(nieuw)bannersysteem in testfase
Bestuurskamer SV Zulte Waregem

Auteur Topic: Bestuurskamer SV Zulte Waregem  (gelezen 41472 keer)

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
Bestuurskamer SV Zulte Waregem
« Gepost op: augustus 21, 2013, 11:07:14 am »
In dit topic wordt alles in verband met het organigram van het clubbestuur gepost en uw bedenkingen of visies.
« Laatst bewerkt op: augustus 21, 2013, 11:09:08 am door jakkie3000 »

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
Re: Bestuurskamer SV Zulte Waregem
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2013, 11:08:05 am »
http://www.voetbalnieuws.be/news/71464/Dury:_Met_dat_voorstel_blijf_ik_voor_altijd_bij_de_club

Het waren hectische weken voor Francky Dury en de zijnen. De problemen bij Zulte Waregem lijken grotendeels van de baan en hierdoor kan de storm weer gaan liggen. Trainer Dury had met Gazet van Antwerpen een gesprek over zijn toekomst bij de club en de turbulente periode die Essevee heeft gekend.

Dury ontkent niet dat er problemen zijn geweest, maar hij vindt wel dat er werd overdreven. "Ik blijf erbij dat er veel commotie is geweest voor weinig. Maar ik heb wel een les geleerd: ik zal nooit meer aanvaarden dat de sportieve verantwoordelijkheid van een coach be?nvloed wordt", begint hij zijn verhaal.

Vooral rond Junior Malanda en Thorgan Hazard ontstond er heel wat commotie. "Ik weet heel goed wat ik gezegd heb en dat zie je ook: vandaag draagt Franck Berrier nog altijd de nummer 10, heeft Davy De fauw nog altijd de kapiteinsband en speelt Hazard op de positie waar hij zich het best kan tonen in de match - en daar kan ook mee geswitcht worden. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Hazard en Malanda zijn gebleven omdat ze voelen dat ze nog een sportieve ontwikkeling kunnen maken op Zulte Waregem."

Ook de coach van Zulte Waregem werd een tijdje gekoppeld aan het Franse Rijsel. Toch lijkt Dury zijn lot voor altijd aan de club te willen binden. "Geef mij een groot stuk van de volledige sportieve verantwoordelijkheid en dan zal ik hier langer blijven. Daar sta ik honderd procent voor open. In dat verhaal teken je een contract voor, ik zeg maar, vijf of zes jaar. Dan is er geen enkele club die je voor dat bedrag zal afkopen. Die consequentie wil ik dan dragen. Als ik dit engagement aanga, dan kan ik eigenlijk niet meer weg", besluit Dury zijn verhaal.

Offline belli

• Leden
« Reactie #2 Gepost op: augustus 21, 2013, 11:10:10 am »
wel...ze mogen het hem meteen geven! beste stabiliteit, visie..is nog altijd met Dury!!

Offline sepatcha

• Leden
« Reactie #3 Gepost op: augustus 21, 2013, 11:24:08 am »
Doen!

Freve

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 21, 2013, 11:47:07 am »
die vent herhaald dit al 1j aan een stuk
en toch laat men na van praten met hem hierover
onbegrijpelijk

Offline fozie

• Leden
  • Mr Gold
« Reactie #5 Gepost op: augustus 21, 2013, 05:10:09 pm »
die vent herhaald dit al 1j aan een stuk
en toch laat men na van praten met hem hierover
onbegrijpelijk

Pdc moest hier niet van weten h?....

Offline Cypher

• Leden
« Reactie #6 Gepost op: augustus 21, 2013, 11:06:02 pm »
Iedereen die wat van voetbal kent weet dat dit de goede + juiste beslissing is. 
Dan kan het weer wat rustiger worden in da kiekekot van de laatste maanden.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #7 Gepost op: augustus 21, 2013, 11:19:18 pm »
Iedereen die wat van voetbal kent weet dat dit de goede + juiste beslissing is. 
Dan kan het weer wat rustiger worden in da kiekekot van de laatste maanden.

Voor dat het rustig wordt, en ook weer goed wordt, moeten heel den boel buiten!
Mensen handelen uit eigenbelang

Offline velociraptor

• Leden
« Reactie #8 Gepost op: augustus 22, 2013, 02:29:33 am »
Dury,de juiste man op de juiste plaats :-*

Offline Bert4

• Leden
« Reactie #9 Gepost op: augustus 23, 2013, 09:40:21 am »
Patrick Decuyper nam onlangs ontslag bij Zulte Waregem. Hij stapte op na een turbulente periode waarin hij en Francky Dury elkaar regelmatig aanvielen via de media. Ook de supporters van Essevee vroegen om zijn ontslag. De voormalige CEO heeft nog steeds aandelen van Zulte Waregem, maar heeft nu mogelijk een koper gevonden. Dat meldt Het Nieuwsblad althans.

