Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 251218 keer)

Offline dejak

• Leden
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #180 Gepost op: mei 21, 2013, 09:00:03 pm »
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2013, 09:04:08 pm door dejak »

Offline smurf

• KVK Supporter
  • Leden
« Reactie #181 Gepost op: mei 21, 2013, 09:05:15 pm »
Alle gekheid op een stokje : toch liever naar Deerlijk dan naar Antwerpen  :D
En misschien is die Smurf best een gezellige kerel om naast te zitten ??  Smurf ?

Mijn vrienden die voor essevee waren / svzw zijn vinden alvast van wel :D
maar zou toch niet gaan kijken. Geen probleem met zulte, waregem, zijn inwoners en supporters maar voetbal is emotie en denk niet dat ik ooit nog voor andere ploeg kan supporteren

Allez smurf je wordt toch ??n van ons nu.  Al tegoare al tegoare ??
Ziet ge ons al zitten naast mekaar in een matchke tegen BOERSCHOT uit Antwerpen ??

Toegegeven, bij alle miserie heb je mij toch doen lachen

Triestig dat ne mens zich zo moet opjagen voor zijn favo ploeg doordat een paar klutsers zo snel iets kunnen kapotmaken

Offline dejak

• Leden
« Reactie #182 Gepost op: mei 21, 2013, 09:08:27 pm »
Ceetje zong afgelopen donderdag en zondag nog "supporters verlaat ons nooit", nu wordt duidelijk wat hij bedoelde...

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #183 Gepost op: mei 21, 2013, 09:11:54 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=N0pl57I3PNs&feature=youtube_gdata_player

eactie van de burgemeester van Waregem.

In plaats van te klappen van judaspraktijken en prostitutie tegen een journalist zou je beter afwachten om met de betrokkenen zelf te spreken !! Typisch voor politici zeker.  Bla bla bla.  Ich habe es nicht gewusst!!  5 Jaar al spelen jullie met Essevee hun voeten blijkbaar.  Ik begin meer en meer achter de piste Deerlijk te staan !!

Ja, geen woorden maar daden beste Kurt. 'Dan weet ik niet wat er in Waregem nog zal gebeuren'. Wss niet veel als we op de politici moeten rekenen

Offline Mijzelve

• KVK Supporter
  • Leden
« Reactie #184 Gepost op: mei 21, 2013, 09:14:33 pm »
Sorry, ik post weinig, lees wel eens mee vanuit wat voor jullie 'the dark side' moet wezen... maar dit wens je niemand toe, zelfs je ergste vijand....

Afgelopen jaren hadden wij eens een succesje, en dan weer jullie, leuk... toc tac, en na ons beider verleden leuk om zien dat we allebei gezond waren, qua ploeg, qua rangschikking, qua supporters en ja, ook qua financi?n....

Dan zakt je broek toch af als er 1 of andere business pipo vindt dat hij nog niet genoeg winst maakt, dat hij nog niet genoeg supporters heeft, nog niet genoeg budget draait en etc etc etc nooit genoeg

Voor de duidelijkheid, ik heb het niet alleen over PDC maar even goed over Vincent De Gryse...

Hopelijk komen we hier beide 'ungefuseerd' en 'onverhuisd' uit, en kan de rivaliteit nog lang doorgaan, met mooi matchen, zowel op de Groeningekouter als aan de Gaverbeek.... het zou jammer zijn voor de inspanningen van de afgelopen 10 jaar moest dit niet het geval zijn...

Offline pierre

• Leden
« Reactie #186 Gepost op: mei 21, 2013, 09:21:32 pm »
Essevee de ploeg van 't Stad' ;)

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #187 Gepost op: mei 21, 2013, 09:28:32 pm »
Waarom klopt BDW eens niet aan bij de Egyptenaar in Lier?

Offline bojaaan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #188 Gepost op: mei 21, 2013, 09:30:36 pm »
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130521_065

"'Ik kan onze supporters beloven dat er ook volgend seizoen door ons eerste elftal in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden', verklaarde de CEO van Zulte Waregem."

KVK heeft nieuwe aandeelhouders, misschien verhuist KVK wel naar Antwerpen en valt Kortrijk onder SVZW?

ps ik herinner mij nog een bericht waarop men zei dat Beveren ook niet ging fusioneren, en een tijdje later was Waasland Beveren geboren

Offline sv27

• Leden
« Reactie #189 Gepost op: mei 21, 2013, 09:32:51 pm »
Inderdaad, derby's maken voetbal net zo mooi en geven kleur aan de competitie!  Elkaar wat jennen in aanloop naar een match en wat zeveren over de KVK en omgekeerd over de boeren, er is niets wat mooier is.

Net als dat er niets mooier is dan vice-kampioen spelen met een beperkt budget en toch mooi de grote ploegen ??n voor ??n pakken en ze de daver op het lijf jagen!  Dat de politiek onze sportieve prestaties af en toe recupereert en de commercie moet draaien, hoort erbij maar voetbal is er in de eerste plaats voor de mensen die elke dag (chaque jour) alles (everything) geven om naar hun ploegske te gaan kijken of de spelers en staf die ervoor zorgen dat er prestaties op de mat worden gelegd.

