Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 251177 keer)

Offline svzwfan

• Leden
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1660 Gepost op: juni 05, 2013, 07:20:27 am »
Pdc heeft veel kapot gemaakt het vertrouwen is weg bij de mensen.

Offline Boer Carels

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #1661 Gepost op: juni 05, 2013, 06:59:01 pm »
Pdc roept donderdag en heeft iedereen van de sponsors en bedrijfsleven een uitnodiging verzonden om te spreken.  Alles ligt stil volgens mijn bron o.a. Renson wacht nog alles af.  Pdc zal moeten verzoenen en zal dat donderdag doen.  Ook wist hij te zeggen dat stad de gronden niet vlug gaat afgeven zodat essevee bouwheer wordt.
't Is vanavond voor de sponsors/partners.

"RENSON en Essevee verlengen het partnership voor ??n seizoen. RENSON zal dus ook tijdens het seizoen 2013-2014 onder andere prijken op de wedstrijduitrusting van ons eerste elftal. Iedereen wint met RENSON"

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #1662 Gepost op: juni 05, 2013, 07:09:45 pm »
Pdc roept donderdag en heeft iedereen van de sponsors en bedrijfsleven een uitnodiging verzonden om te spreken.  Alles ligt stil volgens mijn bron o.a. Renson wacht nog alles af.  Pdc zal moeten verzoenen en zal dat donderdag doen.  Ook wist hij te zeggen dat stad de gronden niet vlug gaat afgeven zodat essevee bouwheer wordt.
't Is vanavond voor de sponsors/partners.

"RENSON en Essevee verlengen het partnership voor ??n seizoen. RENSON zal dus ook tijdens het seizoen 2013-2014 onder andere prijken op de wedstrijduitrusting van ons eerste elftal. Iedereen wint met RENSON"

Lang afgewacht moet ik zeggen :P

Offline neutraal

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #1663 Gepost op: juni 05, 2013, 10:12:25 pm »
Ik stel voor om (eindelijk) heel deze discussie, topic, of whatever af te sluiten.  Er is in deze genoeg gezegd en geschreven.  De echte hele waarheid zullen we wellicht toch nooit te weten komen.

Ik stel voor : alle aandacht naar de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #1664 Gepost op: juni 05, 2013, 10:56:37 pm »
Ik stel voor om (eindelijk) heel deze discussie, topic, of whatever af te sluiten.  Er is in deze genoeg gezegd en geschreven.  De echte hele waarheid zullen we wellicht toch nooit te weten komen.

Ik stel voor : alle aandacht naar de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen.
Toch nog een beetje wachten,ik denk dat dit verhaal nog niet klaar is, en anders zal het eindigen zoals andere topics. Ik zie niet in waarom dit topic moet sluiten.

13 april 1951

• Gast
« Reactie #1665 Gepost op: juni 06, 2013, 09:55:05 am »

Toch nog een beetje wachten,ik denk dat dit verhaal nog niet klaar is, en anders zal het eindigen zoals andere topics. Ik zie niet in waarom dit topic moet sluiten.

?

Voor sommigen kan dit niet snel genoeg in de doofpot/vergeetput verdwijnen, vreemd toch als je weet wat de plannen (en de impact ervan) waren. Ook voor mij is dit verhaal nog niet voorbij: hoe staat het bijvoorbeeld met die 20% van de supportersraad? Hoe staat het met het gesprek van gisterenavond? Hoe staat het met de communicatie van het bestuur omtrent deze hele zaak?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #1666 Gepost op: juni 06, 2013, 10:07:11 am »

?

Voor sommigen kan dit niet snel genoeg in de doofpot/vergeetput verdwijnen, vreemd toch als je weet wat de plannen (en de impact ervan) waren. Ook voor mij is dit verhaal nog niet voorbij: hoe staat het bijvoorbeeld met die 20% van de supportersraad? Hoe staat het met het gesprek van gisterenavond? Hoe staat het met de communicatie van het bestuur omtrent deze hele zaak?
Precies.  Als de supportersraad en de beheerraad denken dat daarmee alles is opgelost en het vertrouwen is hersteld dan maken ze WEERAL een 'inschattingsfout'.  Hoe zit het met die 20%? Niets meer van gemerkt.  Communicatie is er niet, geen enkel signaal van bestuur uit naar de supporters die geen vertrouwen meer heeft/geeft in het bestuur, en een club als Essevee heeft alle supporters nodig.  Doe eens iets godverdomme!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #1667 Gepost op: juni 06, 2013, 10:45:15 am »

