'k Had toch een 30-tal lijnen meer verwacht hierboven...
Bij 1 zin hou ik op met lezen : "uiteindelijk is er niks gebeurd (dankzij de media!)"
Besef je nu echt niet dat dit onzin is ?? Die lieten ons in het begin idd geloven dat 'ze' dicht bij een akkoord waren. PURE VERZINSELS. Dicht bij een akkoord zou willen zeggen dat alle betrokken partijen rond de tafel zaten, met alle details op papier voor zich, met de stylo's in aanslag. Er werd veel blal bla verkocht ja, zelfs enig wettelijk kader was er niet. Dus 'dank zij de media' : mijn xxx !! En nee, ik ben geen fan van... enkel een nuchtere realist.
Je blijft maar negeren waarover het hier ?cht gaat. Je gaat je nu plots in ware PDC/ela-stijl concentreren op drie woordjes in mijn quote en op de vraag hoe dicht men bij een akkoord was, maar daar gaat het helemaal niet over. Het is veelzeggend hoe je, net zoals PDC (en ela), blijft draaien en keren en in kronkels praten om te trachten geen gezicht te verliezen. Lees misschien nog eens mijn post, en probeer het geheel te zien, niet drie woordjes, dat is namelijk net iets te makkelijk.
De man die onze club in handen heeft is een onbetrouwbare leugenaar, een onderkruiper. De ene week ging hij ons helemaal niet verkopen, de week erna wel. De ene week ging hij Oostende verkopen, de andere week niet. De ene week was het stamnummer niet de identiteit, de week erna wel. En ga zo maar door. Maar veel belangrijker: hij blijft (nogmaals, zie dat filmpje) vasthouden aan zijn grote gelijk omtrent het verkopen van onze club en ons Europees voetbal (waar hij bitter weinig mee te maken heeft nota bene) aan een andere stad, zonder enige schaamte, en hij blijft volhouden als het over een fusie met de aartsrivaal gaat.
En belangrijkst van al, ik herhaal: waar is het respect voor ons, als trouwe supporter? Nog steeds, tot op de dag van vandaag, is er NIKS naar buiten gekomen vanuit het bestuur. Wanneer de supportersraad iets probeert op poten te zetten (waarvoor chapeau!) is NIEMAND aanwezig van het bestuur. Ons hele prachtseizoen is in 2 weken tijd volledig teniet gedaan door PDC, in twee weken tijd is onze hele reputatie naar de kloten geholpen, 2 weken tijd waren wij (en de fans van Oostende) een speelbal, niks meer en niks minder. Is dit niet schandalig?! En ondertussen de nieuwe abonnement campagne opzetten zonder van iets te gebaren? Te gek voor woorden eigenlijk, en ronduit laag bij de grond. Laf, en hoogst twijfelachtig. Maar ook, h??l veelzeggend.
Ik wil antwoorden, ik eis zelfs antwoorden, en dat lijkt me niet meer dan normaal.