Auteur Topic: [NB] Essevee - Standard  (gelezen 25196 keer)

Offline essevee007

• Leden
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #20 Gepost op: april 13, 2013, 01:51:50 am »
1 zin! Schande! Lokeren en waregem, plaats 5 & 6 ! Watch it! Corrupten boel zeg.  5 arbiters!  Tjah, kent iemand nog collemints? So pissed! Grootste ontgoocheling.... Sinds heel lang!  Vorige week lokeren, deze week essevee!

Offline forzasvzw

• Leden
  • Forzaaa SV !!
« Reactie #21 Gepost op: april 13, 2013, 02:02:57 am »
Aan de persoon die het zo nodig vond in vak X om mij een vuistslag in mijn gezicht tegeven tijdens de time omdat ik bij een doelpunt  naar voren loopte . wat doe je dan in vak X koopt u een abbonement in de A fz.... triestig ze vent. Zal wel op een of andere camera staan en werd ook direct gemeld aan een steward. en Khoop echt daj een papierke in u brievenbus krijgt met een stadionverbod want zoiets doe je gewoon niet ...  grtz

Offline Urcules

• Leden
« Reactie #22 Gepost op: april 13, 2013, 02:05:11 am »
't is een schande, zelden zo kwaad geweest na een wedstrijd.

Ik vermoed dat je er vorig seizoen niet bij was tegen Standard in de beker?
Die match zal waarschijnlijk nooit meer te overtreffen zijn.

Die kon ik idd niet live zien, dat had ik vandaag beter ook niet gedaan, zou beter geweest zijn voor mijn gezondheid. maar ik was ook getuige van de beruchte tweede helft ksv waregem-westerlo in de eindronde, 15-tal jaar geleden, dat kon ook tellen qua ontgocheling ... maar dat had niets met arbitrage te maken. Dit ter zijde.
« Laatst bewerkt op: april 13, 2013, 02:13:33 am door Urcules »

Offline Thomas

• Leden
  • Essevee forever!!!!
« Reactie #23 Gepost op: april 13, 2013, 02:16:12 am »
Mo alstublieft , wat kan Bruzzese hier nu aan doen ? Komaan. Kan aan geen enkele goal iets doen . Doet trouwens een cruciale redding als het 3-1 staat . Maarja Sammy is de man he . Kom eeg . Sammy ging er ook geen enkele gehad hebben hoor .

Offline bvdsteen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #24 Gepost op: april 13, 2013, 02:49:34 am »
Seba viel NIKS te verwijten, Sammy ging ze ook niet gehad hebben. Het spel was vond ik nog best goed. Maar 2!! Offside goals ni zien mee 6 man??? Dit is regelrechte competitievervalsing, als we gelijk hadden gespeeld door dat gesukkel kon ik er redelijk mee leven, maar dit is t? gortig! En wtf zitten standard supps in ONS vak te juichen voor een offside goal? Hebben die net als Nzolo geen geweten? Laat de pro league/bond dit passeren of blijft dat gesukkel van die refs duren? Me dunkt dat respect/fair play/ onpartijdigheid dat men zo hoog in het vaandel draagt bijzonder ver te zoeken was vanavond. Als leye meer dan 1 wedstrijd geschorst wordt, dan is hun intentie wel duidelijk: Waregem moet zijn plaats kennen...  :'(

« Laatst bewerkt op: april 13, 2013, 02:51:54 am door bvdsteen »

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #25 Gepost op: april 13, 2013, 07:54:31 am »
Wat heeft bruzesse eigenlijk misdaan? Als je 3-1 staat moet skulason erin maar niet nij 3-3!

Skulason ging erin komen toen het nog 3-1 stond hoor...

Offline Thomas

• Leden
  • Essevee forever!!!!
« Reactie #26 Gepost op: april 13, 2013, 08:12:32 am »
We leven nog altijd in de middeleeuwen, dat is me al lang duidelijk!!!   De kleintjes moeten zich niet te veel roeren. Ze mogen de mannen met het grote geld niet te veel emb?teren anders worden wel middels bedacht om hun mondekes te snoeren! 
Die lijnrechter aan de hoofdtribune was overduidelijk IETS BELOOFD VAN IEMAND!!! Inderdaad, een duidelijk geval van OMKOPERIJ.  Laat daar geen twijfel over bestaan.  En idioot zwettepei Nzolo moest er nog een ferme schep bovenopdoen.  Maar van die gast kan je eigenlijk niet veel beter verwachten.
Ik weet nu ook waarom al de technische middelen niet worden aangewend om het voetbal EERLIJK te laten verlopen... 
En wat schrijven onze perskiekens ?? Zulte Waregem liet een steek vallen ; onwaarschijnlijk ommekeer in koeien van letters. Omgekeerd zou dit geweest zijn : Lijnrechter helpt Zulte een handje...

