Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 251214 keer)

Freve

• Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #240 Gepost op: mei 21, 2013, 11:14:01 pm »
En hoe de media een heel land op z'n kop kan zetten.. Ik geloof er alleszins bitter weinig van! Kalmte bewaren.. Offici?le berichten volgen wel!

Die verhalen zijn nu toch gewoon te gek voor woorden?
kweet ni
fusie was eruit
en vanavond een te vroeg gelekt bericht da wij verkocht worden aan Antwerpen
zo gek vind ik da ni eerlijk gezegd

Morgen pdc rond de tafel mee Kurt
wa denkte mr de burgemeester, game in Kortrijk gaan spelen of
game ier samen werken....

"Fusie was eruit"?

Dit zo gek niet vinden? Een ploeg uit Zulte en Waregem die in Antwerpen gaat spelen, voor een europese match kan ik hier inkomen.. Voor een heel jaar heel wat minder! Ik denk dat ik bij het idee van die fusie nog minder een tekening moet maken?
Pdc loste de woorden fusie zonder datie er erg in had en dit de wereld werd ingestuurd.

Euhm, als gij wilt na Antwerpen gaan mij goed.  Ma in
antwerpen willen ze een ploeg in eerste, de onze, onder andere naam enzo.
Antwerpen word geen fusie, Antwerpen koop SVZW over

Freve

• Gast
« Reactie #241 Gepost op: mei 21, 2013, 11:16:22 pm »
ik hoop:
ons stamnummer + CL ticket verkocht voor 25m ? aan Antwerpen
spelers niet mee welteverstaan die komen vd VK

PDC+Patrick (verschuere) kopen KVK op en sturen de spelers door naar Antwerpen
Wij spelen in ons stadion, onder de naam Essevee in om het even welke kleuren
met de inkomsten vd verkoop en sponsors van beide Clubs....

geen mooi verhaal, ma ik wil voetbal aan mijn deur blijven zien...

maar ik vermoed dat PDC zich verbrand heeft en onmogelijk heeft gemaakt
om nog met Stad rond de tafel te zitten.
MAW pdc koopt KVK op en gaat na Antwerpen een megaploeg bouwen met stamnummer KVK

Stop eens met dergelijk gezever zeg.
Waar rook is zal er wel ergens vuur zijn, maar ik geloof er 100% in dat PDC enkel iets zal ondernemen als hij de kans heeft om Essevee groter te maken, want er is al meermaals gebleken dat hij naar de top wil met onze club. En als er geen hulp komt van het stadsbestuur zal hij dat wel ergens anders zoeken.

Er was in ieder geval een spoedvergadering van het Waregems stadsbestuur deze avond, misschien dat ze nu zullen wakker schieten, zoniet zal hij een andere oplossing zoeken.

Daarbij komt nog eens dat KVK het moeilijk heeft, de overgrote meerderheid van de aandelen zijn in handen van 1 man die weinig interesse heeft in het voetbal, eigelijk de ideale moment om 'goeie zaken' te doen..
ik zeg ook dat PDC ons vooruit wil helpen....
allez ik denk dat op HEDEN
PDC verkoopt SVZW aan Antwerpen voor een smak geld
en start opnieuw onder KVK in ons stadion
verandert de naam, kleuren enzo
Rivaal uitgeteld, vijver voor ons....

