Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 251304 keer)

Offline levytytgat

• Leden
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #600 Gepost op: mei 23, 2013, 09:58:10 am »
blijkbaar uit betrouwbare bron:

Decuyper is op weg naar de uitgang, hij heeft call-optie op de meerderheid van de aandelen, maar heeft de opties nog niet allemaal gelicht en zeker nog niet betaald. De rest van het bestuur is op zoek naar centen om Decuyper te kunnen uitkopen...geen mens die gelooft dat Decuyper nog meer aandelen zal willen verwerven, nu hij het zwaar verkorven heeft bij ongeveer heel Waregem.

Geloof ik niets van...
en wat is "een betrouwbare bron"?

Offline gva

• Leden
« Reactie #601 Gepost op: mei 23, 2013, 10:07:02 am »
Waregem

Waar "geld" en "held" hetzelfde klinken.

Offline gmt

• Leden
« Reactie #602 Gepost op: mei 23, 2013, 10:08:14 am »
eerst een boerenjaar en nu boerenbedrog.Word al die heisa hier beu,wat een prachtig seizoen was is op 2 dagen nr de kloten.Geef toe,sponsors,spelers,supporters.......wat rest er nog van onze sympathieke ploeg.
Hommeles in bestuurskamer,ceo en trainer spreken elkaar tegen,Willy Naessens muisstil,indien hetgeen Dury zei klopt,wat zal hem hier dan houden......als hij een unieke kans krijgt bij een mooie ploeg is hij weg.
En de schuld bij pdc leggen.(wat ook zo is).Hoe kunnen ze nu nog samen verder bouwen aan een mooi project na alles wat gebeurt is???
Dan nog niet gesproken over de relatie met de plaatselijke politiek.
Mijn droom,den patrick wil hier weg om ergens anders een DREAMTEAM te bouwen en verkoopt zijn aandelen aan plaatselijke investeerders die het goed menen en open communiceren met hopelijk Dury als manager op termijn.

13 april 1951

• Gast
« Reactie #603 Gepost op: mei 23, 2013, 10:42:53 am »
OOSTENDE: "WIJ ZIJN NIET BETROKKEN"
 ???????????????????????????????????????
 Eersteklasser KV Oostende heeft       
 woensdag op zijn website ontkend dat   
 Oostende betrokken zou zijn bij de     
 constructie van een Antwerpse ploeg.   

"Het bestuur neemt formeel afstand van
 alle insinuaties die de afgelopen dagen
 via de media zijn verspreid. Wij zijn 
 niet betrokken bij de bouw van een club
 in Antwerpen", klinkt het communique. 

"Het is onze doelstelling om komend   
 seizoen 14e te worden. Dat zou ons     
 verzekeren van deelname aan Play-off   
 II. Dat zal veel inspanningen vergen   
 van de club en daar willen we ons ook 
 ten volle op concentreren."

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #604 Gepost op: mei 23, 2013, 10:49:04 am »
Ik denk dat Cuyper stilaan eens moet gaan beseffen dat hij in Belgi? geboren is en dat Belgische toptalenten hier houden gewoon onmogelijk is, of dat nu in Brussel of Antwerpen is.

In Anderlecht en Genk zijn de Lukaku's, Musonda's en Benteke's ook al op jonge leeftijd vertrokken voor het grote geld in Engeland, en daar zal een zogenaamde topclub in Antwerpen niets aan veranderen.

Mocht hij, zoals er wordt beweerd, 80% van de aandelen van Waregem bezitten, dan is dat gewoon dom gespeeld van Naessens en co, want dan kan hij eigenhandig de stekker eruit trekken als hij er geen zin meer in heeft.
Iets wat trouwens hetzelfde geval is in Brugge, Lokeren, Lier, Kortrijk,..en dan vergeet ik er wss nog wel een paar.
Ben eens benieuwd wat er in Brugge zal gebeuren als de grote prijzen nog een paar jaar uitblijven en als dat stadiondossier nog een aantal jaar blijft aanslepen, Verhaeghe zijn geduld is ongetwijfeld ook niet eindeloos.
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2013, 10:50:35 am door Svarrogh »

Offline ceetje

• Leden
« Reactie #605 Gepost op: mei 23, 2013, 11:30:17 am »
Het ergste van deze hele hetse, los van het feit of de geruchten kloppen of niet, is de imagoschade.
Spelers die twijfelden om te blijven (hazard, Delaplace,...) zullen nu zeker vertrekken. Mensen die na dit succesvol jaar met volle overtuiging voor het eerst een abbo zouden kopen gaan ook twee keer nadenken.
Sponsors die er voor dit jaar misschien een pak extra geld wilden tegenaan smijten....
Ik kan de spreekkoren van de andere eersteklassers over ons al horen komen volgend seizoen. Die lachen nu in hun vuistje. Alles wat een volledig jaar hebben opgebouwd ligt weer aan diggelen.

Jammer...