100% juist ! Sluiten die boel en aan + dingen denken.
Wat boven onze supportershoofden allemaal bedisseld wordt weten we inderdaad toch nooit het fijne van.  En soms is het zelfs beter dat we dat niet weten (nee, ik hoef hier geen commentaar op !).  Het is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.  En niet enkel in Waregem... 
PS : wat dat luchtkasteel van die supportersinbreng betreft : zie wekelijks nieuws van vorige week, comment van JV : "Nobel maar naief".  Daarmee is alles samengevat.
En de supportersraad is daarmee akkoord?  Dan is het voor iedereen toch duidelijk dat de supportersraad niet ONAFHANKELIJK genoeg is.

13 april 1951

• Gast
« Reactie #1668 Gepost op: juni 06, 2013, 10:50:33 am »

100% juist ! Sluiten die boel en aan + dingen denken.
Wat boven onze supportershoofden allemaal bedisseld wordt weten we inderdaad toch nooit het fijne van.  En soms is het zelfs beter dat we dat niet weten (nee, ik hoef hier geen commentaar op !).  Het is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.  En niet enkel in Waregem... 
PS : wat dat luchtkasteel van die supportersinbreng betreft : zie wekelijks nieuws van vorige week, comment van JV : "Nobel maar naief".  Daarmee is alles samengevat.

:o ;D

Hoe kan dit toch, dat supporters (?) hier zo snel over gaan? Zo makkelijk? Och, uiteindelijk is er niks gebeurd (dankzij de media!), laten we 't maar in de doofpot steken. Och, nobel maar na?ef, och dingen worden boven ons hoofd geregeld (zoals de verkoop van onze club, een fusie met de aartsrivaal), maar daarmee is alles samengevat. Te gek voor woorden! Ik kan daar echt niet bij.

Is het niet m??r dan normaal dat wij als supporter, na alles wat er gebeurd is en uit PDC zijn mond is gekomen (en duidelijk nog steeds in zijn hoofd omgaat), een b??tje respect verwachten van de club? Een b??tje communicatie? Een b??tje inbreng? Een week nadat PDC bij hoog en laag zit te zweren dat hij het stamnummer nooit wou verkopen geeft hij de week erna vlotjes toe van wel. En die man heeft onze club in handen. En 'daarmee is alles gezegd'?

Sorry, maar voor mij niet. En voor vele andere fans heb ik de indruk ook niet. En voor de sponsors ook niet. En voor de medewerkers ook niet. Nogmaals: hoe zit het met die plannen van de supportersraad? Waar zit 'funfather' met wat uitleg? Hoe zit het met de sponsors? Hoe zit het met de rest van het bestuur? Hoe zit het met Decuyper zijn plannen om te fusioneren met Kortrijk? Hoe zit het met het verhaal Oostende en PDC zijn aandelen daar?

Hoe gaan ze de enorme schade, de enorme steken en het schrijnende gebrek aan respect naar de fans toe goedmaken? Maar hetgeen ik eigenlijk nog het liefst van al eens zou hebben, maar ik vind het veelzeggend (h??l v??lzeggend) dat dit er tot??l niet is... is communicatie. Het zou getuigen van een beetje respect voor zij die in goede en slechte tijden, onder Broos en Kalezic en De Roover maar ook onder Dury altijd aanwezig waren om het team te steunen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #1669 Gepost op: juni 06, 2013, 11:13:20 am »
'k Had toch een 30-tal lijnen meer verwacht hierboven...
Bij 1 zin hou ik op met lezen : "uiteindelijk is er niks gebeurd (dankzij de media!)"
Besef je nu echt niet dat dit onzin is ??  Die lieten ons in het begin idd geloven dat 'ze' dicht bij een akkoord waren.  PURE VERZINSELS. Dicht bij een akkoord zou willen zeggen dat alle betrokken partijen rond de tafel zaten, met alle details op papier voor zich, met de stylo's in aanslag.  Er werd veel blal bla verkocht ja,  zelfs enig wettelijk kader was er niet.  Dus 'dank zij de media' : mijn xxx !!  En nee, ik ben geen fan van...  enkel een nuchtere realist.
Als je een moordpoging doet, maar het mislukt dan ben je ook schuldig.  En zeker als je   het nog altijd een gemiste kans vindt.  Nuchter ben je misschien wel, realist al veel minder.
13 april 1951, volledig gelijk!

