Wat een zwakke bedoening!!
Trage balcirculatie, te veel spelers die stilstaan (daardoor die trage balcirculatie), zwakke stilstaande fases, en kan zo nog een tijdje verder.
Wat is dat hier met die verdediging zeg de laatsten tijd. Dat is gewoon kaas met gaten. (meer gaten dan kaas)
En Dury, flankaanvallers zonder acceleratievermogen? Die linksbuiten van de Cyprioten liep Davy er toch iedere keer mooi af, en als hij versnelde was iedereen gezien.
Duplus trok meer dan zijn streng op een ongewone positie voor hem, die kon me gisteren nog bekoren.
Verboom speelde ook een van zijn betere wedstrijden (verdedigend dan)
En sorry dat ik het moet zeggen, maar ik denk dat het Europees niveau te hoog gegrepen is voor D'haene en De fauw.
Op het middenveld kregen we in de 2de helft totaal geen greep meer, mede door een enorm teleurstellende Hazard. Malanda 1ste helft goed en alomtegenwoordig, 2 de helft niet veel meer gezien, al had die volgens mij een blessure opgelopen.
Ollie kwam ook bijzonder weinig in het stuk voor, en zijn balrecuperatie was ook niet je dat.
Voorin is het overduidelijk dat we te weinig hebben (althans met de mannen waar we gisteren mee speelden). We zeggen dat al na een match tegen Mons, dus Europees is dat nog duidelijker e!
Leye en Naessens kunnen in de competitie hun gebrek aan voetballend vermogen nog verdoezelen, maar Europees lukt dat niet. Ook veel te weinig diepgang. Daar kan Habib bvb wel voor zorgen. Begreep niet waarom Dury hem niet gebruikte gisteren.
Cont? was voor mij weer de beste SV'er.
Wat mij nog het meest stoorde gisteren: het aantal doelkansen, welgeteld 2!! Je speelt thuis en je wil winnen, en toch maar 2 kansen bij elkaar voetballen...
En het was nu niet dat die Cyprioten zo verdedigend speelden he.
Dury was woest langs de zijlijn over het geleverde spel, zelden gezien eigenlijk.
Ik vrees dat ons Europees avontuur erop zit. Hopelijk bewijzen de spelers mij donderdag het tegendeel.