Tja als je weet dat de lijnrechter ,aan de kant waar de twee offside goalen vallen, van luik is danweet je genoeg . We zijn hier gewoon bestolen . En nog geen klein beetje . Het zal toch nog een paar dagen dik op mijn lever liggen.

Offline alex

• Leden
« Reactie #27 Gepost op: april 13, 2013, 09:28:58 am »
een stadionverbod voor zwarte piet met zijn vijf sinterklaassen,en dan moet je nog je mond houden of je bent onsportief en een rascist g.v.d.t'is altijd hetzelfde met die bende amateurs,en maar een groot gedacht hebben over zichzelf,man man man ga gaan vissen met z'n vijven  >:(

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #28 Gepost op: april 13, 2013, 10:22:19 am »
Nachtje over geslapen en ik kook nog... we gaan nog mogen blij zijn als we europees halen.
Eerlijk de rest heeft bloed geroken, we zijn onthoofd zonder spitsen en we kregen ne ferme mentale tik.
Nu naar Brugge... :-(

Offline ivantje

• Leden
« Reactie #29 Gepost op: april 13, 2013, 10:26:40 am »
De odds voor deze wedstrijd stonden 2.5 - 3.5 - 2.6 bij pinnaclesports.(beste odds)

Een uur voor het begin werd dit plots 3.0 - 3.5 - 2.0

Komaan zeg, aan 2 slechts, dat is geen normale code voor een uitploeg die achter de tweede staat.
Ter vergelijking; Club staat aan 5.65. Er moet dus enorm veel geld op Standard gezet zijn.
Onderzoekje waard me dunkt.

Online meulie

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: april 13, 2013, 10:40:13 am »
bomalarm bij de bond!!!!

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: april 13, 2013, 10:45:34 am »
Kga het nu zuiver over het spel hebben en  niet over die STRONTARBITERS!!!

Bruzzese, valt niets te verwijten, ik denk wel dat die 2de goal pakbaar was, maar ziet hem volgens mij niet vertrekken. Afstandsschot van Vanqueur, daar valt niets aan te doen (114km/h)

De fauw, mag 2de goal op zijn conto schrijven. De pass van Opare was gewoon slecht, maar Davy kijkt niet naar het spel en loopt gewoon terug, waardoor Mpoku, die meeliep met Davy en wel naar het spel keek, alle tijd had om aan te leggen.
D'haene was in mijn ogen enige verdediger op niveau gisteren, Ik zeg het al een paar weken, maar sinds de match op anderlecht is er iets "raars" met onze verdediging. Colpaert laat zich bij die 4de goal ook veel te makkelijk wegzetten. Godeau, tjah, hij maakt 1 of 2 goals, maar verdedigend, tjah, die Bulot vond het wel fijn denk ik daar op die flank.
Malanda vond ik goed spelen niet meer en niet minder. Delaplace speelde een goede 1ste helft, maar zakte in de 2de totaal weg. (Ik begrijp trouwens niets waarom die in de 2de helft plots moest doordekken op Vainqueur, man met 2x zoveel body)

Leye, Naessens en Hazard speelden goed vond ik, Leye maakte het die mannen van Standard knap lastig, en liet Kanu en Ciman niet uitvoetballen. Jens won bijna al zijn kopduels, en dat niet tegen de minste he. Hazard, ja die was alomtegenwoordig, veel meer een leider op het veld dan Berrier, en voila, zijn naam is gezegd...
Het was WEER huilen met de pet op, met een fluitconcert tot gevolg, gaf een slechte voorzet (1 van de zovele) en Dury draaide zich woest om, om prompt Cont? naar de bank te roepen.

Mister Generaal, als u volgend seizoen bij een topclub wil spelen moet je u niveau toch ferm opkrikken hoor, anders staat een transfer naar Spiere-Helkijn te wachten, voor 2 koebeesten en een verkie!!

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: april 13, 2013, 11:19:08 am »
't is een schande, zelden zo kwaad geweest na een wedstrijd.

Ik vermoed dat je er vorig seizoen niet bij was tegen Standard in de beker?
Die match zal waarschijnlijk nooit meer te overtreffen zijn.

Soit, aanvallend weinig gebracht en het middenveld is bijna de hele match onder de voet gelopen geweest. Alleen de manier waarop we hier verliezen is weeral ongelooflijk schandalig.

