Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 251228 keer)

Offline JSPR_G

• Leden
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #360 Gepost op: mei 22, 2013, 11:47:43 am »
Wat was de vraag waarop hij enkel zei 'Ik denk dat dat mogelijk is'?

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #361 Gepost op: mei 22, 2013, 11:48:48 am »
1 kans op 11, dikke zever e. Maken dat je een beter beleid voert dan 1 van de andere 10 is het enige dat je moet doen.  >:(

claeys

• Gast
« Reactie #362 Gepost op: mei 22, 2013, 11:49:18 am »
allez mannen, blijkt toch niet veel te kloppen van het volledige verhaal dat gisteren in de pers verscheen...

- PDC gaat naar daar voor een gesprek over europees voetbal
- Na het faillisement van Beerschot hoopt BDW dat er toch nog 1ste klassevoetbal te zien is in Antwerpen, een van de grootste en belangrijkste steden in Belgi?
- Andere ploegen die europees spelen hebben hun eigen stadion, die moeten dus niet aan A'pen gaan om te informeren ==> minder/geen kans voor BDW om met die CEO's van andere 1ste klassers te babbelen.
- BDW informeert bij PDC wat er allemaal nodig is om toch een grote 1ste klasseploeg te maken in zijn stad. PDC geeft informatie aan BDW

Daar lijkt me toch niets mis mee?? Mij lijkt het reel dat PDC, buiten het geven van wat advies, daar weinig mee te maken heeft...

De kans lijkt me wel groter, na het zien van de persconferentie, dat er ooit een samenwerking met Kortrijk zal komen. Hiermee ben ik zeker niet akkoord maar ik versta zijn (financieel)standpunt enigszins.

Offline smurf

• KVK Supporter
  • Leden
« Reactie #363 Gepost op: mei 22, 2013, 11:49:47 am »
de vraag van zoveel miljoen:

wie is de leugenaar dury (die zegt dat hij zondag bijna van zijn stoel viel toen hij het hoorde) of decuyper (die zegt dat er nooit iets aan de hand is geweest) ?

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #364 Gepost op: mei 22, 2013, 11:50:07 am »
Ik vind het wel vreemd dat Dury dan wel zegt dat Decuyper over een verhuis heeft gesproken!:

Nieuwsblad:

"Decuyper deed het hele verhaal dat Zulte Waregem zou worden overgenomen door Antwerpse investeerders af als een kwakkel. 'Afkomstig van ??n journalist, die niet eens de moeite deed om me te contacteren.'

Onze redactie probeerde gisteren de hele avond om De Cuyper te contacteren, maar die gaf niet thuis. Bovendien kregen we Franky Dury aan de lijn die ons bevestigde dat Decuyper met hem over een verhuis had gesproken."

Offline Herr Docteur Achtung

• Leden
« Reactie #365 Gepost op: mei 22, 2013, 11:50:16 am »
nog steeds geen nieuws over de plannen met veekaa...

Offline Grompie

• Leden
« Reactie #366 Gepost op: mei 22, 2013, 11:51:32 am »
Ik vind het wel vreemd dat Dury dan wel zegt dat Decuyper over een verhuis heeft gesproken!:

Nieuwsblad:

"Decuyper deed het hele verhaal dat Zulte Waregem zou worden overgenomen door Antwerpse investeerders af als een kwakkel. 'Afkomstig van ??n journalist, die niet eens de moeite deed om me te contacteren.'

Onze redactie probeerde gisteren de hele avond om De Cuyper te contacteren, maar die gaf niet thuis. Bovendien kregen we Franky Dury aan de lijn die ons bevestigde dat Decuyper met hem over een verhuis had gesproken."

denk dat we juist moeten leren van dit alles dat ge niet moet geloven wat de gazetten zeggen...

Offline Urcules

• Leden
« Reactie #367 Gepost op: mei 22, 2013, 11:52:27 am »
de vraag van zoveel miljoen:

wie is de leugenaar dury (die zegt dat hij zondag bijna van zijn stoel viel toen hij het hoorde) of decuyper (die zegt dat er nooit iets aan de hand is geweest) ?

misschien heeft jan hauspie een interviewke met francky ge parafraseerd?

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #368 Gepost op: mei 22, 2013, 11:53:19 am »
Tot 3u deze nacht met een speler rond de tafelen gezeten. Ik vermoed dat dit Delaplace zal zijn?
En geen melding over contractverlenging dus ik vrees dat Delaplace weg zal zijn..

Offline sepatcha

• Leden
« Reactie #369 Gepost op: mei 22, 2013, 11:53:24 am »
Een grote leugenaar, dat ist! Trekt nu zijne staart terug, maar waarom zegt Francky anders dat hij gevraagd werd om daar trainer te worden?