Freve

• Gast
« Reactie #1670 Gepost op: juni 06, 2013, 11:19:41 am »
Bij 1 zin hou ik op met lezen
: "uiteindelijk is er niks gebeurd (dankzij de media!)"
Besef je nu echt niet dat dit onzin is ??  Die lieten ons in het begin idd geloven dat 'ze' dicht bij een akkoord waren.  PURE VERZINSELS. Dicht bij een akkoord zou willen zeggen dat alle betrokken partijen rond de tafel zaten, met alle details op papier voor zich, met de stylo's in aanslag.  Er werd veel blal bla verkocht ja,  zelfs enig wettelijk kader was er niet.  Dus 'dank zij de media' : mijn xxx !!  En nee, ik ben geen fan van...  enkel een nuchtere realist.

respect voor de mensen die nog tijd steken in het tikken van mega lange teksten
die niks anders bevatten stellingen die al op iedere pagina 4x staan

Offline ivantje

• Leden
« Reactie #1671 Gepost op: juni 06, 2013, 11:20:52 am »
Bij 1 zin hou ik op met lezen : "uiteindelijk is er niks gebeurd (dankzij de media!)"
PDC leurt met stamnummers dat het geen naam heeft maar hey, 't was maar om te lachen hoor!
Veel naiever dan jij gaan we er hier niet vinden, tenzij Ela weer op de proppen komt.

13 april 1951

• Gast
« Reactie #1672 Gepost op: juni 06, 2013, 11:21:18 am »

Je blijft maar negeren waarover het hier ?cht gaat. Je gaat je nu plots in ware PDC/ela-stijl concentreren op drie woordjes in mijn quote en op de vraag hoe dicht men bij een akkoord was, maar daar gaat het helemaal niet over. Het is veelzeggend hoe je, net zoals PDC (en ela), blijft draaien en keren en in kronkels praten om te trachten geen gezicht te verliezen. Lees misschien nog eens mijn post, en probeer het geheel te zien, niet drie woordjes, dat is namelijk net iets te makkelijk.

De man die onze club in handen heeft is een onbetrouwbare leugenaar, een onderkruiper. De ene week ging hij ons helemaal niet verkopen, de week erna wel. De ene week ging hij Oostende verkopen, de andere week niet. De ene week was het stamnummer niet de identiteit, de week erna wel. En ga zo maar door. Maar veel belangrijker: hij blijft (nogmaals, zie dat filmpje) vasthouden aan zijn grote gelijk omtrent het verkopen van onze club en ons Europees voetbal (waar hij bitter weinig mee te maken heeft nota bene) aan een andere stad, zonder enige schaamte, en hij blijft volhouden als het over een fusie met de aartsrivaal gaat.

En belangrijkst van al, ik herhaal: waar is het respect voor ons, als trouwe supporter? Nog steeds, tot op de dag van vandaag, is er NIKS naar buiten gekomen vanuit het bestuur. Wanneer de supportersraad iets probeert op poten te zetten (waarvoor chapeau!) is NIEMAND aanwezig van het bestuur. Ons hele prachtseizoen is in 2 weken tijd volledig teniet gedaan door PDC, in twee weken tijd is onze hele reputatie naar de kloten geholpen, 2 weken tijd waren wij (en de fans van Oostende) een speelbal, niks meer en niks minder. Is dit niet schandalig?! En ondertussen de nieuwe abonnement campagne opzetten zonder van iets te gebaren? Te gek voor woorden eigenlijk, en ronduit laag bij de grond. Laf, en hoogst twijfelachtig. Maar ook, h??l veelzeggend.

Ik wil antwoorden, ik eis zelfs antwoorden, en dat lijkt me niet meer dan normaal.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #1673 Gepost op: juni 06, 2013, 11:25:48 am »

We kunnen niet anders dan steeds maar hetzelfde te tikken, er zijn er nog altijd die het niet willen geloven.  'Wir haben es nicht gewusst' of steek uwen kop in het zand.

