Auteur Topic: [VB] Essevee-Kv krotrijk .  (gelezen 19610 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

callens500

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #120 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:10:42 am »
Morgen vocaal ongenoegen uiten!!!
daar mij ga ik akkoord

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #121 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:35:38 am »
liever energie steken om de ganse match te supporteren 't is tenslotte tegen krotrijk en punten verliezen is geen optie  :-*

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #122 Gepost op: augustus 03, 2013, 03:47:56 am »
eigenlijk kan hazard toch "weigeren" of die band gewoon aan de fauw geven toch  :) ? of wat gaat zijn manager dan doen ? een pak rammel geven ? hem als straf verkopen naar een ploeg in afghanistan ?

Dat mogen we nu ook wel vergeten, aangezien Dury blijkbaar al langer op de hoogte was van deze afspraken. Protestacties tegen het bestuur zijn voor mijn part nu ook nutteloos geworden, iedereen dacht dat de trainer 'aan onze kant' stond, maar niets is minder waar.

Hij verwijt Decuyper van slechte/geen communicatie, maar is blijkbaar vergeten naar zichzelf te kijken. Waarom hij zijn kat stuurt naar die persconferentie is voor mij opeens een raadsel..

Het is niet omdat Dury het al wist, dat hij er achter stond/staat. Kleine nuance ;-)

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 791
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #123 Gepost op: augustus 03, 2013, 08:31:25 am »
Allee na alles wat er weer verschenen is deze week....
Dit is geen ideale voorbereiding voor de derby.
PDC maakt Zulte Waregem gewoon kapot. Als er nu nog zijn die dat niet willen inzien, awel merci...
Tijd dat de supporters ECHT actie ondernemen, en geen simpel vergaderingske inlassen.

4punten duidelijk maken zaterdag:
PDC BUITEN!!!
Davy enige Captain!
Mooi afscheid voor Mbaye Leye!
Tolereren geen vedette allures (Malanda)

Is er iemand die de verantwoordelijken kan contacteren?
groot gelijk san ilker. mijn steun hebt ge
Mijn steun ook. Desnoods roep ik pdc buiten van minuut 1 tot minuut 90.

Die man maakt onze ploeg kapot!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #124 Gepost op: augustus 03, 2013, 08:50:38 am »
Gelieve vandaag alleen maar positief te supporteren. Ook dan is het mogelijk om bv namen te scanderen van De Fauw en anderen, maar het is een mooie dag, de eerste match van het jaar, waarschijnlijk wwat nieuw volk, de derby. Ik hoop dat vak X haar energie steekt in een positieve sfeer, in ieder geval als het om Essevee gaat.

We mogen natuurlijk nog steeds de scheids onder druk zetten bij acties/fouten van KVK ;)

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #125 Gepost op: augustus 03, 2013, 08:59:36 am »
laat ze la buiten roepen
ze denken da ze daarmee veel goe doen
spelers steunen, supporteren
da buiten scanderen kan je ook doen vzn 21:45 tot 22u zo gade het nieuws halen
en haalt het wat uit EN steun je de spelers

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #126 Gepost op: augustus 03, 2013, 09:10:26 am »
Komaan Gasten ! We proberen efkes die zorgen te vergeten . Vandaag is het DE derby tegen de vulkarre !!
We gaan voor onze ploeg supporteren de spelers en trainer hebben onze steun nodig !! C'mon
De vk is kapot !!

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #127 Gepost op: augustus 03, 2013, 09:18:15 am »
Komaan Gasten ! We proberen efkes die zorgen te vergeten . Vandaag is het DE derby tegen de vulkarre !!
We gaan voor onze ploeg supporteren de spelers en trainer hebben onze steun nodig !! C'mon
De vk is kapot !!
idd supporteren
hopelijk feesten met spelers na winst
en dan als spelers weg zijn de witte zakdoeken en buiten roepen
ma eerst en vooral supporteren

