Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 251248 keer)

Offline depinguin

• Leden
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #100 Gepost op: mei 21, 2013, 07:08:41 pm »
Nu het principe om de politiek onder druk te zetten kan ik volledig mee leven....
HOE MEER HOE LIEVER
Of ze zich er iets van aantrekken betwijfel ik echter...

Maar de hele "vaudeville" heeft die politiek nu ook wel munitie he...
Waarom zouden we investeren in nieuw stadion als dergelijke "comedia del'arte" mogelijk is ....
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Xavier Waterslaeghers

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: mei 21, 2013, 07:10:00 pm »
Dat Decuyper geld gaat zoeken, tot daar aan toe. Maar toch niet in Antwerpen  :o
Beerschot ging net failliet omdat daar geen investeerders te vinden waren  ???

Offline bojaaan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #102 Gepost op: mei 21, 2013, 07:11:34 pm »
Jongens, misschien ook eens gaan neuzen op het KVK forum... als het waar is wat daar nu geschreven wordt, is er echt een bom gevallen in Zuid West Vlaanderen ... by the way ... proficiat met jullie vice kampioenschap, nu het nog kan ...

kan je niet gewoon een samenvatting geven?  :P is toch veel makkelijker...

Fusie KVK - SVZW die voortspeelt onder stamnummer 19
stamnummer Zulte wordt verkocht aan Antwerpen

Offline soesoe

• Leden
« Reactie #103 Gepost op: mei 21, 2013, 07:11:42 pm »
Als ik het goed begrepen heb, kopen Antwerpse zakenlui het stamnummer van SVZW om vanuit het niets een eersteklasseclub op te bouwen die kan spelen op het Kiel. Naessens heeft op zijn beurt de meerderheid van de aandelen van KVK opgekocht waardoor een fusie tussen KVK en SVZW onder het stamnummer 19 een feit zou zijn. Gedaan dus met SVZW maar ook met KVK ...

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #104 Gepost op: mei 21, 2013, 07:12:53 pm »
Update: Zonet liep een persbericht van Patrick Decuyper binnen op de redactie. De manager van Zulte Waregem belooft de supporters dat er wel degelijk in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden volgend seizoen. Hij laat echter niet na om kritiek te uiten op de stad Waregem. ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem, dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-21/update-decuyper-spelen-volgend-seizoen-in-het-regenboogstadion#ixzz2TwgkEqYf

Kan Patrick Decuyper met zijn relaties geen priv?-investeerders zoeken voor een nieuw stadioncomplex te bouwen, desnoods in Zulte, dan moeten ze de Waregemse belastingbetalers niet meer lastig vallen voor dit prestigeproject waar misschien hoogstens 2000 Waregemnaars gaan naar kijken. Niet iedere Waregemse belastingbetaler is voetbalsupporter of supporter van SV Zulte-Waregem.

Offline smurf

• KVK Supporter
  • Leden
« Reactie #105 Gepost op: mei 21, 2013, 07:13:07 pm »
smurf
keeu heel gern mo nu bollen vent
mod kicken thx

alst een troost is wij zitten ook met een ei in ons broek. ook bij ons hardnekkiger wordende geruchten over fusie etc

Offline Boer Carels

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #106 Gepost op: mei 21, 2013, 07:14:08 pm »
Als ik het goed begrepen heb, kopen Antwerpse zakenlui het stamnummer van SVZW om vanuit het niets een eersteklasseclub op te bouwen die kan spelen op het Kiel. Naessens heeft op zijn beurt de meerderheid van de aandelen van KVK opgekocht waardoor een fusie tussen KVK en SVZW onder het stamnummer 19 een feit zou zijn. Gedaan dus met SVZW maar ook met KVK ...

Zoiets ja. Of het waar is zou ik betwijfelen, anders zie ik dury ook wel vertrekken. Zeker nu kvk vandaag die achterlijke chevalier heeft vastgelegd. (Het zou mij wel straf lijken moest er echt iets op til zijn dat beidde clubs nog apart spelers zouden vastleggen, juist nu de kernen zouden moeten worden afgeslankt..)