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #242 Gepost op: mei 21, 2013, 11:22:14 pm »
die van de veekaa kunnen naar moeskroen gaan supporteren, en daar een topploegske uit de grond proberen te stampen. dan staat pdc terug evenver, want moeskroen is maar een windstootje verder dan kortrijk.
ik vrees dat we morgen slecht nieuws gaan krijgen. dat er gefoefeld word met stamnummers, kan me niks schelen (voor mij is der maar 1 stamnummer die ik kan onthouden ;-) ) maar ons europees ticket zou ik toch niet graag kwijt spelen zelle! daze opeens nummerke 19 hebben en in rood-wit verder zetten kan ik mee leven, zolang daar dan niet essevee kortrijk van gemaakt word, want daarvan krijg ik spontane braakneigingen! en we spelen uiteraard in ons regenboogstadion, die duidelijk een betere locatie is dan bij die van kortrijk, en een nog betere infrastructuur dan van de veekaa. tijdens de zwaarste aanpassingswerken kunnen we dan tijdelijk, dat leegstand pand betrekken om er een paar matchkes te spelen!
pfffffffftttttttttttttttttt der zijn nu soms nog spanningen tussen supporters, wat gaat dat dan niet zijn, mocht dit scenario er echt doorkomen :-s
dan nog liever mijn gewoon esseveeke die jaarlijks moete heeft om in eerste te blijven!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #243 Gepost op: mei 21, 2013, 11:24:24 pm »
Als ik het goed voorheb is het weer dienen kwiet van riooljournalist Hautspie van voetbalmagazine?  Dan is het reeds de derde maal dat hij Essevee in een heel slecht daglicht steekt.  Eerst met omkoopschandaal tegen STVV, moest zich de week erna in alle bochten wringen en publiekelijk excuseren omdat er niets vanaan was, tweede keer was verleden jaar dat die Kroatische of Servische makelaar (die ook PSV kapotmaakte volgens die riooljournalist)Essevee in handen had, was ook al niet juist, en nu dit, hopelijk ook verkeerd.  Ook Bart De Wever en zijnen NVA zijn in mijn ogen heel onbetrouwbaar!!
In ieder geval indien het niet waar is dan moet dienen Hautspie worden ontslagen, moet Decuyper zowiezo weg, want hij is onbekwaam (kan totaal niet communiceren;moest dit staalhard ontkennen,en vooral het stadsbestuur niet CHANTEREN, dit is een misdaad!!,kunnen we die vent niet in een dwangbuis stoppen met plakband op zijn mond?).  Het is ook een lafbek, op het podium breed glimlachen maar achteraf doodleuk klagen over stad Waregem en een fusie voorstellen met de aartsvijand, dienen pipo supporter69 zal dan zeker de zonnegek zijn.
Indien het waar is, is het voorbij en kan men volgens mij Decuyper dagvaarden indien hij dit in zijn eentje heeft bedacht zonder dat de voorzitter of de raad van bestuur ervan wist.
Dan moet stad Waregem maar een eigen club oprichten voor en door de supporters van Essevee en spelen in het regenboogstadion en ook zeker dat fusiegedrocht met Kortrijk niet steunen, daar gaat geen normaal mens naar gaan kijken(ook in Beerschot zal er geen enkele oprechte supporter van Beerschot gaan kijken, idiote zakenmensen die totaal geen voeling hebben met het voetbal denken natuurlijk van wel).
Ik koop op dit moment geen abbo voor volgend jaar, ik ben dat gedoe meer dan beu, de play-offs zijn een aanfluiting op het voetbal, en nu zeker al dienen 'crap'is er teveel aan.
AGAINST MODERN FOOTBALL!!  DeWitte, Van Noppen, Duchatelet, Verhaeghe en Decuyper VERNEUKEN het voetbal.
Ook niet vergeten dat hij een VUIL spelleke speelde met Malanda, met Hugo Broos, met Stijn Meert en ook met Dury.
Zelfs indien er weinig van waar is, is voor mij de maat vol.

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #244 Gepost op: mei 21, 2013, 11:24:45 pm »
ik hoop:
ons stamnummer + CL ticket verkocht voor 25m ? aan Antwerpen
spelers niet mee welteverstaan die komen vd VK

PDC+Patrick (verschuere) kopen KVK op en sturen de spelers door naar Antwerpen
Wij spelen in ons stadion, onder de naam Essevee in om het even welke kleuren
met de inkomsten vd verkoop en sponsors van beide Clubs....

geen mooi verhaal, ma ik wil voetbal aan mijn deur blijven zien...

maar ik vermoed dat PDC zich verbrand heeft en onmogelijk heeft gemaakt
om nog met Stad rond de tafel te zitten.
MAW pdc koopt KVK op en gaat na Antwerpen een megaploeg bouwen met stamnummer KVK

Stop eens met dergelijk gezever zeg.
Waar rook is zal er wel ergens vuur zijn, maar ik geloof er 100% in dat PDC enkel iets zal ondernemen als hij de kans heeft om Essevee groter te maken, want er is al meermaals gebleken dat hij naar de top wil met onze club. En als er geen hulp komt van het stadsbestuur zal hij dat wel ergens anders zoeken.

Er was in ieder geval een spoedvergadering van het Waregems stadsbestuur deze avond, misschien dat ze nu zullen wakker schieten, zoniet zal hij een andere oplossing zoeken.

Daarbij komt nog eens dat KVK het moeilijk heeft, de overgrote meerderheid van de aandelen zijn in handen van 1 man die weinig interesse heeft in het voetbal, eigelijk de ideale moment om 'goeie zaken' te doen..

Waarom dan niet omgekeerd? KVK naar Antwerpen en wij blijven zoals het is/was?

