Waar slaat uw
nu op? Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen ook?
Eigenlijk niet. Topic mag toe van mij, meningen zijn gekend zeker? En aangezien je toch negeert wat je wil negeren, en je posts niet langer verder reiken dan wat blind gestoef met een man die heel onze reputatie in vier dagen tijd compleet verkloot heeft, hoeft het voor mij niet meer.
Bedankt Decuyper voor het circus van deze week, je hebt meer kapot gemaakt dan je je kan voorstellen. De mensen zijn bang, en terecht, ook ik. In ??n week tijd heb je een vijftal clubs betrokken in een schandelijk en beschamend gedoe rond jouw ego, hopelijk ben je ervan aan het genieten.
Dat ik ooit nog zou meemaken dat 'fans' van Essevee niet op hun achterpoten gaan staan als een fusie met Kortrijk wordt genoemd, had ik niet gedacht. Het zegt heel veel over bepaalde elementen in onze achterban dezer dagen, je merkt het ook in de tribunes nota bene.
Succes ermee!
Misschien de strategie om zoveel mogelijk angst en twijfel te zaaien, zodat we uiteindelijk een fusie met de vuilkarre als de minst slechte oplossing zouden aanvaarden?
PDC is niet de man die een fusie ga sluiten zonder zelf te maken datie de sterksten is
zie zijn deal met KVO, die andere pleegt verraad door zijn aandelen te verkopen
zonder medeweten van de rest van het bestuur
reactie van de mensen: tis ne held hun voorzitter....
Zegt er zal willen we bljven groeien in de toekomst moeten gepraat worden
iedereen direct bang dater morgen fusie komt, komaan mensen, lees wa ik hierboven zette.
PDC heeft winnaarsmentaliteit, die ga ni mee KVK samen gaan zonder de beste kaarten te krijgen.
Tip aan stadsbestuur: lobby voor investeerders en geef groen licht voor da stadion.
Stad, zet de tribunes, de rest moetie zelf op zoek gaan, maar stad zorg voor de zitplaatsen.
Satelietploeg: geniaal, wacht, we gaan nu keer zien hoelang het duurt voor er een ploeg in
Belgie eentje start. Wij zouden de eerste zijn mocht KVO niet promoveren, nu denk ik da er slapende
honden wakker zijn. Ze gaan zich alleen ni zo opvallend inkopen in die ploeg, ze gaan geen
meerderheid verwerven rechtstreeks, mss wel via hun vrouw....
wat mij vooral opvalt is die haat tov de aartsrivalen
o sorry mensen van KVO en KVK, sorry
is da haat???
wete wa datie moest gekocht ebn? die aandelen van Degryse, da moestie gedaan ebn
sorry, mijn voeten, tzijn de sterkste die overblijven en ja sorry, kzou graag hebben da mijne
ploeg de sterksten wordt/is. en oo die fans, ge doet da ni.
nee das waar, moestek et zelf tegen komen zou ik da ook landverraad vinden
van de personen die ze verkochten, ni van die die ze kochten, want der is ne wet
van vraag en aanbod. hij verkoopt, ik kan kopen.
ik hoop datie blijft en alstie ni blijft dater nen anderen vooruitstrevenden komt mee geld
of edde liever ne Sammy van Lierse die kamelen ga meebrengen?
breng vice kampioen, Hazard, Dury terug, vak X en ge krijgt kak op u hoofd
nice, dankbaarheid
nee tis just twas de ploeg, geluk, trainerstaf en scouting die da deden...
ps: wie stelt da samen en helpt zoeken om dit te betalen?
behalve da geluk wa ge zei, heeft ook PDC ier zijn aandeel in
merci PDC, ge waard goe bezig
alleen inschattingsfout en efkes buiten de lijnen
mo ge blijft enen van ons als ge vanaf nu terug bezig zijt mee SVZW
dit gezegd zijnde mag je luisteren naar 13 april 1951 en dit topic sluiten
Essevee for ever
rangen toe en allen voor da zelfde doel
mee leuteren geraak je ni vooruit
tis te hopen da ze em nu gerust laten
want qua transfers hebben we al tijd verloren
kostbaren tijd