Ik denk dat velen Patrick (en Francky) zullen bewonderen omdat ze durven opstaan tegen het geldende establishment..."we gaan ze (G5) ??n voor ??n pakken...enkel nog maar ??n te gaan... 
Er zullen er ook afhaken, spijtig genoeg...maar afhaken betekent niet "niet weer aansluiten"...als onzen Esssev?? weer start als een tornado in de competitie...wat ik spijtig genoeg vrees dat het niet zal zijn in de huidige kritiekvolle omstandigheden..
Volgens mij wrijft Anderlecht zich nu dik in de handen dat een talentvolle ambitieuze CEO van een "boerenploegske" als Waregem, die hun laten schijten hebben in hun broek, nu zo terechtgewezen wordt zelfs in-house...peize da Vanholsbeeck en Vanderstock hiermee nu dik zitten te lachen na hun diarr??-periode tegen da Essev??-ke die ei zo na "hun" titel afnamen...
Waarom denk je dat bvb Willy in alle talen zwijgt?
Ik wil Anderlecht ook kloppen, maar wel op een sportieve manier en niet via allerlei "constructies" die niets te maken hebben met de realiteit van het voetballandschap.
Stel u voor dat morgen uitlekt dat de voorzitter van Borussia Dortmund zijn ploeg wil verkassen naar Berlijn. Zo wil hij beter gewapend zijn in de strijd tegen de hegemonie van Bayern M?nchen.
Zou dat geen formidabele belediging zijn aan alle supporters die hun ploeg ook in het verlies op een bewonderenswaardige manier blijven steunen ?
Welnu zo heeft PDC ook op onze ziel getrapt. Als dat geen beschadiging is.
Dan spreek ik nog niet van de sympathie die we overal in Begi? hadden. Dat heeft PDC verspeeld. Nu wordt er alleen nog meewarig over onze club met zijn belachelijke CEO gesproken. Als dat geen schade is.