Offline mogul

• Leden
« Reactie #606 Gepost op: mei 23, 2013, 11:37:21 am »

[/quote]
2460 ga eens supporteren voor Anderlecht of Bruhhe dan ben je misschien zeker van behoud.
Als SUPPORTER van Zulte Waregem of van gelijk welke kleindere club dan Anderlecht of Bruhhe(ook Gent,Standard of Genk kunnen zakken)weet je dit, dit is een gegeven in het voetbal, dit is het spel, als je dit niet kunt aanvaarden moet ge zeker geen geld in Essevee stoppen, als je in het verhaal Essevee stapt dan wil je dat omdat je de gemeenschap rond Waregem en Zulte eerstklassevoetbal wil aanbieden zonder dat er aan de identiteit van de club wordt geraakt en een manier vinden om op lange termijn  een stabiele eersteklasser te zijn, opleidingsclub is/was het pad dat we moeten volgen.
Ge moet dan ook niet zagen over'we zitten in dezelfde vijver te vissen' of 'stadion moet 40miljoen kosten en het stad moet dit maar oplossen' of 'fusie met Kortrijk ligt hier gevoelig' of 'we kunnen zakken' dat zijn gegevens die je lang van tevoren al wist, ofwel ben je rijk genoeg om dit zelf op te lossen ofwel werk je met de middelen die je hebt. 
Decuyper zit dus te lullen, al die dingen wist hij  ook wel voordat hij eraan begon, tenzij dat hij nog dommer is dan ik denk en zijn werkwijze is zowiezo onaanvaarbaar.(Stijn Meert,cantine kant vijver sluiten half het seizoen,Hugo Broos,soap rond Malanda, soap rond lemic,chantage tov stadsbestuur,Filip Dhondt, fusie met Kortrijk proberen forceren of eventueel overname,en het Antwerps debacle).
Alsof een fusie met die Kortrijkse vrienden een garantie is dat dat misbaksel niet kan zakken??  Geen volk of wat successupporters zoals jij die bij degradatie toch niet meer zal komen kijken, heel veel kosten voor een nieuw stadion, geen geld voor spelers, failliet!!!
Decuyper heeft met zijn acties zichzelf en ons al meer dan eens verbrandt, doet hij die stomme acties van de laatste weken niet dan zouden we meer abbonees hebben dan ooit tevoren, nu ligt de club op rampkoers;hoe verknal je een schitterend verhaal (waar gans Belgie met bewondering zat naar te kijken) in 24 uren naar de knopen?  Niet vergeten dat Decuyper zelf begonnen is met over een fusie te praten met Kortrijk.
Moest men het eerste jaar van eerste klasse 2 eenvoudige zittribunes van elk een man of 1500 met wat seats(kostprijs tss 5 miljoen en 10)achter de goals gebouwd hebben was dat stadiongelul al lang van de baan, maar ook daar waren de ideeen veel groter dan dat we aankonden.
Decuyper gebruikt dat stadiondossier als excuus, het is voor iedereen toch duidelijk dat vanaf het begin niet in Waregem wil bouwen, zijn plan is een fusie met kortrijk met 1stadion en dus zeker niet in Waregem of het Regenboogstadion, dus ook dat argument, druk op het stadsbestuur, is flauwekul
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2013, 11:40:48 am door mogul »

Freve

• Gast
« Reactie #607 Gepost op: mei 23, 2013, 11:46:36 am »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.

Offline d esseveeer

• Leden
« Reactie #608 Gepost op: mei 23, 2013, 11:50:49 am »
Bericht aan PDC:

Aangezien het artikel betreffende de verhuis al of niet een kwakkel is of was graag volgende voorstel:

Nu er vanuit de kant van de supporters totaal geen vertrouwen meer is Patrick, denk eens hier over na.

Nu de imagoschade enorm is, stel ik voor dat u uw aandelen aan verminderde prijs te koop stelt aan het grote publiek, met name de supporters van Essevee.

Zo hebben wij inspraak in wat er met onze club gebeurd, zie voorbeelden in Duitsland(Bayern), KVM & Real Madrid(socio's).

U mag aanblijven als netwerker zonder enige bestuurlijke macht(om sponsors aan te trekken), doch de supporters(democratisch gekozen afgevaardigde) & raad van bestuur hebben beslissingsbevoegdheid inzake transfers & beleid.

Zo vermijden we een geval van me, myself and I, zoals onze professor sportmarketing aangaf gisteren in Terzake en hangen we minder af van een weldoener zoals de(Samy's, Verhaeghe, Lambrechts) die bij het minste de stekker kunnen uittrekken of verhuizen.

Offline Azamat

• Leden
« Reactie #609 Gepost op: mei 23, 2013, 11:56:51 am »
Komaan, er is wel degelijk iets serieus aan de hand h?...
Wat PDC doet/denkt vind ik ronduit degoutant

Heulen met de vijand Kortrijk, no way.
Kan niet begrijpen, dat sommigen daar in durven meedenken, om kotsmisselijk van te worden

Dan nog liever in 2de, 3de, 4de,... met een eigen identiteit!