Diepe en enorme ontgoocheling voor iedereen, ik hoop dat dit niet over en out is.. :-\

Met ene zeker Collemonts!  Inderdaad herinner me die nog en ook tegen Standard.  Die kloothommel van een Collemonts stond er ook bij gisteren.  Een man uit het Luikse by the way!

Offline koene

• Leden
« Reactie #33 Gepost op: april 13, 2013, 11:24:25 am »
tja op die manier kwam club ook winnen Is nu toch geen toeval meer 2topclubs en de teller staat al op 3 offside goals

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #34 Gepost op: april 13, 2013, 11:27:15 am »
tja op die manier kwam club ook winnen Is nu toch geen toeval meer 2topclubs en de teller staat al op 3 offside goals

+ een onterechte rode kaart

Offline nicolazzze

• Leden
« Reactie #35 Gepost op: april 13, 2013, 12:06:18 pm »
In mijn ogen kan je het zoveel steken op de schuld van de arbiters en het was echt wel hun schuld,  maar het was gewoon een extreem zwakke prestatie van onze ploeg ook! komaan zeg Berrier bolt hem af aub >:(, nu wel een assist maar dit kon evengoed iemand anders zijn dat wil werken voor de ploeg! Als je 3-1 voor staat en op de 2e plaats moet je die match gewoon winnen!! Te laks bij de afstandsschoten van Vainquer en Mpoku waarom ging er niemand op?
Bruzesse kon in mijn ogen niet echt veel doen aan die goals, wereldgoals en dan nog 2 in 1 match, dit zijn fases die heel zwaar gaan wegen op een doelman!
En Naessens moest er toch niet af voor olli, naessens<->conte dat was de oplossing voor mijn part! Dury veel te lang gewacht met wisselen terug, lendric heeft geen kans gehad.

Wat mij opviel tijdens het intervieuw met Van Damme was dat hij zei dat ze gewonnen hadden op de standard manier! Komaan de standard manier is passie, strijd en niet vallen bij het minste, als een klein kind anderen kaarten proberen aan te smeren (Ciman, van damme)! Ciman moest voor mijn part al 2e keer geel gehad hebben, hij bleef maar fouten maken!

Nzolo & gang da trok op geen ballen! Ik kon wel het veld oplopen van woede! We kunnen zagen en zagen op de arbitrage maar actie moet er ondernomen worden. In stadion tijdens de 3-3 zette ik mijn tv op pauze en je zag dat de man achter doel aan het kijken was hoe kanu scoorde terwijl hij een meter buitenspel stond, HIJ STOND ER GEWOON OP TE KIJKEN!

Op Facebook gaat er nu een goede pagina rond ivm met videobeelden iplv 6 arbiters en zij maar zeker dat het stilstaand beeld bij de 3-3 (kan ook 3-4 zijn) erin gepost zal worden waarbij die man achter doel er staat op te kijken!

Op naar Brugge en laat ons maar eens winnen zoals in de competitie  ;D en dan zondag Terug bovenaan komen door rsca te kloppen!
Lestienne en Bacca op geel gevaar!
Liberta per gli ultras!

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #36 Gepost op: april 13, 2013, 12:38:55 pm »
sommigen vergeten natuurlijk weer makkelijkheidshalve het aandeel van berrier in onze goals vaak ( berrier - malanda- leye eerste doelpunt bv... )

voor de rest zie ik ons na zondagavond , na match in brugge en thuis tegen anderlecht HOPELIJK nog 4e staan ...

Offline Nico the master

• Leden
« Reactie #37 Gepost op: april 13, 2013, 12:51:42 pm »
Kvrees dat dit over en out is.. Zie ons niet veel rapen op Club en thuis tegen Anderlecht.
En de manier waarop gisteren.. te schandalig eigenlijk om er op in te gaan, ongelofelijk dat dit weer gewoon voorbij gaat in de media etc. Tis allemaal maar normaal h?  ::)

Offline koene

• Leden
« Reactie #38 Gepost op: april 13, 2013, 01:00:35 pm »
Hoeven de matchen nog gespeeld te worden? als het resultaat door 6 clowns word beslist...
Kunnen enkel hopen dat de tegenstander zo weinig mogelijk in onze buurt komt waardoor er geen onterechte penalties / offside goals kunnen gemaakt worden.

Dit is erg.

Offline davke

• Leden
« Reactie #39 Gepost op: april 13, 2013, 01:23:01 pm »
wat voor ne kutkeeper is da eigenlijk,moeten ze vanuit de midden schieten tegen dat hij de bal ziet afkomen?tis nu al de 3e match op rij dat we punten laten liggen door diene mongool! als hij er volgende match terug opstaat ben ik zoieso direct naar huis!