Kga het nu zuiver over het spel hebben en niet over die STRONTARBITERS!!!
Bruzzese, valt niets te verwijten, ik denk wel dat die 2de goal pakbaar was, maar ziet hem volgens mij niet vertrekken. Afstandsschot van Vanqueur, daar valt niets aan te doen (114km/h)
De fauw, mag 2de goal op zijn conto schrijven. De pass van Opare was gewoon slecht, maar Davy kijkt niet naar het spel en loopt gewoon terug, waardoor Mpoku, die meeliep met Davy en wel naar het spel keek, alle tijd had om aan te leggen.
D'haene was in mijn ogen enige verdediger op niveau gisteren, Ik zeg het al een paar weken, maar sinds de match op anderlecht is er iets "raars" met onze verdediging. Colpaert laat zich bij die 4de goal ook veel te makkelijk wegzetten. Godeau, tjah, hij maakt 1 of 2 goals, maar verdedigend, tjah, die Bulot vond het wel fijn denk ik daar op die flank.
Malanda vond ik goed spelen niet meer en niet minder. Delaplace speelde een goede 1ste helft, maar zakte in de 2de totaal weg. (Ik begrijp trouwens niets waarom die in de 2de helft plots moest doordekken op Vainqueur, man met 2x zoveel body)
Leye, Naessens en Hazard speelden goed vond ik, Leye maakte het die mannen van Standard knap lastig, en liet Kanu en Ciman niet uitvoetballen. Jens won bijna al zijn kopduels, en dat niet tegen de minste he. Hazard, ja die was alomtegenwoordig, veel meer een leider op het veld dan Berrier, en voila, zijn naam is gezegd...
Het was WEER huilen met de pet op, met een fluitconcert tot gevolg, gaf een slechte voorzet (1 van de zovele) en Dury draaide zich woest om, om prompt Cont? naar de bank te roepen.
Mister Generaal, als u volgend seizoen bij een topclub wil spelen moet je u niveau toch ferm opkrikken hoor, anders staat een transfer naar Spiere-Helkijn te wachten, voor 2 koebeesten en een verkie!!