Auteur Topic: [VB] Essevee - PSV  (gelezen 20615 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 903
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #80 Gepost op: augustus 05, 2013, 06:45:06 pm »
De onderste beschikbare plaatsen zijn toch bijna allemaal verkocht. 't Is toch al dat.
Hoeveel dat er dat dan zijn weet ik niet.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #81 Gepost op: augustus 05, 2013, 07:06:24 pm »
Van horen zeggen dat de verkoop voor de 2e ring gestart is......  'k weet niet of het waar is.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 903
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #82 Gepost op: augustus 05, 2013, 07:09:49 pm »
een goed uur geleden toch nog niet.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #83 Gepost op: augustus 05, 2013, 08:09:48 pm »
N1/N2/N3 uitverkocht, E1/E2/E5/E6/E7 ook uitverkocht
rest nog in onderste ring N4/N5/N6 en E3/E4
Liberta per gli ultras!

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #84 Gepost op: augustus 05, 2013, 09:36:39 pm »
Hopelijk een 7000 toeschouwers

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #85 Gepost op: augustus 05, 2013, 10:15:51 pm »
N1/N2/N3 uitverkocht, E1/E2/E5/E6/E7 ook uitverkocht
rest nog in onderste ring N4/N5/N6 en E3/E4
wat betekend dit voor niet vertrouwden met het RSCA stadion? :)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 903
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #86 Gepost op: augustus 05, 2013, 10:39:23 pm »
N5 en N6 (in de hoek) worden sowieso niet verkocht.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #87 Gepost op: augustus 05, 2013, 10:41:17 pm »
N5 en N6 (in de hoek) worden sowieso niet verkocht.

Worden normaal gezien wel verkocht (familievakken)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 903
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #88 Gepost op: augustus 05, 2013, 11:01:27 pm »
Had ik dat geweten...
Maar bon: 10 euro extra voor de club. ik heb het er voor over.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #89 Gepost op: augustus 06, 2013, 12:15:31 am »
N5 en N6 (in de hoek) worden sowieso niet verkocht.

Worden normaal gezien wel verkocht (familievakken)

Idd, worden verkocht.

N 5 & N 6 zijn de familievakken =>  1 volwassene + 1 -16-jarige aan ? 15 per persoon.

Naar verluidt zitten de gratis bussen ook allemaal vol. Het viel vandaag op hoeveel mensen nog belden om alsnog mee te kunnen. Beetje laat, wetende dat er van de supporterslokalen werd verwacht dat ze zaterdag hun tickets kwamen betalen.

Nuja, carpoolen heeft ook zijn charmes of je huurt een minibusje van 9 man (Delrue / Reisvogel) en je zoekt een Bobje.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #90 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:38:15 am »
N5 en N6 (in de hoek) worden sowieso niet verkocht.

Worden normaal gezien wel verkocht (familievakken)

Idd, worden verkocht.

N 5 & N 6 zijn de familievakken =>  1 volwassene + 1 -16-jarige aan ? 15 per persoon.

Naar verluidt zitten de gratis bussen ook allemaal vol. Het viel vandaag op hoeveel mensen nog belden om alsnog mee te kunnen. Beetje laat, wetende dat er van de supporterslokalen werd verwacht dat ze zaterdag hun tickets kwamen betalen.

Nuja, carpoolen heeft ook zijn charmes of je huurt een minibusje van 9 man (Delrue / Reisvogel) en je zoekt een Bobje.

Da zal het moeilijkste zijn.
Ik zat in PSV efkes op de markt naast een aantal bestuursleden, en er moet 10.000 man zijn om uit de kosten te geraken (zei het al eens eerder)

Zou dit aantal kunnen gehaald worden?
35 volle bussen, hoeveel man is dat? 2000 schat ik? Dat wil zeggen dat er 8000 man met den auto moet komen.

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #91 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:23:34 am »
Volgens mij is 10.000 moeilijk haalbaar hoor. Er zullen praktisch geen 'neutrale' supporters aanwezig zijn doordat er enkel via supporterslokalen en de club wordt verkocht. Wat ik niet begrijp is waarom dit allemaal zo moet? Is dit opgelegd vanuit Anderlecht omwille van veiligheidsregels?

Ook jammer van de 'hoge' kostprijs in vergelijking met de prijzen in Eindhoven. Volgens mij is het altijd beter om pakweg 12.500 man te hebben tegen een goedkopere prijs dan slechts 7.500 aan de huidige prijzen. Een groot deel van de lagere ticketprijs wordt volgens mij gerecupereerd door de uitgaven die iedere extra supporter doet (hamburger, pintje). Het is wel zo, hoe meer supporters, hoe meer personeel en dus hogere kosten voor de club.

