de hoogsten boom in met PDC.
Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..
Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!
Ik vraag mij wel af waar al uw vertrouwen in PDC op gebaseerd is, want wat ik deze week gezien heb tart alle verbeelding. Een sterke man van een club die
1. het stamnr van zijn club wil verkopen en verplaatsen naar een stad die 80 km verder ligt
2. een club die 50 km verder ligt naar waregem wil halen
3. achter de rug van iedereen (supporters, sponsors,...) blijkbaar ook hoofdaandeelhouder is van KV Oostende
4. over een fusie spreekt met de grootste rivaal van onze club
5. zondag nog op een podium staat te dansen en te vieren met de supporters terwijl hij het verdiende Europese ticket wil cadeau doen aan BDW en de supporters in Waregem in de kou laat staan.
?
ik wel ela

1 idd ni schoon van hem, optie 2 da van Oostende magtie voor mijn part wel
2 alstie gratis vervoer voorzag, mss kantie da doen vanuit andere gemeenten die dichter liggen
Oudenaarde of Ronse bvb, mss van daaruit vervoer inleggen en zo schaalvergroting doen
3 volgens mij doe diene vent mee zijn centen wa datie zelf wil
4 idd spreekt erover om schaalvergroting te doen om zo leefbaar te blijven
5 cadeau doen.... als Oostende 1m? koste zal da van ons gratis geweest zijn en we zijn die mens zijn
eigendom, dus jah, wa van u is doe de mee wa ge wilt. en tot nader orde zijn we niks kwijt
we zijn nog steeds SVZW die vice kampioen is
en da zijn de mensen die maar bezig blijven over die fusie uit het oog verloren
der komt geen fusie, nog ni, plafond van budget is er nog ni, lees zijn artikel
dan gade zien da ge beetje de onheilsprofeten aan het uithangen zijt
als ge daar nu al angst voor hebt kant zijn da ge nog 2-3 jaar mee die angsten moe rondlopen
enjoy your live in plaats, ver van mijn bed dit voor het ogenblik