13 april 1951

• Gast
« Reactie #1674 Gepost op: juni 06, 2013, 11:33:21 am »

Respect idd voor mensen die zich zo makkelijk laten vangen.  Misschien moet ik een politieke carri?re overwegen ?

http://www.youtube.com/watch?v=tMGdV5Rv5sA

Leg eens uit hoe je je hier kan aan laten vangen?

Wat die politieke carri?re betreft: zeker doen! Selectief kiezen waar je op reageert (en waarop niet), je kop in het zand steken, de schuld afschuiven, het is op je lijf geschreven.

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #1675 Gepost op: juni 06, 2013, 11:35:13 am »

Je blijft maar negeren waarover het hier ?cht gaat. Je gaat je nu plots in ware PDC/ela-stijl concentreren op drie woordjes in mijn quote en op de vraag hoe dicht men bij een akkoord was, maar daar gaat het helemaal niet over. Het is veelzeggend hoe je, net zoals PDC (en ela), blijft draaien en keren en in kronkels praten om te trachten geen gezicht te verliezen. Lees misschien nog eens mijn post, en probeer het geheel te zien, niet drie woordjes, dat is namelijk net iets te makkelijk.

De man die onze club in handen heeft is een onbetrouwbare leugenaar, een onderkruiper. De ene week ging hij ons helemaal niet verkopen, de week erna wel. De ene week ging hij Oostende verkopen, de andere week niet. De ene week was het stamnummer niet de identiteit, de week erna wel. En ga zo maar door. Maar veel belangrijker: hij blijft (nogmaals, zie dat filmpje) vasthouden aan zijn grote gelijk omtrent het verkopen van onze club en ons Europees voetbal (waar hij bitter weinig mee te maken heeft nota bene) aan een andere stad, zonder enige schaamte, en hij blijft volhouden als het over een fusie met de aartsrivaal gaat.

En belangrijkst van al, ik herhaal: waar is het respect voor ons, als trouwe supporter? Nog steeds, tot op de dag van vandaag, is er NIKS naar buiten gekomen vanuit het bestuur. Wanneer de supportersraad iets probeert op poten te zetten (waarvoor chapeau!) is NIEMAND aanwezig van het bestuur. Ons hele prachtseizoen is in 2 weken tijd volledig teniet gedaan door PDC, in twee weken tijd is onze hele reputatie naar de kloten geholpen, 2 weken tijd waren wij (en de fans van Oostende) een speelbal, niks meer en niks minder. Is dit niet schandalig?! En ondertussen de nieuwe abonnement campagne opzetten zonder van iets te gebaren? Te gek voor woorden eigenlijk, en ronduit laag bij de grond. Laf, en hoogst twijfelachtig. Maar ook, h??l veelzeggend.

Ik wil antwoorden, ik eis zelfs antwoorden, en dat lijkt me niet meer dan normaal.

2. Ik vind echt dat er veel te gemakkelijk over gegaan wordt nu! We hebben nog niets gezien vanuit het bestuur naar de supporters toe, supporters die nachten hebben wakker gelegen van de acties van PDC!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #1676 Gepost op: juni 06, 2013, 11:35:19 am »

Respect idd voor mensen die zich zo makkelijk laten vangen.  Misschien moet ik een politieke carri?re overwegen ?
Ja, daar steken ze ook hun kop in het zand en nemen geen enkele verantwoordelijkheid op zich, in dienen optiek zou jij weleens heel succesvol kunnen zijn in de politiek.  Doen!

Offline ela

• Leden
« Reactie #1677 Gepost op: juni 06, 2013, 11:58:54 am »

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #1678 Gepost op: juni 06, 2013, 12:03:32 pm »
De spelersgroep staat er dus ook nog steeds achter (maar hoe kunnen ze ook anders natuurlijk)

Freve

• Gast
« Reactie #1679 Gepost op: juni 06, 2013, 01:31:03 pm »

min 9.52 ik ging met stamnr Oostende maar ze wilden SVZW
meer geld waard ook voor hem

10.30 niet bedoeling zomaar SVZW, geld in de plaats, waar alles omdraait

dus zijn 1e bedoeling was niet ons naar Antwerpen maar Oostende
en kon wel meer verdienen aan ons stamnummer en wou constructie
om ons budget zo te verhogen
Oostende krijgt naam SVZW en rood groen speelt in Waregem
Omdat Antwerpen ons wou en niet Oostende