Offline smurf

• KVK Supporter
  • Leden
« Reactie #107 Gepost op: mei 21, 2013, 07:16:10 pm »

Zoiets ja. Of het waar is zou ik betwijfelen, anders zie ik dury ook wel vertrekken. Zeker nu kvk vandaag die achterlijke chevalier heeft vastgelegd. (Het zou mij wel straf lijken moest er echt iets op til zijn dat beidde clubs nog apart spelers zouden vastleggen, juist nu de kernen zouden moeten worden afgeslankt..)

bij een normale club zou dit inderdaad niet zo zijn maar kvk lijkt het bestuur niet echt een idee te hebben waar degryse mee bezig is

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: mei 21, 2013, 07:16:29 pm »

All?, dan hebben we zondag staan feesten omdat Antwerpen vice-kampioen geworden is en CL speelt.

Offline tvdb

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: mei 21, 2013, 07:16:45 pm »
Uhu, en die antwerpse investeerders spelen champions leaugue volgend jaar....wat een overdrijvers hier zeg!!! ::)

Offline smurf

• KVK Supporter
  • Leden
« Reactie #110 Gepost op: mei 21, 2013, 07:19:25 pm »

All?, dan hebben we zondag staan feesten omdat Antwerpen vice-kampioen geworden is en CL speelt.

hmm als je het zo bekijkt wel, kan me niet inbeelden dat ze dat zouden afstaan, maar volgens de geruchten zou de fusieploeg dan onder 19 in de streek spelen en dus inderdaad niet europees

Offline bojaaan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #111 Gepost op: mei 21, 2013, 07:19:40 pm »
Het is nu alleszins wel duidelijk waarom Patrick gisteren op de radio begon te lullen over een fusie. Dit was niet toevallig gasten

Volgend jaar mogen we naar Kortrijk trekken om Zuidwest aan het werk te zien

Offline anotherboerke

• Leden
« Reactie #112 Gepost op: mei 21, 2013, 07:20:56 pm »
Het is nu alleszins wel duidelijk waarom Patrick gisteren op de radio begon te lullen over een fusie. Dit was niet toevallig gasten

Volgend jaar mogen we naar Kortrijk trekken om Zuidwest aan het werk te zien

Zal zonder mij zijn dan. Hoe zeer het ook doet. Nooit fusie met kortrijk, NOOIT!

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #113 Gepost op: mei 21, 2013, 07:21:40 pm »
Met welke kleuren spelen we dan?:o dees kan toch ny waar zijn

13 april 1951

• Gast
« Reactie #114 Gepost op: mei 21, 2013, 07:23:13 pm »
Wat is er aan het gebeuren? Iemand met degelijke bronnen (binnen het bestuur bvb)? Mag altijd via PB.

Dit was toch het allerlaatste wat ik verwacht had vandaag.

Hoe dan ook, laat het h??l duidelijk zijn (wat mij betreft, en iedereen in mijn omgeving):

In Antwerpen voetbal: nooit.
In Kortrijk voetbal: nooit.

Freve

• Gast
« Reactie #115 Gepost op: mei 21, 2013, 07:23:43 pm »
kga efkes proberen niks meer te zeggen nu
efkes afwachten tot er officiele zaken gebracht worden
want ik zie PDC wel ons stamnummer verkopen en de Willy 19 overnemen.
Ma alst duidelijk mag zijn, nooit verzet ik een voet na Kortrijk om te gaan kijken
en verwacht ook ni da de buren dit zouden doen
mo soit
efkes officiele dingen afwachten....

Offline bojaaan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #116 Gepost op: mei 21, 2013, 07:25:14 pm »

SV Zulte Waregem verneemt allerlei berichten over een verhuis naar Antwerpen.

Patrick Decuyper: ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem,  dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?

Dit betekent eigenlijk niets, kan ook gewoon de fusieclub zijn die hier komt spelen

Offline svzw4ever

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: mei 21, 2013, 07:26:03 pm »

SV Zulte Waregem verneemt allerlei berichten over een verhuis naar Antwerpen.

Patrick Decuyper: ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem,  dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?

Dit betekent eigenlijk niets, kan ook gewoon de fusieclub zijn die hier komt spelen

idd dit bericht zegt helemaal niets

Essevee W.

• Gast
« Reactie #118 Gepost op: mei 21, 2013, 07:27:57 pm »
zultewaregemsup69 = PDC?  :o

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #119 Gepost op: mei 21, 2013, 07:28:34 pm »
Ik vrees vo een fusie met de nekken. PDC zei dit gisteren niet zomaar :'(