Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 251201 keer)

Offline smurf

• KVK Supporter
  • Leden
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #700 Gepost op: mei 24, 2013, 09:52:32 am »
En die Hauspie blijft er op inhakken:
http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/scherp-gesteld/alle-begrip-voor-patrick-decuyper/opinie-4000310165306.htm?nb-handled=true&utm_medium=Email&utm_source=Newsletter-23/05/2013&utm_campaign=Newsletter-RNBAVUKN
die gast kan het echt ni laten
datie bewijzen op tafel legt

Hier kan enkel maar politiek achter zitten !! Smeerlapperij van het grofste soort !!  Sportmagazine heeft al niet zoveel abonnees ; hun dunne boekske (1/3 van weleer) zal straks nog een paar A4-tjes meer zijn op die manier.

Hij heeft wel gelijk wat betreft Dury. Dury heeft duidelijk gezegd dat De Cuyper het over een verhuis had en NIET over enkel europees voetbal. Heeft dit na de persconferentie nog eens bevestigd.

Volgens mij liegt 1 van de 2 en ik ben er vrij zeker van dat het PDC is. Hij wringt zich in alle bochten om zijn vel te redden. Ik hoop dat hij de uitgang aan het zoeken is...

Dury heeft duidelijk gezegd....ja volgens de kranten toch....

Inderdaad, wie heeft het hem zelf op tv of op de radio horen zeggen? Wie?

Dus De Cuyper zegt iets op TV en je ziet het met eigen ogen = INHOUD IS WAAR
Dury zegt iets 'volgens' de kranten = INHOUD IS NIET WAAR

Persconferentie van PDC was zoals die van Bagdad Bob indertijd:  "There are no American infidels in Baghdad. Never!"
kwestie van onheilsvoorspelling en dramagehalte kan u reactie tellen
ik zeg niet da Dury da ni zei
ik heb mijn reserves hierbij omdat ik hem dit niet
heb horen zeggen.
1 artikel wordt overgenomen door iedereen
zonder nieuwe elementen

Dury kennende zou hij dit IN ALLE TOONAARDEN ontkennen en een RECHTZETTING EISEN, al zit Dury in het Amazonewoud op verlof, dan nog zou hij wel maken dat er een rechtzetting komt, doet hij dit?
Hetzelfde met Decuyper, doet ook niets.  Het was opmerkelijk dat GEEN enkele journalist na de persconferentie van PDC eergisteren hem geloofde, geen enkele.
Waarom zouden journalisten(niet 1 maar meerderen) halsstarrig en meermaals die berichten de wereld insturen als ze niet waar zijn?  Om hun job te verliezen?  Om die vermelde clubs kapot te maken, om De Wever in diskrediet te brengen?  Nee, ze doen dit omdat het hun plicht is, omdat journalisten ook aanvoelen dat dit  deontologisch niet kan, om de burger of supporter te informeren.  Af en toe zal er wel eens verkeerde info zijn, maar die steeds weerkerende verhalen zijn een bewijs dat er waarheid inzit.

ik denk dat je inschatting helemaal correct is. ongelofelijk hoe na?ef bepaalde hier zijn (ik zal beleefd blijven en het woord stupide niet gebruiken)

als gelijkaardige artikels verschijnen in kranten van verschillende krantengroepen dan is de kans op bullshit al heel wat kleiner, verwaarloosbaar. in dit geval waren er contacten tussen oa journalisten van nieuwsblad (roularta) en het laatste nieuws (de persgroep) met dury.  het gaat niet om 1 contact tussen vb belga en dury maar om verschillende individuele gesprekken / interviews via telefoon.

denken er hier echt dat het bij voorbaat gelogen is omdat het niet op radio te horen was? bij zo een straffe uitspraken zou er altijd al een rechtzetting gekomen zijn indien het bullshit was, altijd. heb ik een rechtzetting gehoord van dury? heb ik iets gemist?

mijn broek zakt af van alle commentaren die het hebben over "complotten" en "ze moeten de journalist iets aandoen" etc.    wat er allemaal afgesproken was weet ik ook niet maar ik twijfel geen seconde aan het feit dat dury wel degelijk heeft gezegd dat hij is aangesproken over een verhuis.

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #701 Gepost op: mei 24, 2013, 09:57:57 am »
Het was opmerkelijk dat GEEN enkele journalist na de persconferentie van PDC eergisteren hem geloofde, geen enkele.
Waarom zouden journalisten(niet 1 maar meerderen) halsstarrig en meermaals die berichten de wereld insturen als ze niet waar zijn?  Om hun job te verliezen?  Om die vermelde clubs kapot te maken, om De Wever in diskrediet te brengen?  Nee, ze doen dit omdat het hun plicht is, omdat journalisten ook aanvoelen dat dit  deontologisch niet kan, om de burger of supporter te informeren.  Af en toe zal er wel eens verkeerde info zijn, maar die steeds weerkerende verhalen zijn een bewijs dat er waarheid inzit.

