ploeg en zeker na dit prachtseizoen maar zo zie ik het momenteel! Ik weet ook wel dat wij Barcelona niet zijn maar dat wij echt wel beter kunnen voetballen! Op naar Genk en op naar de 3 punten wat heel moeilijk zal zijn daar!
Liberta per gli ultras!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.301
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #34 Gepost op: april 01, 2013, 11:38:03 am »
Godeau is in de 1ste plaats een verdediger en was de beste van de 4 man achterin. Tis niet omdat hij kansen mist dat hij slecht is e.
Waarom Colpaert eraf? logisch, kon onmogelijk duel winnen tegen Harbaoui of Mokulu + had al geel.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 745
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #35 Gepost op: april 01, 2013, 11:42:03 am »
Godeau is in de 1ste plaats een verdediger en was de beste van de 4 man achterin. Tis niet omdat hij kansen mist dat hij slecht is e.
Waarom Colpaert eraf? logisch, kon onmogelijk duel winnen tegen Harbaoui of Mokulu + had al geel.

Nee dat van die kans vermeld ik er gewoon bij! Ik vond Dhaene de beste, Godeau heeft mij nooit kunnen overtuigen (behalve op rsca), een bal deftig wegkoppen kan hij niet voor zijn lengte!
Wat betreft colpaert herzie ik mijn mening dan, was zijn gele kaart vergeten!
Liberta per gli ultras!

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #36 Gepost op: april 01, 2013, 11:51:03 am »
Ik heb de wedstrijd gevolgd via Sporting Telenet.  Zulte-Waregem vond ik het eerste half uur vooral gevaarlijk voor doel.  Zeer jammer dat Copa een aantal uitstekende reddingen uit zijn mouw tovert, anders stond Zulte-Waregem misschien wel 2 of 3-0 voor. 

De tweede helft had ik de indruk dat Zulte-Waregem iets te ver uit elkaar voetbalde.  Mijn mening is dat het middenveld van Zulte-Waregem niet echt goed bezig was.  Veel slechte passes in elk geval, balverlies ook.

Ik hoop maar dat het voor Zulte-Waregem geen teken aan de wand is, maar hun sprankelend voetbal waarvoor ze dit seizoen zo geroemd worden was er in geen geval.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #37 Gepost op: april 01, 2013, 12:20:51 pm »
op die handsbal moest gewoon offside worden gefloten....

Offline geert2709

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #38 Gepost op: april 01, 2013, 12:30:57 pm »
De "allerlaatste" Kijk van Joost na Essevee-Lokeren ...

http://www.youtube.com/watch?v=GA2IzVWXgKU&feature=youtu.be

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: [NB] POI: Essevee - Lokeren
« Reactie #39 Gepost op: april 01, 2013, 01:24:06 pm »
De sfeer in vak X was ook niet zo goed. ik heb nog nooit zo een koud gehad in vak X
One team One dream, i'm a believer