(nieuw)bannersysteem in testfase
Bestuurskamer SV Zulte Waregem

Auteur Topic: Bestuurskamer SV Zulte Waregem  (gelezen 38491 keer)

Online varadero

• Leden
Re: Bestuurskamer SV Zulte Waregem
« Reactie #40 Gepost op: januari 21, 2016, 10:33:32 am »
En John Donvil?
Er staat in het persbericht: GROEP rond Tony Beeuwsaert (TAL). Wie zit er in die GROEP? : misschien Huyzentruyt en/of Donvil???

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #41 Gepost op: januari 21, 2016, 11:46:49 am »
das gelijk in a'pen, waar het ook rond de groep van decuyper draait, maar dus niet alleen de centen van hem komen.
Zal een investeringsgroep zijn met verschillende namen veronderstel ik, waarvan op de club er 1 man word uitgespeeld.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #42 Gepost op: januari 21, 2016, 11:56:09 am »
das gelijk in a'pen, waar het ook rond de groep van decuyper draait, maar dus niet alleen de centen van hem komen.
Zal een investeringsgroep zijn met verschillende namen veronderstel ik, waarvan op de club er 1 man word uitgespeeld.

Enige verschil met PDC is dat den onze zelf WEL centen heeft. ;)

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #43 Gepost op: januari 21, 2016, 01:06:06 pm »
Enige verschil met PDC is dat den onze zelf WEL centen heeft. ;)

PDC toch ook, die heeft toch zijn bedrijf verkocht.... veur nen euro  ;D ;D

Offline Macl

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #44 Gepost op: januari 21, 2016, 01:14:14 pm »
Huyzentruyt komt volgens mij gewoon niet meer in het verhaal voor...

Offline Funfather

• Leden
« Reactie #45 Gepost op: januari 21, 2016, 01:23:30 pm »
Huyzentruyt en Donvil komen inderdaad in het verhaal niet meer voor. Tony Beeuwsaert neemt de meerderheid van de aandelen over deels van Willy Naessens, volledig van Jos Donvil en Rony Schelfhout. Daarnaast brengt Beeuwsaert ook extra kapitaal in. Voor de rest blijft de structuur zoals ze is met 5 mensen in het bestuur, Carl als voorzitter en Willy als CEO. Eddy Cordier blijft de dagelijkse leiding en de sportieve regelingen treffen zoals op heden.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #46 Gepost op: januari 21, 2016, 01:37:15 pm »
Huyzentruyt en Donvil komen inderdaad in het verhaal niet meer voor. Tony Beeuwsaert neemt de meerderheid van de aandelen over deels van Willy Naessens, volledig van Jos Donvil en Rony Schelfhout. Daarnaast brengt Beeuwsaert ook extra kapitaal in. Voor de rest blijft de structuur zoals ze is met 5 mensen in het bestuur, Carl als voorzitter en Willy als CEO. Eddy Cordier blijft de dagelijkse leiding en de sportieve regelingen treffen zoals op heden.
Der was sprake van maar toch zijn zo een zaken toch verrassend e...
Huyzentruyt eerst en nu een volkomen andere naam
die via verwatering van de overige aandelen hoofdaandeelhouder wordt
en eigenlijk verandert er dus niks?

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #47 Gepost op: januari 21, 2016, 01:49:40 pm »
jammer dat men in waregem nooit een kapitaalkrachtig iemand kan vinden! als ge beeuwsaert zijn vermogen naast dat van een huysentruyt legt, dan is dat om te lachen. ma goed, ge moet in feite nog iemand vinden met nog een pak meer vermogen om op uw gemak te zitten in eerste klasse!

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #48 Gepost op: januari 21, 2016, 01:54:10 pm »
jammer dat men in waregem nooit een kapitaalkrachtig iemand kan vinden! als ge beeuwsaert zijn vermogen naast dat van een huysentruyt legt, dan is dat om te lachen. ma goed, ge moet in feite nog iemand vinden met nog een pak meer vermogen om op uw gemak te zitten in eerste klasse!
Geen idee eigenlijk...
maak ni graag iemand zijn rekening maar
uw info interesseert me wel
wa zijn die vermogens dan?

Beeuwsaert heeft toch meer dan 1 bedrijf? TAL is toch niet het enige???

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #49 Gepost op: januari 21, 2016, 01:56:54 pm »
Geen idee eigenlijk...
maak ni graag iemand zijn rekening maar
uw info interesseert me wel
wa zijn die vermogens dan?