Een mogelijke koper is Willy Naessens. Het gaat dan niet om Naessens die al actief is bij de club, maar om het bedrijf dat onder meer industri?le gebouwen zet. "Als Willy een investeerder zoekt voor het uitkopen van de aandelen van Patrick ?Decuyper, wil ik samenzitten. 'We hebben onze omzet in het Antwerpse kunnen verdubbelen door aan onze naamsbekendheid te werken", klinkt het bij Naessens.

De andere Naessens, diegene die al actief is bij de club, wil minder snel op de zaken vooruitlopen. "'Mijn eerste prioriteit is nu de aandelen van Zulte Waregem opnieuw in ??n hand krijgen ?n onze organisatie op punt zetten. We hebben belangrijke investeringen voor de boeg op vlak van onze jeugdacademie ?n het nieuwe stadion. De aandelenkwestie is iets voor later", was hij duidelijk.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/71648/Decuyper_heeft_mogelijke_koper_voor_aandelen_gevonden#ixzz2cmACjD69

Freve

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: augustus 23, 2013, 10:08:50 am »
Patrick Decuyper nam onlangs ontslag bij Zulte Waregem. Hij stapte op na een turbulente periode waarin hij en Francky Dury elkaar regelmatig aanvielen via de media. Ook de supporters van Essevee vroegen om zijn ontslag. De voormalige CEO heeft nog steeds aandelen van Zulte Waregem, maar heeft nu mogelijk een koper gevonden. Dat meldt Het Nieuwsblad althans.

Een mogelijke koper is Willy Naessens. Het gaat dan niet om Naessens die al actief is bij de club, maar om het bedrijf dat onder meer industri?le gebouwen zet. "Als Willy een investeerder zoekt voor het uitkopen van de aandelen van Patrick ?Decuyper, wil ik samenzitten. 'We hebben onze omzet in het Antwerpse kunnen verdubbelen door aan onze naamsbekendheid te werken", klinkt het bij Naessens.

De andere Naessens, diegene die al actief is bij de club, wil minder snel op de zaken vooruitlopen. "'Mijn eerste prioriteit is nu de aandelen van Zulte Waregem opnieuw in ??n hand krijgen ?n onze organisatie op punt zetten. We hebben belangrijke investeringen voor de boeg op vlak van onze jeugdacademie ?n het nieuwe stadion. De aandelenkwestie is iets voor later", was hij duidelijk.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/71648/Decuyper_heeft_mogelijke_koper_voor_aandelen_gevonden#ixzz2cmACjD69
Onze Willy heeft teveel trots om den andere Willy binnen te laten
Anders was da al heeeeel lang zo geweest

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #11 Gepost op: augustus 23, 2013, 10:43:57 am »

Inderdaad, moesten ze hem willen, dan zouden ze toch onmiddelijk op de kar springen, maar neen, men heeft al de tijd van de wereld, tot het terug niets wordt. Dat men dan niet gaat klagen dat men geen overnemers of geld vindt. Het is inderdaad een kwestie van trots en van niet willen.
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2013, 10:55:33 am door Bertrand »

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #12 Gepost op: augustus 23, 2013, 11:04:15 am »

Met dat verschil dat de Willy nu wel geld nodig heeft door zijn slecht afgelopen investering in Spanje;) en als WN2 de prijs betaalt die gevraagd wordt zie ik dat wel goedkomen!.

Freve

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: augustus 23, 2013, 11:07:00 am »

Met dat verschil dat de Willy nu wel geld nodig heeft door zijn slecht afgelopen investering in Spanje;) en als WN2 de prijs betaalt die gevraagd wordt zie ik dat wel goedkomen!.
ie moest ier al lang geweest zijn
bewijs da ni iedereen die zegt "ik heb het goed voor met SVZW" da ook werkelijk meent...

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #14 Gepost op: mei 04, 2015, 11:43:25 pm »
Misschien enkele interessante weetjes:

In het boekske Fan!, gratis bij het Nieuwsblad, werd onlangs gezocht naar de grootste voetbalmiljonairs van Belgi?. Het gaat enkel om Belgen die vandaag actief zijn als voetballer, bestuurder of aandeelhouder.

