Denk je nu w?rkelijk dat Waregem, in welke vorm dan ook, ooit (OOIT!) zal kunnen concurreren met pakweg Anderlecht? Natuurlijk niet! En hoeft dat? Natuurlijk niet! Vraagt iemand daarnaar? Natuurlijk niet!
Ik zou voorstellen dat jouw stelling in dezer wordt gecatalogeerd als een persoonlijke stelling van 51 en anderen, maar NIET als de stelling van de volledige essev??-supportersschare...
Ik denk dat vele Essev??-supporters vorige zondag TROTS waren dat Anderlecht in hun broek aan het schijten waren van miserie omdat Essev?? tot de laatste seconden "HUN" titel kon afpakken.
Uiteraard was deze situatie grotendeels te danken aan onze CEO!
Ik weet niet als je op de markt waart laatste zondag, zoals ik, maar moest je dan op het podium gekropen zijn om te zeggen wat je hier zegt, namelijk
Denk je nu w?rkelijk dat Waregem, in welke vorm dan ook, ooit (OOIT!) zal kunnen concurreren met pakweg Anderlecht? Natuurlijk niet! En hoeft dat? Natuurlijk niet! Vraagt iemand daarnaar? Natuurlijk niet!
dat je dan waarschijnlijk "niet echt een positieve reactie" zou gehad hebben...
Beste Ela,
PDC heeft zijn aandeel in het prachtseizoen van SVZW. Ik heb er geen moeite mee om dit te erkennen.
Hij heeft het wel niet alleen gedaan h?, net als vele anderen heeft hij zijn bijdrage geleverd.
Alleen door samen te werken kan je zoiets realiseren.
En dat is nu net het probleem. Hij ageert alsof SVZW alleen van hem is en omdat hij meerderheidsaandeelhouder is, denkt hij dat hij als een soort zonnekoning zomaar de ziel van een club mag verpatsen.
Daardoor bewijst hij dat hij ondanks zijn vele talenten niet echt weet wat voetbal is, waarom de mensen naar het voetbal komen kijken. Bovendien breekt hij het vertrouwen en zonder vertrouwen is samenwerking moeilijk.
Bovendien neem ik hem nog altijd kwalijk hoe hij Stijn Meert heeft behandeld. Toen al hadden we beter moeten weten.
Ik herhaal: het wordt tijd dat het volk opstaat en de zonnekoning naar de guillotine leidt.
Misschien leert hij wel bij, maar vertrouwen zal ik hem nooit meer. Van mij mag hij blijven maar alleen in een structuur waarin hij maximaal 49% van de aandelen bezit en waarin hij aanvaardt om op een eerlijke manier verantwoording af te leggen over waar hij mee bezig is.
Wat Sint Truiden betreft, dat is nu eenmaal de wet van het voetbal: er zijn clubs in eerste klasse en er zijn clubs in tweede klasse. Als je alleen maar aan de top wil spelen en nooit bij de verliezers wil behoren dan moet je niet aan sport doen. Het behoort tot de essentie van sport dat er winnaars en verliezers zijn. Wie altijd alleen maar wil winnen, heeft niets van het drama en de charme van voetbal begrepen en moet in de bedrijfswereld blijven. Zelfs daar groeien de bomen niet tot in de hemel, zie maar wat bedrijven als Enfinity en Apple overkomt. Na periodes van succes komt altijd een neergang die vaak ingeleid wordt door de hoogmoed van diegenen die denken dat al het succes aan hen te danken is.
Het stoort mij niet dat je PDC verdedigt, zoals anderen reeds schreven, jouw loyaliteit siert jou.
Maar ik hoop dat jij ook inziet dat hier zware fouten zijn gemaakt, dat je mensen niet straffeloos op hun ziel trapt en dat het vervolgens nodig is om hier de juiste lessen uit te trekken.
Vriendelijke groet,
Uw toegenegen Willem