Beeuwsaert heeft toch meer dan 1 bedrijf? TAL is toch niet het enige???

Heeft het wss over de info dat in onderstaand bericht staat/stond.
http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2275.msg199717#msg199717

Maar een vermogen berekenen is zeer moeilijk, die cijfers zijn volgens mij maar een indicatie.

Offline Funfather

• Leden
« Reactie #50 Gepost op: januari 21, 2016, 02:02:57 pm »
Heren, grappig dat men voortgaat op wat idd in de krant stond op vlak van vermogen. Dhr Tony Beeuwsaert is een tienvoud waard van dhr Huyzentruyt zonder af te doen aan enige capaciteit van wie ook. Tony Beeuwsaert bezit in totaal 68 bedrijven verspreid over 9 landen. Wees dus maar gerust dat we over een andere categorie spreken. grtz

Offline gmt

• Leden
« Reactie #51 Gepost op: januari 21, 2016, 02:14:26 pm »
tal nv
ASL travel,aviation,privejets(goed aan het groeien,ook partner van krc genk)
kunststofgietbedrijven zoals euronyl plasticsgroup,plascobel.....
..........
Denk da Tony wel weet wat hij doet en wat hij kan.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #52 Gepost op: januari 21, 2016, 02:36:33 pm »
Volgens mij is het ook hoogtijd om (meer) actie te ondernemen...

Antwerp staat aan den draad te loeren ?n te springen om naar 1e klasse te komen.
Oostende versterkt zich enorm om aan de (sub)top serieus mee te kunnen draaien.
De plaatsjes om jaarlijks in PO1 te halen worden zo wel erg beperkt.

ipv al twee jaar te zeggen "we gaan ons budget vergroten", "we moeten nog professioneler gaan werken", "we moeten vooruit"... Ik heb de indruk dat bepaalde mensen niet (snel) (meer?) vooruit wilden.

Ok, het stadion krijgt stilletjes aan vorm en gaat gestaag vooruit, het mooie moderne gloednieuwe oefencomplex staat er ... we hebben dus nog steeds een voorsprong op de andere clubs, maar ... als we niet opletten en geen actie ondernemen dan gaan Antwerp en Oostende ons heel snel inhalen.

Men is dat als bestuur, ons ?n Stad Waregem gewoonweg verschuldigd. Dus extra bloed, geld en visie vind ik geen slechte zaak op deze moment.

Offline Will McAvoy

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #53 Gepost op: januari 21, 2016, 02:48:14 pm »
Oh Antwerpen. Daar maak ik mij niet al te veel zorgen in. Ten eerste, als ze daar dit jaar geen kampioen spelen is het meteen game over. Ten tweede, als ze wel kampioen spelen dan zal megalomaantje Patrick ze vanaf dan wel weer in nesten werken. Noteer daarbij dat ze geen stadion hebben en je kan concluderen dat ze de komende 20 jaar een vlekkeloos parcours gaan moeten afleggen om ergens te geraken. Met andere woorden, ze gaan een Gent parcours moeten afleggen maar mijn achting voor Decuyper is niet zo hoog dat ik denk dat hij kan wat De Witte en Louwagie voor elkaar gekregen hebben.

Ze zitten daar trouwens waarschijnlijk nog voor lange tijd met een burgemeester die zich geen bal interesseert in voetbal.

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #54 Gepost op: januari 21, 2016, 02:48:59 pm »
Volgens mij is het ook hoogtijd om (meer) actie te ondernemen...

Antwerp staat aan den draad te loeren ?n te springen om naar 1e klasse te komen.
Oostende versterkt zich enorm om aan de (sub)top serieus mee te kunnen draaien.
De plaatsjes om jaarlijks in PO1 te halen worden zo wel erg beperkt.

ipv al twee jaar te zeggen "we gaan ons budget vergroten", "we moeten nog professioneler gaan werken", "we moeten vooruit"... Ik heb de indruk dat bepaalde mensen niet (snel) (meer?) vooruit wilden.

Ok, het stadion krijgt stilletjes aan vorm en gaat gestaag vooruit, het mooie moderne gloednieuwe oefencomplex staat er ... we hebben dus nog steeds een voorsprong op de andere clubs, maar ... als we niet opletten en geen actie ondernemen dan gaan Antwerp en Oostende ons heel snel inhalen.