Buiten met dat vergif!

Offline brunogoal

• Leden
« Reactie #370 Gepost op: mei 22, 2013, 11:53:45 am »
is dus ??n groot misverstand...

SVZW blijft in Waregem, maar risico om te zakken is relatief groot en misschien hierdoor interessant om op termijn fusieplannen te bekijken; maar hierover nog niks besproken

Waarom kan SV Zulte-Waregem gewoon  niet blijven wat het was, een provincieclub met met een gemiddeld aantal toeschouwers van 8000 of misschien 10.000. De meeste supporters vragen niet dat SVZW een topploeg wordt, dit is de wens van enkele dromers onder ons en is gewoon irrationeel, we hoeven niet alle jaren top5 te spelen. De supporters wensen gewoon van goed voetbal te zien in eigen streek, meer moet dat niet zijn. Laat de dromers maar verder dromen.

Dikke 2

Offline dendanny

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #371 Gepost op: mei 22, 2013, 11:54:40 am »
ja man,
heel het land in rep en roer,
extra schepencollege,
om nog maar te zwijgen over hoe supporters, spelers, trainers en andere bestuursleden vannacht hebben geslapen.
waarom moest deze reactie tot 11u duren, pdc kon dat gisterenavond toch ook ontkennen, enkel reactie in de zin van: er wordt volgend jaar door de eerste ploeg gevoetbald in het regenboogstadion...

van communicatie heeft die man toch echt geen kaas gegeten.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #372 Gepost op: mei 22, 2013, 11:54:43 am »
ik heb nog altijd mijn twijfels, misschien is hij geschrokken door de vele reacties en is hij voorlopig van gedacht veranderd.

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #373 Gepost op: mei 22, 2013, 11:54:48 am »
Sven Spoormakers ‏@SvenSpoormakers 1m

Ik zeg u: stamnummer Zul-W gaat naar A'pen, KVKortrijk verhuist naar Regenboogstadion. Knoop ligt gebonden in Kortrijk #ZwAntwerpen

wat een omweg voor een nummer dat ineens van kortrijk naar antwerpen zou kunnen gaan

Niet, het stamnummer van Waregem is een pak meer waard dan dat van Kortrijk (wij werden tweede, sterkere basis = duurder). En het moet de pil daar in Kortrijk ook wat vergulden.
Blijft dus helaas nog altijd een realistisch scenario, zal maar later duidelijk worden of het ook effectief zo is. Alleen, in zo'n scenario, moet er toch niemand denken dat PDC soloslim heeft gespeeld.

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #374 Gepost op: mei 22, 2013, 11:55:13 am »
All?, binnen 5 minuten nog een persconferentietje meepikken. Je zou haast vergeten dat het examens zijn.

Offline Urcules

• Leden
« Reactie #375 Gepost op: mei 22, 2013, 11:56:22 am »
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/130522_Zulte_Waregem_Antwerpen_Decuyper

lijkt me redelijk duidelijke taal, essevee blijft waar het is en wordt niet verkocht. het vk verhaal daar wacht ik dan nog wel op

Freve

• Gast
« Reactie #376 Gepost op: mei 22, 2013, 11:56:24 am »
als ge zo een dingen in de pers zegt, met camera
dan kan je u ni meer wegsteken volgens mij.

Fusiegesprekken zullen gestart worden
Antwerpen zal een jeugdploeg worden van PDC....
Het stamnummer kvk zal bij tijd (fusie) naar Antwerpen gaan
om dan opgenomen te worden door stamnummer 1

ik beetje meer gerustgesteld
denk dat al bij al zo gene slechten is
ma toch blijftet ne geldwolf :)

Kortrijk zijnde, zou ik mij meer zorgen maken mo bon
zelf in het oog van de storm te zitten zeg je da beter niet

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #377 Gepost op: mei 22, 2013, 11:56:47 am »
All?, binnen 5 minuten nog een persconferentietje meepikken. Je zou haast vergeten dat het examens zijn.

I second that   :P

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #378 Gepost op: mei 22, 2013, 11:57:22 am »
Het is mss ook te verklaren waarom andere bestuurders niet op de hoogte waren of zijn, gewoonweg omdat er mss niets aan de hand was.

Ik ga nooit 100% vertrouwen hebben in PDC, maar nu denk ik wel dat hij de waarheid spreekt.

Offline nassaro

• Leden
« Reactie #379 Gepost op: mei 22, 2013, 11:58:13 am »
Hoe dan ook, de imagoschade is enorm ... Los van de waarheden of onwaarheden, vraag ik mij af hoe hij nu nog op een goeie manier kan functioneren binnen de club.