Als ik het goed voorheb is het weer dienen kwiet van riooljournalist Hautspie van voetbalmagazine? Dan is het reeds de derde maal dat hij Essevee in een heel slecht daglicht steekt. Eerst met omkoopschandaal tegen STVV, moest zich de week erna in alle bochten wringen en publiekelijk excuseren omdat er niets vanaan was, tweede keer was verleden jaar dat die Kroatische of Servische makelaar (die ook PSV kapotmaakte volgens die riooljournalist)Essevee in handen had, was ook al niet juist, en nu dit, hopelijk ook verkeerd. Ook Bart De Wever en zijnen NVA zijn in mijn ogen heel onbetrouwbaar!!
In ieder geval indien het niet waar is dan moet dienen Hautspie worden ontslagen, moet Decuyper zowiezo weg, want hij is onbekwaam (kan totaal niet communiceren;moest dit staalhard ontkennen,en vooral het stadsbestuur niet CHANTEREN, dit is een misdaad!!,kunnen we die vent niet in een dwangbuis stoppen met plakband op zijn mond?). Het is ook een lafbek, op het podium breed glimlachen maar achteraf doodleuk klagen over stad Waregem en een fusie voorstellen met de aartsvijand, dienen pipo supporter69 zal dan zeker de zonnegek zijn.
Indien het waar is, is het voorbij en kan men volgens mij Decuyper dagvaarden indien hij dit in zijn eentje heeft bedacht zonder dat de voorzitter of de raad van bestuur ervan wist.
Dan moet stad Waregem maar een eigen club oprichten voor en door de supporters van Essevee en spelen in het regenboogstadion en ook zeker dat fusiegedrocht met Kortrijk niet steunen, daar gaat geen normaal mens naar gaan kijken(ook in Beerschot zal er geen enkele oprechte supporter van Beerschot gaan kijken, idiote zakenmensen die totaal geen voeling hebben met het voetbal denken natuurlijk van wel).
Ik koop op dit moment geen abbo voor volgend jaar, ik ben dat gedoe meer dan beu, de play-offs zijn een aanfluiting op het voetbal, en nu zeker al dienen 'crap'is er teveel aan.
AGAINST MODERN FOOTBALL!! DeWitte, Van Noppen, Duchatelet, Verhaeghe en Decuyper VERNEUKEN het voetbal.
Ook niet vergeten dat hij een VUIL spelleke speelde met Malanda, met Hugo Broos, met Stijn Meert en ook met Dury.
Zelfs indien er weinig van waar is, is voor mij de maat vol.