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #245 Gepost op: mei 21, 2013, 11:27:37 pm »
Stel u voor, dan mag die nieuwe ploeg al direct de CL in en hebben wij zondag ons compleet belachelijk gemaakt met een feestje voor een ploeg die op dat moment nog niet bestond. Maar 'gelukkig' krijgen we in ruil een stamnr. die in 100 jaar geen platte prijs gewonnen heeft.  :'(

Offline Nico the master

• Leden
« Reactie #246 Gepost op: mei 21, 2013, 11:31:47 pm »
How how de CL-voorronde spelen we niet kwijt hoor, niet overdrijven. Der is vandaag vooral fermen druk gezet op het stadsbestuur... Wat er met de aandelen van Kortrijk gebeurt zien we dit weekend wel. Voor ons zal er niet zo heel veel veranderen vermoed ik.

Waarom zouden wij ons stamnummer en den hele trammelant gaan verkopen?
Ideaal scenario: Kortrijk verkoopt hun nummer aan Antwerpen en wij gaan met een deel van de sponsors lopen en Decuyper heeft zo zijn "goesting".

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #247 Gepost op: mei 21, 2013, 11:38:47 pm »

Ons CL-ticket verkopen aan den Antwerp en zelf verderspelen met het stamnummer van de nekken ?
Denk dat PDC de laatste match van Essevee gezien heeft dit weekend.

Offline tomba

• Leden
« Reactie #248 Gepost op: mei 21, 2013, 11:40:32 pm »
Als ik het goed voorheb is het weer dienen kwiet van riooljournalist Hautspie van voetbalmagazine?  Dan is het reeds de derde maal dat hij Essevee in een heel slecht daglicht steekt.  Eerst met omkoopschandaal tegen STVV, moest zich de week erna in alle bochten wringen en publiekelijk excuseren omdat er niets vanaan was, tweede keer was verleden jaar dat die Kroatische of Servische makelaar (die ook PSV kapotmaakte volgens die riooljournalist)Essevee in handen had, was ook al niet juist, en nu dit, hopelijk ook verkeerd.  Ook Bart De Wever en zijnen NVA zijn in mijn ogen heel onbetrouwbaar!!
In ieder geval indien het niet waar is dan moet dienen Hautspie worden ontslagen, moet Decuyper zowiezo weg, want hij is onbekwaam (kan totaal niet communiceren;moest dit staalhard ontkennen,en vooral het stadsbestuur niet CHANTEREN, dit is een misdaad!!,kunnen we die vent niet in een dwangbuis stoppen met plakband op zijn mond?).  Het is ook een lafbek, op het podium breed glimlachen maar achteraf doodleuk klagen over stad Waregem en een fusie voorstellen met de aartsvijand, dienen pipo supporter69 zal dan zeker de zonnegek zijn.
Indien het waar is, is het voorbij en kan men volgens mij Decuyper dagvaarden indien hij dit in zijn eentje heeft bedacht zonder dat de voorzitter of de raad van bestuur ervan wist.
Dan moet stad Waregem maar een eigen club oprichten voor en door de supporters van Essevee en spelen in het regenboogstadion en ook zeker dat fusiegedrocht met Kortrijk niet steunen, daar gaat geen normaal mens naar gaan kijken(ook in Beerschot zal er geen enkele oprechte supporter van Beerschot gaan kijken, idiote zakenmensen die totaal geen voeling hebben met het voetbal denken natuurlijk van wel).
Ik koop op dit moment geen abbo voor volgend jaar, ik ben dat gedoe meer dan beu, de play-offs zijn een aanfluiting op het voetbal, en nu zeker al dienen 'crap'is er teveel aan.
AGAINST MODERN FOOTBALL!!  DeWitte, Van Noppen, Duchatelet, Verhaeghe en Decuyper VERNEUKEN het voetbal.
Ook niet vergeten dat hij een VUIL spelleke speelde met Malanda, met Hugo Broos, met Stijn Meert en ook met Dury.
Zelfs indien er weinig van waar is, is voor mij de maat vol.

Juist sport voetbal magazine dat morgen in de winkel ligt reeds gelezen op mijn i pad: gene letter van teruggevonden van verhaal van de heer hauspie...

Offline Kartouch

• Leden
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
« Reactie #249 Gepost op: mei 22, 2013, 12:19:26 am »
WIJ HEBBEN HET MOOISTE SPROOKJE => SPROOKJES ZIJN BEDROG?

Waar ik eerst nog dacht dat dit een ongepast drukmiddel was van PDC t.o.v. stad Waregem om het vernieuwde stadion er sneller te laten komen, zou er wel eens veel meer aan de hand kunnen zijn...

PDC liet al langer blijken dat zijn ambities hoger reiken dan Zulte Waregem en stad Waregem soms kunnen volgen. Dit liet hij vandaag nog blijken in een persbericht.

Patrick Decuyper: ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem, dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?