Offline bvdsteen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #610 Gepost op: mei 23, 2013, 11:58:27 am »
Is mi allemaal strategie. Hij wil ruimte creeren. Kortrijk zal nr A'pen verhuizen mr men zal het verkopen als een fusie. Feit dat ze in Kortrijk met geen comentaar reageren bewijst dat ze weten hoe laat het is. 

En aan zij die pdc weg willen...dat zal moeilijk gaan want hij is de eigenaar. Tenzij er kandidaten zijn om zijn aandelen over te nemen.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fan-owned_sports_teams

just saying...

Offline mogul

• Leden
« Reactie #611 Gepost op: mei 23, 2013, 11:59:00 am »
Ben blij dat er hier nog wat verstandige mensen zijn,=12 is daar zeker niet bij!
 Heb zojuist ook gehoord dat de zonnepanelen van onze Zonnekoning worden verkocht, de guillotine staat al op de parking, alhoewel een hakbijl beter zou zijn!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #612 Gepost op: mei 23, 2013, 12:03:39 pm »
en stopt de achterdocht
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

Offline Capino

• Leden
« Reactie #613 Gepost op: mei 23, 2013, 12:11:13 pm »
en stopt de achterdocht
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk? 

Freve

• Gast
« Reactie #614 Gepost op: mei 23, 2013, 12:19:14 pm »
hij wil op termijn om verder te groeien een fusie.

met wat geluk sterft onze buur en moet er geen fusie komen

als da groei kan meebrengen en financieel sterker doet staan, mij goed
iedereen wil deel uitmaken van succes
en na succes blijven er altijd mensen hangen
is een fusie een garantie op succes? nee
is een fusie u financieel beter wapenen? ja
is geld belangrijk? ja, HET belangrijkste
Laat em voor mijn part dus ma geld zoeken
eender waar

13 april 1951

• Gast
« Reactie #615 Gepost op: mei 23, 2013, 12:20:05 pm »
en stopt de achterdocht

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

?

Offline deltas

• Leden
« Reactie #616 Gepost op: mei 23, 2013, 12:22:58 pm »

eender waar
Van mij mag hij ook geld zoeken eerder waar geen probleem mee. MAAR DAN WEL ZONDER EEN FUSIE

Freve

• Gast
« Reactie #617 Gepost op: mei 23, 2013, 12:37:05 pm »

eender waar
Van mij mag hij ook geld zoeken eerder waar geen probleem mee. MAAR DAN WEL ZONDER EEN FUSIE
als de huidige vijver opgebruikt is...
hoe groter uw project
hoe interessanter om in te investeren
Denkte da BDW moe afkomen met
mensen ik zoek geld voor RAFC?
nu mss wel, ma als eerste doel niet

Ik ben totaal ni bang voor een fusie
(ma ook geen voorstander)
zolang we sterk blijven staan als nu
Bij een fusie uit noodzaak moet ge u
overal bij neerleggen en da moeten ze vermijden

ipv over fusie te beginnen
moestie het gewoon overgenomen hebben
of game toch lief doen voor ons gehate buren
en zeggen da da not done is???
ik ga nooit ma dan ook nooit vergeten da ene
Soustronck een interview gaf vanuit ons stadion
da was pas een vijandige probatie tot overnemen
wij zaten toen aan de grond en konden geen kant op....
die situatie wil ik ni meer meemaken
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2013, 12:42:07 pm door Freve »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #618 Gepost op: mei 23, 2013, 12:43:38 pm »

eender waar
Ook dat is geen garantie, kijk naar Germinal Beerschot(GEEN AARTVIJANDEN EN DEELUITMAKEN VAN ANTWERPEN).  En weer denken er veel mensen dat 1+1 automatisch 2 wordt in het voetbal, Germinal had rond de 4 a 5OOOman, Beerschot had op op zijn minst het potentieel om met 10000 man te spelen, hoeveel man hadden ze samen? Max 10000 ten tijde van Marc Degrijse, er zat geen enkele Germinalsupporter nog in het stadion, nu zijn ze reeds dood en begraven. En ze hadden ook MASSA'S GELD. Als die fusie tot stand komt ga je misschien 2000 man hebben maar geen enkele echte supporter want geen identiteit, gevolg,enorme kosten van een nieuw stadion, dure spelers, geen volk, daarna haken die sponsors een voor een af, zo simpel is het, failliet binnen de 3jaar. 

Offline Boer Carels

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #619 Gepost op: mei 23, 2013, 12:44:07 pm »
Ben blij dat er hier nog wat verstandige mensen zijn,=12 is daar zeker niet bij!
 Heb zojuist ook gehoord dat de zonnepanelen van onze Zonnekoning worden verkocht, de guillotine staat al op de parking, alhoewel een hakbijl beter zou zijn!

Daar heeft hij zich toch al lang uit teruggetrokken? Heeft dacht ik zijn aandelen in zijn bedrijf verkocht en zwaar gecasht. (wat ook logisch is natuurlijk!) ;)