Ah, 1 van die journalisten beweerde gisteren ook tegen mij dat hij uit goede bronnen vernomen had dat Degryse morgen zijn aandelen verkoopt en dat hun stamnummer naar Antwerpen verhuist, terwijl dit in Kortrijk ook wordt ontkent en weggelachen.
Uit respect voor zijn vader en broer wil hij niet verkopen, terwijl hij er enkele maanden geleden nog mee lopen leuren heeft tot bij zotte Vermeersch uit Brussels.
Volgens mij zijn er maar weinig mensen op de hoogte wat er echt aan het gebeuren is, en dat men er gewoon maar op los schrijft en gokt in de gazetten.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #702 Gepost op: mei 24, 2013, 10:00:08 am »
Ik moe ne keer goe lachen!

Die Hauspie met zijn "goede" bronnen, wat zal hij nu zeggen?
Wat mij opvalt aan die vent, telkens als zijn insinuaties weerlegt worden, reageert hij bijzonder ge?rriteerd.
Zowel op TV gisteren, als op mijn mail.

Ik ben benieuwd hoe hij reageert op de woorden van Hans Vandeweghe. Zit nu wss in een hoekje te huilen.
Het wordt eens dringend tijd dat die vent op zijn plaats gezet wordt.

Offline svzw91

• Leden
« Reactie #703 Gepost op: mei 24, 2013, 10:04:33 am »

Ik vraag me af of we ooit zullen weten wat er nu werkelijke gaande was/is. Het begint nu toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen! Eerst SVZW naar het Kiel, dan SVZW die KVK overneemt en nu KVO naar het Kiel?

1 ding is zeker, ofwel is het Belgisch voetbal verziekt, ofwel de media!

Offline Goesse

• Leden
« Reactie #704 Gepost op: mei 24, 2013, 10:14:23 am »
PDC kan toch geen 2 belgische clubs in de 1ste klasse in handen krijgen?

Offline Herr Docteur Achtung

• Leden
« Reactie #705 Gepost op: mei 24, 2013, 10:15:02 am »
Het is misschien wel Club Brugge dat naar het kiel vertrekt !   ;)

Offline bojaaan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #706 Gepost op: mei 24, 2013, 10:18:13 am »
KVO ontkent nu man man wat ne soap

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #707 Gepost op: mei 24, 2013, 10:22:23 am »
Volgens journalist van de VRT, Eric Dupain, wordt er om 11u een persconferentie gegeven door KVO waarin ze alles zullen ontkennen.
Volgens diezelfde journalist ontkende De Cuyper ook zopas het hele verhaal, en zodus ook dat hij Essevee zou verlaten.

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #708 Gepost op: mei 24, 2013, 10:24:48 am »
Antwerpen heeft een eersteklasser nodig en heel het land staat in rep en roer..

Freve

• Gast
« Reactie #709 Gepost op: mei 24, 2013, 10:31:09 am »
Ik weet 100% zeker dat er van een samenwerking met KVO sprake was
maar een fusie.... ge kunt da ni maken een fusie die zover ga.
Die mensen gaan naar ier ni komen.
De enige reden waarom ik mee KVO zou samen gaan is Groep Sluyter.....

Dus Mogul en smurf, jullie geloven nog steeds da we verhuizen naar Antwerpen?
Want daarging het over e, jullie vertrouwden PDC niet en geloven de eerste berichtgeving
Essevee naar Antwerpen

Verder wens ik Dury een welverdiende vakantie toe
en alstie terugkeert met vrouwlief zullen we alles weten
of wa denkte, da zijn vrouw content is da belga en al die reporters hem bellen op verlof?
Smurf als gij op vakantie zijt mee u vrouw en uwen baas belt 1x is u vrouw content?
Wel stel u voor dater 4 bellen....

Freve

• Gast
« Reactie #710 Gepost op: mei 24, 2013, 10:31:44 am »
Antwerpen heeft een eersteklasser nodig en heel het land staat in rep en roer..
idd
en ze hebben er een blijkbaar, anders ze BDW zo geen grote mond op volgens mij

Offline Goesse

• Leden
« Reactie #711 Gepost op: mei 24, 2013, 10:39:12 am »
er zou wel degelijk een deel van de aandelen van KVO verkocht zijn ...

meer nieuws om 11u dus.

Offline neutraal

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #712 Gepost op: mei 24, 2013, 10:44:29 am »
Als neutraal voetballiefhebber met een zwak voor Zulte-Waregem hoop ik dat - wat nu ook de waarheid of de leugen mag zijn van wie dan ook - het gezonde boerenverstand terug zegeviert aan de Gaverbeek.

Het word de hoogste tijd dat alle neuzen terug in dezelfde richting - lees vooruit- komen te staan en dat men zich terug focust op het sportieve.  Ik denk maar aan het beleid inzake transfers (inkomend en uitgaand), aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen, aan Europees voetbal.

Bijzonder jammer dat dergelijk nieuws dat de voorbije dagen is verspreid valt op een moment dat Zulte-Waregem een pracht van een seizoen heeft beleefd, bekroond werd met een titel van Vice-kampioen en bijgevolg dus voorrondes speelt in de Champions League, in welk stadion dit dan ook moge gebeuren.