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #128 Gepost op: augustus 03, 2013, 09:48:30 am »
twa te peizen daje gulder allemaal int gat van decuyper ging kruipen! tis verdikke nen grote verrader die onze club aant kapot maken is! en dan gaan jullie maar tijdens de match doen alsof er niks aan de hand is, terwijl zelfs den trainer, en de spelers weten wat er op til staat! ik denk dat je vooral moet duidelijk maken dat decuyper het moet afbollen, en dat je daartussen naar spelers toe enkele motiverende songs der tussen lapt a la nen forza essevee! aje ulderen borstelstelensong zing, steekt der dan met pdc ip in de plekke van die van brugge! achter de match kant wel nen keer laat worden!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.399
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #129 Gepost op: augustus 03, 2013, 10:02:39 am »
Ik ben ook van mening dat je de ploeg en spelers moet blijven steunen. Maar weet dan ook als je 90 minuten uw ploeg aan het steunen bent, dat dit voor PDC een overwinning is. Want hij zal daar in zijn stoeltje zitten en denken van "Ah niets aan de hand, ze supporteren verder zoals ze altijd doen" " Ik heb het andermaal klaargespeeld" ...

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 954
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #130 Gepost op: augustus 03, 2013, 10:03:04 am »
eigenlijk kan hazard toch "weigeren" of die band gewoon aan de fauw geven toch  :) ? of wat gaat zijn manager dan doen ? een pak rammel geven ? hem als straf verkopen naar een ploeg in afghanistan ?

Dat mogen we nu ook wel vergeten, aangezien Dury blijkbaar al langer op de hoogte was van deze afspraken. Protestacties tegen het bestuur zijn voor mijn part nu ook nutteloos geworden, iedereen dacht dat de trainer 'aan onze kant' stond, maar niets is minder waar.

Hij verwijt Decuyper van slechte/geen communicatie, maar is blijkbaar vergeten naar zichzelf te kijken. Waarom hij zijn kat stuurt naar die persconferentie is voor mij opeens een raadsel..

Het is niet omdat Dury het al wist, dat hij er achter stond/staat. Kleine nuance ;-)

Volgens het nieuwsblad heeft dury dinsdag de band aan thorgan niet willen geven.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130802_00679980

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #131 Gepost op: augustus 03, 2013, 10:17:09 am »
tis om zeep,er is veel teveel gebeurd,en zeker tussen dury en decuyper !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #132 Gepost op: augustus 03, 2013, 10:37:44 am »
We zullen er de gezangen en spandoeken van de nekken maar bijnemen zeker vnv? Al is dat het minste van onze zorgen.

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #133 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:54:40 am »
Ik ben ook van mening dat je de ploeg en spelers moet blijven steunen. Maar weet dan ook als je 90 minuten uw ploeg aan het steunen bent, dat dit voor PDC een overwinning is. Want hij zal daar in zijn stoeltje zitten en denken van "Ah niets aan de hand, ze supporteren verder zoals ze altijd doen" " Ik heb het andermaal klaargespeeld" ...
10 minuten nablijven vanavond
meer is ni nodig om hem duidelijk te maken da ge ploeg steunt
en niet zijn manier van werken

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #134 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:55:40 am »
Ik ben ook van mening dat je de ploeg en spelers moet blijven steunen. Maar weet dan ook als je 90 minuten uw ploeg aan het steunen bent, dat dit voor PDC een overwinning is. Want hij zal daar in zijn stoeltje zitten en denken van "Ah niets aan de hand, ze supporteren verder zoals ze altijd doen" " Ik heb het andermaal klaargespeeld" ...
10 minuten nablijven vanavond
meer is ni nodig om hem duidelijk te maken da ge ploeg steunt
en niet zijn manier van werken-

Dan is Decuyper al een coupke aan 't drinken in de loges. Er MOET SOWIESO iets gedaan worden, TIJDENS de match, TEGEN Decuyper. Anders is 't nutteloos. En game over.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #135 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:58:22 am »
idd! anti decuyper! van mijn part mag dat 90 minuten gezongen worden. hoe langer die vent hier nog zit hoe slechter het nog gaat worden!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.614
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #136 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:06:30 pm »
dat word dus een nederlaag vanavond ,dat is zeker

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 954
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #137 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:09:31 pm »
Dury misschien weg

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #138 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:09:47 pm »
dat word dus een nederlaag vanavond ,dat is zeker

Als er al gespeeld zal worden.
Die boycot spookt nog altijd in de speler hun hoofd.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.399
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #139 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:29:37 pm »
Geen ontslag volgens Geert!