Men is dat als bestuur, ons ?n Stad Waregem gewoonweg verschuldigd. Dus extra bloed, geld en visie vind ik geen slechte zaak op deze moment.

Toch wel vreemd dat Huyzentruyt en Donvil niet meer betrokken zijn of weten we niet alles? Beide werden ook getipt als voorzitter. Het lijkt me dat vooral de huidige aandeelhouders hun zitje hebben willen behouden in de raad van bestuur.

Btw, POI zal niet lang meer bestaan, denk ik. Club Brugge heeft niet zo lang geleden al die wens geuit, en als er een paar grote ploegen er jaarlijks naast grijpen, dan zal het vlug gedaan zijn met die Play-offs.

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #55 Gepost op: januari 21, 2016, 05:49:33 pm »
Heeft het wss over de info dat in onderstaand bericht staat/stond.
http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2275.msg199717#msg199717

Maar een vermogen berekenen is zeer moeilijk, die cijfers zijn volgens mij maar een indicatie.
klopt, daarop heb ik mij gebaseerd. aangezien daar geen reactie's op kwamen leken de bedragen dus aannemelijk.

tal nv
ASL travel,aviation,privejets(goed aan het groeien,ook partner van krc genk)
kunststofgietbedrijven zoals euronyl plasticsgroup,plascobel.....
..........
Denk da Tony wel weet wat hij doet en wat hij kan.

Laat ons het beste hopen eh!

Offline balboa

• Leden
« Reactie #56 Gepost op: januari 21, 2016, 06:09:54 pm »
Dat ze eerst eens met een visie naar buiten komen.
Dury had het altijd zo graag over 'identiteit' toen het goed ging 2 seizoenen geleden. En het maar uitleggen voor de camera met armgebaren.  ::)
"Jonge Belgische talenten !"

Wat zijn wij nu? De oude Leye in de spits, een gekrakeerde Lepoint doelpuntenmachine, en een paar huurlingen.

Voor wat st??t Zulte Waregem anno 2016?

Bouwen ja. En denken dat ze goed bezig zijn.

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #57 Gepost op: januari 21, 2016, 08:06:05 pm »
blijkbaar dient de kapitaalsinbreng voor de uitbouw van het stadion...
dus sportief hebben we weer geene poot om op te staan als de nood zich mocht voordoen.
komt er iemand aan den arm trekken van ne speler, zijn we em kwijt...
ik heb toch liever dat ze eerst zorgen dat het sportieve voorrang krijgt, dan den uitbouw vant stadion zelle! laat ze fase 2 afwerken omdat deze nog nodig is, en dat ze dan eerst zorgen dat ze deftige spelers kunnen vast leggen, verlonen naar waarde, etc... en dat we bovendien met regelmaat onze tribune uitverkocht krijgen!

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #58 Gepost op: januari 21, 2016, 08:10:55 pm »
blijkbaar dient de kapitaalsinbreng voor de uitbouw van het stadion...
dus sportief hebben we weer geene poot om op te staan als de nood zich mocht voordoen.
komt er iemand aan den arm trekken van ne speler, zijn we em kwijt...
ik heb toch liever dat ze eerst zorgen dat het sportieve voorrang krijgt, dan den uitbouw vant stadion zelle! laat ze fase 2 afwerken omdat deze nog nodig is, en dat ze dan eerst zorgen dat ze deftige spelers kunnen vast leggen, verlonen naar waarde, etc... en dat we bovendien met regelmaat onze tribune uitverkocht krijgen!

Vanwaar haal je dat?

Akkoord, maar een nieuw stadion brengt weer extra centen met zich mee, waarmee je sportief beter kan van worden.

Beetje kip en het ei verhaal :)

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #59 Gepost op: januari 21, 2016, 08:28:37 pm »
Toch wel vreemd dat Huyzentruyt en Donvil niet meer betrokken zijn of weten we niet alles? Beide werden ook getipt als voorzitter. Het lijkt me dat vooral de huidige aandeelhouders hun zitje hebben willen behouden in de raad van bestuur.

Btw, POI zal niet lang meer bestaan, denk ik. Club Brugge heeft niet zo lang geleden al die wens geuit, en als er een paar grote ploegen er jaarlijks naast grijpen, dan zal het vlug gedaan zijn met die Play-offs.

Idd. Het is net die P.H. die ik bedoelde die zichzelf als voorzitter aankondigde...

Mogelijks is er dus iets spaak gelopen. Laat ons hopen dat het geen sporen nalaat.