Offline bojaaan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #713 Gepost op: mei 24, 2013, 10:46:57 am »
Wat is nu in godsnaam het nut van een fusie met KVO? Alsof er ook maar ??n KVO supporter naar hier zal komen...

dan kunnen ze beter met Cercle fusioneren

Offline Goesse

• Leden
« Reactie #714 Gepost op: mei 24, 2013, 10:49:55 am »
Wat is nu in godsnaam het nut van een fusie met KVO? Alsof er ook maar ??n KVO supporter naar hier zal komen...

dan kunnen ze beter met Cercle fusioneren
Zou Versluys geen stadion in Waregem willen zetten?

Offline trukie

• Leden
« Reactie #715 Gepost op: mei 24, 2013, 10:51:04 am »
Interessant interview met Pdc op sporza-radio, de bedoeling was om een verregaande samenwerking met Oostende op poten te zetten en er is sprake van het overnemen van Oostende door Pdc. Doordat Oostende nu promoveert gaat het verhaal van de verregaande samenwerking en aandelen niet door maar er blijft wel een goed contact tussen de clubs of moet ik zeggen Pdc en Oostende.
Verder zegt Pdc:" Er is een scheeftrekking in het voetballandschap met 5 eerste klasse clubs in West-Vlaanderen en geen enkele in stad Antwerpen maar men mag daar blijkbaar niet over na denken want dan ben je een slechterik, fusies zullen sowieso volgen" ....Luister vooral zelf en je zal horen het laatste is hier zeker nog niet over gezegd en geschreven.

Offline Goesse

• Leden
« Reactie #716 Gepost op: mei 24, 2013, 10:52:59 am »
De geruchten/transfers rond Depoitre en Skulason hebben hier dan ook mee te maken.

13 april 1951

• Gast
« Reactie #717 Gepost op: mei 24, 2013, 10:53:50 am »
Antwerpen krijgt volgend seizoen dan toch een club in eerste klasse. Nadat het oorspronkelijke plan om Zulte Waregem te verhuizen in scherven uiteenviel, zijn burgemeester Bart De Wever, een groep investeerders en eigenaar van Zulte Waregem, Patrick Decuyper, overgeschakeld op 'plan B'. Het stamnummer 31 van het pas gepromoveerde KV Oostende werd succesvol overgekocht en zal verhuizen naar Antwerpen, waar een nieuwe club wordt opgericht waarin Decuyper een rol kan spelen. Dat schrijft de krant Het Laatste Nieuws vandaag. Het bestuur van KV Oostende ontkent intussen de betrokkenheid aan de constructie van een Antwerpse ploeg. (HLN)

Dus ze schrijven iets als waarheid, om in een laatste zinnetje te zetten dat een rechtstreeks betrokken partij (KVO) het ontkent. Wat een niveau, die journalistiek.

Offline Boer Carels

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #718 Gepost op: mei 24, 2013, 10:57:57 am »
Antwerpen krijgt volgend seizoen dan toch een club in eerste klasse. Nadat het oorspronkelijke plan om Zulte Waregem te verhuizen in scherven uiteenviel, zijn burgemeester Bart De Wever, een groep investeerders en eigenaar van Zulte Waregem, Patrick Decuyper, overgeschakeld op 'plan B'. Het stamnummer 31 van het pas gepromoveerde KV Oostende werd succesvol overgekocht en zal verhuizen naar Antwerpen, waar een nieuwe club wordt opgericht waarin Decuyper een rol kan spelen. Dat schrijft de krant Het Laatste Nieuws vandaag. Het bestuur van KV Oostende ontkent intussen de betrokkenheid aan de constructie van een Antwerpse ploeg. (HLN)

Dus ze schrijven iets als waarheid, om in een laatste zinnetje te zetten dat een rechtstreeks betrokken partij (KVO) het ontkent. Wat een niveau, die journalistiek.

Werkt Hauspie nu ook al voor het laatste nieuws?  ;)

Offline mogul

• Leden
« Reactie #719 Gepost op: mei 24, 2013, 11:13:42 am »
http://www.sporza.be/cm/1.1638443?view=popupPlayer

Alle wegen leiden naar Decuyper, hij is een schande voor onze club, ik verexcuseer me bij alle betrokkene supporters, zelfs die van Kv Kortrijk.  Al die verhalen gebeuren juist niet omdat er in andere clubs wel mensen zitten die een hart hebben voor hun club(Kvk wil de aandelen niet verkopen aan Decuyper, Oostende niet aan Decuyper).  Hoe kunnen jullie nu nog in Decuyper geloven?  Kijken voor samenwerking met clubs is 1 ding, hier zegt hij duidelijk dat hij Oostende wilde overnemen, hij wil fusioneren en die zal er ook komen, zegt hij zelf, dat zijn praktijken die in het bedrijfsleven al niet kunnen en zeker niet in het voetbalwereldje, een regelrechte schande, die DECUYPER!