Amaai mijn voeten. Er laat 1 journalist een kleine scheet en plotst raast de tornado van Oklahoma City over Vlaanderen met in het oog van de storm Zulte en Waregem... Ofwel kunnen PDC en De Wever enorm goed liegen ofwel kloppen hun beide versies van de feiten, nl. PDC gaan babbelen over "eventueel" Europees voetbal op het Kiel en begint verder wat te "koffie kletsen" over de mogelijkheden en opportuniteiten in het Vlaamse voetballandschap. PDC is een netwerker, kijk naar zijn de
onmogelijke huur(transfer) van Hazard, dit kwam juist doordat hij een heel groot netwerk aan contacten heeft en hoe bouw je die op, wel door met mensen te praten die machten en invloed hebben. Heeft De Wever dit?? Misschien niet rechstreeks in het voetbalmilieu, maar onrechtstreeks zeker en vast wel. Let op, ik probeer hier PDC niet te verdedigen, maar 't zal wel zoiets geweest zijn.
Los daarvan ben ik er wel van overtuigd dat PDC veel ambitie heeft, hij heeft nl. geproefd van een bijna titel en dat smaakt altijd naar meer...
Wel
spijtig voor Essevee supporters die willen dat we iedere week 15 minuten zendtijd krijgen in Extra Time van volgend seizoen, want mochten we op het Kiel spelen dan zouden Joos en Raes wel veel aandacht hebben voor "ons" clubbie.