Het idee alleen al om een Antwerpse ploeg kunstmatig tot leven wekken met geld en gaan spelen met een ploeg zonder ziel en supporters in een lege Yu-card arena, dat doet ieder supportershart bloeden.
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2013, 09:43:47 pm door sv27 »

Offline houhettof

• Leden
« Reactie #190 Gepost op: mei 21, 2013, 09:33:30 pm »
het lijkt me duidelijk dat sport/voetbalmagazine terug de voortrekker is om onrust te stoken bij alles wat Essevee is. Die journalisten hebben het nooit voor ZW gehad en zullen waarschijnlijk ook nooit onpartijdig over ZW communiceren.  S/VM is een bloemlezing geworden van de clubbladen van de G5 van het Belgisch voetbal en al wie zich daartussen wil wringen zal het geweten hebben, kleine ploegen hebben ook geen groot potentieel aan eventuele lezers...
Dus supporters laat je niet opnaaien door goedkope nonsens.

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #191 Gepost op: mei 21, 2013, 09:36:01 pm »
Het zal nu nog dat achterlijk voetbalblaadje hun schuld zijn zeker? PDC start wel deze soap op...

Offline oostrosvzw

• Leden
« Reactie #192 Gepost op: mei 21, 2013, 09:36:12 pm »
Belga) Zulte Waregem-manager Patrick Decuyper reageerde dinsdag op het bericht dat de club volgend seizoen naar Het Kiel (Antwerpen) zou verhuizen. De CEO van de vicekampioen ontkent in alle toonaarden.

CEO Zulte Waregem Decuyper ontkent verhuis naar Antwerpen

Dinsdag kondigde Sport/Voetbalmagazine aan dat vicekampioen Zulte Waregem voor volgend seizoen een verhuis naar het voormalige Beerschotstadion plant. CEO Patrick Decuyper reageerde in een persmededeling op die berichtgeving. Hij ontkent dat Zulte Waregem volgend seizoen in Antwerpen zou spelen. "Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen door ons eerste elftal in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden", klinkt het. Decuyper haalt wel uit naar de stad Waregem. "De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, de stad Waregem, die ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden." . (Belga)

Offline essevee12345

• Leden
« Reactie #193 Gepost op: mei 21, 2013, 09:39:53 pm »
Pdc heeft weer zijn kuren. Ons mooi imago op een paar uur naar de kloten. Maar langs andere kant burgemeester staat te springen en te roepen op het podium maar heeft verdomme nog niets gedaan vr de club. Enkel alle plannen in den diepvries gestoken. Arm vlaanderen, nergens komt er vooruitgang in projecten. Altijd is er tegenwind...ik heb alle hoop opgegeven vr nieuw stadion nochtans broodnodig wil je nog groeien als club. Zels fcb die alles zelf wil financieren wordt tegengewerkt door enkele groene

Offline japarov

• Leden
« Reactie #194 Gepost op: mei 21, 2013, 09:40:14 pm »
het lijkt me duidelijk dat sport/voetbalmagazine terug de voortrekker is om onrust te stoken bij alles wat Essevee is. Die journalisten hebben het nooit voor ZW gehad en zullen waarschijnlijk ook nooit onpartijdig over ZW communiceren.  S/VM is een bloemlezing geworden van de clubbladen van de G5 van het Belgisch voetbal en al wie zich daartussen wil wringen zal het geweten hebben, kleine ploegen hebben ook geen groot potentieel aan eventuele lezers...

Ben blij dat er toch nog iemand is die de zaken nuchter bekijkt !!!!! Sommigen onder ons zijn hun geweer al aan het laden en weten niet eens of er ook maar iets van die berichtgeving klopt . Ik ben er 100% zeker van dat pdc het beste voor heeft met ONZE club en dat hij er alles zal aan doen om een stadion te kunnen bouwen maar we moeten ook eens met de vinger naar het stad wijzen want voor de verkiezingen gingen ze wachten tot na de verkiezingen om alles te bespreken nu zijn de stemmen binnen en is het opnieuw muisstil nen ambitieuze bestuurder zou er idd zot van worden !!!!!!
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2013, 09:42:10 pm door japarov »

Offline Nico the master

• Leden
« Reactie #195 Gepost op: mei 21, 2013, 09:40:34 pm »
Het zal nu nog dat achterlijk voetbalblaadje hun schuld zijn zeker? PDC start wel deze soap op...

En als we zo een nieuw stadion krijgen of een vernieuwd binnen de afgesproken termijn dan gaat hij opnieuw gelijk krijgen..
Neemt niet weg dat ik er ook verre van mee opgezet ben om de eigen supporters zo op stang te jagen en ons het gevoel te geven dat we aan eender wie verkocht kunnen worden. Zegt veel over het respect ten opzichte van de supporters.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #196 Gepost op: mei 21, 2013, 09:46:28 pm »
Ik herinner me nog wat Vannoppen vorig seizoen zei: " Wij en Zulte Waregem worden door voetbalmagazine altijd door de stront gehaald"

Laat het nu net weer die 2 ploegen zijn die ermee te maken hebben (Al bestaat die ene niet meer)

Offline bojaaan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #197 Gepost op: mei 21, 2013, 09:48:14 pm »
Volgens mij gaan de nieuwe aandeelhouders van KVK naar Beerschot en komt KVK spelen onder ons stamnummer

Zou dit ook niet mogelijk zijn

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #198 Gepost op: mei 21, 2013, 09:49:37 pm »
Volgens mij gaan de nieuwe aandeelhouders van KVK naar Beerschot en komt KVK spelen onder ons stamnummer

?

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #199 Gepost op: mei 21, 2013, 09:52:06 pm »

Dat wil zeggen dat alle spelers die voor die plaats 2 geknokt hebben dat voor niets gedaan hebben?