Met een serieuze korrel zout te nemen natuurlijk, want bij bepaalde personen was het geld dat ze in het buitenland hebben verdiend 'moeilijk traceerbaar'.

Tussen de Couckes, Duchatelets en Verhaeghes ook 4 namen van Zulte Waregem:

10. Philippe Huyzentruyt, bestuurder, geschat vermogen: 27,59 miljoen euro
Vroeger sponsor en bouwer van de Soccer Box in de tribune, sindskort bestuurder van Zulte Waregem.

36. Carl Balli?re, voorzitter en aandeelhouder, geschat vermogen: 4,753 miljoen euro
Na het vertrek van Decuyper aangesteld als voorzitter en bezit 13,5% van de aandelen, maar heeft geen doorslaggevende stem in het bestuur.

46. Tony Beeuwsaert, bestuurder, geschat vermogen: 3,437 miljoen euro
Bekend van het designverlichtingsbedrijf TAL, beperkt zich binnen de club louter tot een financi?le inbreng.

51. Willy Naessens, bestuurder en hoofdaandeelhouder, geschat vermogen: 2,878 miljoen euro
Sinds het vertrek van Decuyper als CEO opnieuw de sterke man, met 50,5% meerderheidsaandeelhouder van Essevee.

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #15 Gepost op: mei 05, 2015, 04:17:45 pm »
Misschien enkele interessante weetjes:

In het boekske Fan!, gratis bij het Nieuwsblad, werd onlangs gezocht naar de grootste voetbalmiljonairs van Belgi?. Het gaat enkel om Belgen die vandaag actief zijn als voetballer, bestuurder of aandeelhouder.

Met een serieuze korrel zout te nemen natuurlijk, want bij bepaalde personen was het geld dat ze in het buitenland hebben verdiend 'moeilijk traceerbaar'.

Tussen de Couckes, Duchatelets en Verhaeghes ook 4 namen van Zulte Waregem:

10. Philippe Huyzentruyt, bestuurder, geschat vermogen: 27,59 miljoen euro
Vroeger sponsor en bouwer van de Soccer Box in de tribune, sindskort bestuurder van Zulte Waregem.

36. Carl Balli?re, voorzitter en aandeelhouder, geschat vermogen: 4,753 miljoen euro
Na het vertrek van Decuyper aangesteld als voorzitter en bezit 13,5% van de aandelen, maar heeft geen doorslaggevende stem in het bestuur.

46. Tony Beeuwsaert, bestuurder, geschat vermogen: 3,437 miljoen euro
Bekend van het designverlichtingsbedrijf TAL, beperkt zich binnen de club louter tot een financi?le inbreng.

51. Willy Naessens, bestuurder en hoofdaandeelhouder, geschat vermogen: 2,878 miljoen euro
Sinds het vertrek van Decuyper als CEO opnieuw de sterke man, met 50,5% meerderheidsaandeelhouder van Essevee.

En dan wordt onder andere nog renson vergeten en nog enkele anderen uit de streek... De cijfers zitten er niet ver van maar bij de meesten is het meer dan hier staat  ;)

Offline jenske

• Leden
    • SV Anzegem
« Reactie #16 Gepost op: oktober 24, 2015, 02:52:29 pm »
RAAD VAN BESTUUR WORDT VERSTERKT MET JOS DONVIL (CEO VAN BASE COMPANY)

De raad van bestuur heeft beslist om het aantal leden van de raad uit te breiden.

"Jos Donvil, de huidige CEO van BASE Company, werd aangezocht om de raad te komen versterken en hij heeft dit ook aanvaard", aldus algemeen manager Eddy Cordier. "BASE Company is al ruim vijf jaar een belangrijke partner van Essevee. Zijn ervaring in het bedrijfsleven (onder andere sportsponsoring) en zijn netwerk moeten ons helpen bij de verdere uitbouw en de professionalisering van onze club, met als grootste uitdagingen op korte termijn de volgende fases van de verbouwing van het Regenboogstadion en de verhoging van het budget."

bron: http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1173

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #17 Gepost op: oktober 24, 2015, 06:56:42 pm »
Eerste wat in mij opkomst ... "BASE Arena" ? :)

Offline velociraptor

• Leden
« Reactie #18 Gepost op: oktober 24, 2015, 08:29:47 pm »
Geen slecht idee........  ;)?

Offline depinguin

• Leden
« Reactie #19 Gepost op: oktober 26, 2015, 07:43:37 am »
Base staat op het punt overgenomen te worden door telenet dacht ik....
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"