Met het faillissement van Beerschot AC en de teloorgang van het Antwerpse voetbal doet zich zowaar 'een batje' voor. Indien hij stamnummer 5381, het huidige SV Zulte Waregem, daadwerkelijk in Antwerpen stalt, is het maar een kleintje om stamnummer 5381 om te dopen in Antwerp United of iets dergelijks. De enigen die dit zouden kunnen tegenhouden, zijn de andere aandeelhouders. Maar daar hoor ik ook allesbehalve rooskleurige berichten. Naar verluidt kan PDC vrijdag beschikken over het overgrote meerderheid van de aandelen, zonder dat WN hier zelfs nog iets zou aan kunnen verhinderen. De 'belofte' dat er volgend jaar nog wordt gevoetbald in het Regenboogstadion is al even troebel en weinigzeggend. De vrouwen van SV Zulte Waregem in de BeneLeague zullen het alvast niet meer zijn, want die heeft hij een ferme neus gezet. Misschien doelt hij op de beloften van Zulte Waregem of nog een ander konijn.

Andere vraag die nog rest is wie die nieuwe sterke man / groep wordt achter KV Kortrijk en de link (?) met bovenstaand verhaal...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Kartouch

• Leden
« Reactie #250 Gepost op: mei 22, 2013, 12:53:10 am »
https://www.youtube.com/watch?v=N0pl57I3PNs&feature=youtube_gdata_player

Reactie van de burgemeester van Waregem.

Reactie van Simon Lagrange, burgemeester van Zulte (via facebook):

"Het is 21 mei, geen 1 april. Verhuis Zulte Waregem naar Antwerpen zou onwezenlijk en ongehoord zijn. Een voetbalclub heeft een thuisbasis, een aanhang en een entourage en is dus geen fabriek die je zomaar verplaatst naar de andere kant van het land."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline bojaaan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #251 Gepost op: mei 22, 2013, 12:54:13 am »

"Het is 21 mei, geen 1 april. Verhuis Zulte Waregem naar Antwerpen zou onwezenlijk en ongehoord zijn. Een voetbalclub heeft een thuisbasis, een aanhang en een entourage en is dus geen fabriek die je zomaar verplaatst naar de andere kant van het land."

Dat is zijn mening, maar hij heeft daar net zoals wij niets over te zeggen

Offline Kartouch

• Leden
« Reactie #252 Gepost op: mei 22, 2013, 12:58:44 am »

Dat is zijn mening, maar hij heeft daar net zoals wij niets over te zeggen

Idd. Vraag is wie daar wel nog iets over te zeggen heeft en wat er intussen allemaal achter de schermen gebeurt.

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #253 Gepost op: mei 22, 2013, 03:56:27 am »
Emotionele Francky Dury weet niet of hij bij Zulte Waregem blijft als de club naar Antwerpen verhuist
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130521_00591585

Dury bevestigt de geruchten..  :'(

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #254 Gepost op: mei 22, 2013, 04:03:45 am »
Fuck e, ik HAAT PDC!!!!  >:( >:( >:(

Offline Ranter

• Leden
« Reactie #255 Gepost op: mei 22, 2013, 06:41:49 am »
Na het openslaan van de kranten....is er meer rook dan gedacht.

Hoe ??n man, zo'n mooi verhaal op 2 dagen tijd om zeep kan helpen...

WEG MET DIE RANDDEBIEL ook al is er maar een fractie van waar!!

Ik vrees dat hij hierdoor v??l gaat kapot maken of ondertussen heeft kapot gemaakt. Denk maar aan spelers die ev zouden vertrekken en eieren voor hun geld kiezen, alvorens het hier een zootje wordt.
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 07:00:58 am door Ranter »

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #256 Gepost op: mei 22, 2013, 07:02:27 am »

Offline Thomas

• Leden
  • Essevee forever!!!!
« Reactie #257 Gepost op: mei 22, 2013, 07:10:51 am »
Kan allemaal wel zijn , maar waar rook is is vuur zoals de meeste zeggen . PDC moet hier zo rap mogelijk weg , heb het helemaal gehad met die vent .

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #258 Gepost op: mei 22, 2013, 07:25:58 am »
http://www.essevee.be/functions/list.asp?Lid=1&pnav=;2;&item=4313

Alles wordt nu eindelijk officieel ontkent
Ja en wij moeten dat nu geloven en problem solved , NOT GVD!!!

Dury bevestigd trouwens dat PDC het hem in 5 min zei vorige zondagnacht. Dus niks te ontkennen, PDC buiten!
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 07:32:52 am door Soulscream »

Offline Goesse

• Leden
« Reactie #259 Gepost op: mei 22, 2013, 07:55:43 am »
Hoe kun PDC dit nog rechttrekken tov fans en sponsors?
Ik vrees ervoor, alle krediet kwijt.

Schade ad club is onoverzienbaar