Wij komen alvast per auto met 5 man.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.946
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #92 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:37:52 am »
Wij met auto met 4 man!
Indien er een goal valt 1e helft kan het nog spoken in anderlecht!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #93 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:41:31 am »
Volgens mij is 10.000 moeilijk haalbaar hoor. Er zullen praktisch geen 'neutrale' supporters aanwezig zijn doordat er enkel via supporterslokalen en de club wordt verkocht. Wat ik niet begrijp is waarom dit allemaal zo moet? Is dit opgelegd vanuit Anderlecht omwille van veiligheidsregels?

Ook jammer van de 'hoge' kostprijs in vergelijking met de prijzen in Eindhoven. Volgens mij is het altijd beter om pakweg 12.500 man te hebben tegen een goedkopere prijs dan slechts 7.500 aan de huidige prijzen. Een groot deel van de lagere ticketprijs wordt volgens mij gerecupereerd door de uitgaven die iedere extra supporter doet (hamburger, pintje). Het is wel zo, hoe meer supporters, hoe meer personeel en dus hogere kosten voor de club.

Wij komen alvast per auto met 5 man.

Zou het ook niet kunnen dat onze prijs zo hoog is omdat we een deel van de recette aan Anderlecht moeten afstaan?

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #94 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:49:54 am »
Volgens mij is 10.000 moeilijk haalbaar hoor. Er zullen praktisch geen 'neutrale' supporters aanwezig zijn doordat er enkel via supporterslokalen en de club wordt verkocht. Wat ik niet begrijp is waarom dit allemaal zo moet? Is dit opgelegd vanuit Anderlecht omwille van veiligheidsregels?

Ook jammer van de 'hoge' kostprijs in vergelijking met de prijzen in Eindhoven. Volgens mij is het altijd beter om pakweg 12.500 man te hebben tegen een goedkopere prijs dan slechts 7.500 aan de huidige prijzen. Een groot deel van de lagere ticketprijs wordt volgens mij gerecupereerd door de uitgaven die iedere extra supporter doet (hamburger, pintje). Het is wel zo, hoe meer supporters, hoe meer personeel en dus hogere kosten voor de club.

Wij komen alvast per auto met 5 man.

Zou het ook niet kunnen dat onze prijs zo hoog is omdat we een deel van de recette aan Anderlecht moeten afstaan?

Volgens mij is het een evidentie dat Anderlecht moet vergoed worden voor het gebruik van hun stadion en faciliteiten.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #95 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:51:36 am »
Gisteren waren er nog kaarten in hef familievak (hoek) N5-N6 en in de 2 centrale vakken E3-E4, rest van de onderste ring is uitverkocht. Ik denk dat er 7 ? 8000 man zal zijn.

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #96 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:53:10 am »
Gisteren waren er nog kaarten in hef familievak (hoek) N5-N6 en in de 2 centrale vakken E3-E4, rest van de onderste ring is uitverkocht. Ik denk dat er 7 ? 8000 man zal zijn.
eerlijk?
da zou een succes zijn
ik vrees ervoor, ma hoop dat klopt

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #97 Gepost op: augustus 06, 2013, 01:54:27 pm »
Malanda zou echt wel speelgerechtigd zijn morgen, dus verwacht ik morgen dit.

Bossut
De fauw--D'haene--Colpaert--Verboom
Malanda--Skulason
Berrier--Hazard--Naessens
Leye


Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #98 Gepost op: augustus 06, 2013, 02:57:27 pm »
Malanda zou echt wel speelgerechtigd zijn morgen, dus verwacht ik morgen dit.

Bossut
De fauw--D'haene--Colpaert--Verboom
Malanda--Skulason
Berrier--Hazard--Naessens
Leye

Ik zou toch misschien eens durven starten met habib of alex. Stiekem denk ik wel dat ??n van die twee de match met een flits kan beslissen. Verder wel een leuke ploeg natuurlijk, maar of we daarmee psv aankunnen.. nuja een feestje wordt het alleszins! Allen naar Brussel! ;)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #99 Gepost op: augustus 06, 2013, 02:59:12 pm »
Malanda zou echt wel speelgerechtigd zijn morgen, dus verwacht ik morgen dit.

Bossut
De fauw--D'haene--Colpaert--Verboom
Malanda--Skulason
Berrier--Hazard--Naessens
Leye

Met die ploeg moeten we toch in staat zijn om het PSV moeilijker te maken dan vorige week...