Auteur Topic: [VB] Essevee - Wigan  (gelezen 12238 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #60 Gepost op: september 18, 2013, 05:46:21 pm »
Ik wil geen spelbreker zijn maar ik denk toch dat er een grote 7000 man in totaal zal zijn.Zowel in HLN en HNB stond dat er tot gisteren 6800 kaarten verkocht waren en dat daardoor JB stadion slechts voor 1/4de gevuld zou zijn .Ik hoop ook echt dat de Wigan fans daar niet bijgerekend zijn maar er stond wel degelijk dat ze er bijgeteld waren.
Hopelijk zijn er toch 9500-10000 mensen aanwezig,maar ik vrees ervoor.
Misschien kan iemand eens informeren bij iemand van het secretariaat.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.128
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #61 Gepost op: september 18, 2013, 06:08:00 pm »
Kom juist van het onthaal blijkbaar iets meer dan 2500 wigan supps en 7150 van essevee !!!!

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #62 Gepost op: september 18, 2013, 06:26:54 pm »
Kom ook van het onthaal, gisterenmiddag waren er 7000 tickets voor essevee verkocht. Ikzelf heb mijn abo genomen op de hoofdtribune daar de andere vakken aan de overzijde uitverkocht zijn.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 742
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #63 Gepost op: september 18, 2013, 06:43:02 pm »
Kom ook van het onthaal, gisterenmiddag waren er 7000 tickets voor essevee verkocht. Ikzelf heb mijn abo genomen op de hoofdtribune daar de andere vakken aan de overzijde uitverkocht zijn.
same here
Liberta per gli ultras!

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #64 Gepost op: september 18, 2013, 06:44:31 pm »
Zou mooi zijn moesten ze de bovenring ook openstellen

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #65 Gepost op: september 18, 2013, 07:41:16 pm »
Ook daarnet op EEN(journaal) gezegd dat er pas 8000 man zal zijn.
Waar halen die dan die (verkeerde) info?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #66 Gepost op: september 18, 2013, 08:14:40 pm »
Chris, we weten al langer hoe de pers in elkaar steekt en al zeker als over ons essevee gaat.  Ook via onthaal gehoord dat er reeds 7100 kaarten verkocht waren aan essevee kant.  Daar kunnen er vanavond (online) en morgen nog bijkomen.  Beetje research is al verl gevraagd bij de pers.  Sensatie gaat voor.  Zie artikel dat heel toevallig vandaag verscheen over decuyper.  Wat dachten ze.  Nog even dat verhaaltje oprakelen en als hoofdartikel kiezen.  Essevee - wigan was bijzaak.  In
Klein kadertje eronder.
« Laatst bewerkt op: september 18, 2013, 08:16:54 pm door essevee007 »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #67 Gepost op: september 18, 2013, 08:25:15 pm »
Chris, we weten al langer hoe de pers in elkaar steekt en al zeker als over ons essevee gaat.  Ook via onthaal gehoord dat er reeds 7100 kaarten verkocht waren aan essevee kant.  Daar kunnen er vanavond (online) en morgen nog bijkomen.  Beetje research is al verl gevraagd bij de pers.  Sensatie gaat voor.  Zie artikel dat heel toevallig vandaag verscheen over decuyper.  Wat dachten ze.  Nog even dat verhaaltje oprakelen en als hoofdartikel kiezen.  Essevee - wigan was bijzaak.  In
Klein kadertje eronder.


Eigenlijk zouden ze moeten schrijven dat het stadion voor 100% zal uitverkocht zijn.  Want blijkbaar mag de bovenring niet opengesteld worden van de Brugse fluiten.  Schande, terwijl wel de volle pot betaald mag worden.  Wordt die match om 20u gespeeld en met een iets betere communicatie (eerder online bestellen), kunnen we gerust 5000man meer lokken

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #68 Gepost op: september 18, 2013, 08:32:19 pm »
Chris, we weten al langer hoe de pers in elkaar steekt en al zeker als over ons essevee gaat.  Ook via onthaal gehoord dat er reeds 7100 kaarten verkocht waren aan essevee kant.  Daar kunnen er vanavond (online) en morgen nog bijkomen.  Beetje research is al verl gevraagd bij de pers.  Sensatie gaat voor.  Zie artikel dat heel toevallig vandaag verscheen over decuyper.  Wat dachten ze.  Nog even dat verhaaltje oprakelen en als hoofdartikel kiezen.  Essevee - wigan was bijzaak.  In
Klein kadertje eronder.


Eigenlijk zouden ze moeten schrijven dat het stadion voor 100% zal uitverkocht zijn.  Want blijkbaar mag de bovenring niet opengesteld worden van de Brugse fluiten.  Schande, terwijl wel de volle pot betaald mag worden.  Wordt die match om 20u gespeeld en met een iets betere communicatie (eerder online bestellen), kunnen we gerust 5000man meer lokken

De volle pot toch even nuanceren aangezien de abo's 30-40 euro kosten ofzo? Of zijn de enkele ticketten duurder?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #69 Gepost op: september 18, 2013, 08:33:29 pm »
over het aantal maak ik me geen zorgen ze. maar over welke verdediging we gaan hebben daar heb ik meer vragen over.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #70 Gepost op: september 18, 2013, 08:39:47 pm »
Chris, we weten al langer hoe de pers in elkaar steekt en al zeker als over ons essevee gaat.  Ook via onthaal gehoord dat er reeds 7100 kaarten verkocht waren aan essevee kant.  Daar kunnen er vanavond (online) en morgen nog bijkomen.  Beetje research is al verl gevraagd bij de pers.  Sensatie gaat voor.  Zie artikel dat heel toevallig vandaag verscheen over decuyper.  Wat dachten ze.  Nog even dat verhaaltje oprakelen en als hoofdartikel kiezen.  Essevee - wigan was bijzaak.  In
Klein kadertje eronder.


Eigenlijk zouden ze moeten schrijven dat het stadion voor 100% zal uitverkocht zijn.  Want blijkbaar mag de bovenring niet opengesteld worden van de Brugse fluiten.  Schande, terwijl wel de volle pot betaald mag worden.  Wordt die match om 20u gespeeld en met een iets betere communicatie (eerder online bestellen), kunnen we gerust 5000man meer lokken

De volle pot toch even nuanceren aangezien de abo's 30-40 euro kosten ofzo? Of zijn de enkele ticketten duurder?

Hij bedoelt de huurprijs die aan Brugge moet betaald worden

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #71 Gepost op: september 19, 2013, 11:38:26 am »
Ik zou skula terug in de ploeg droppen.  Maar dat zal hij hoogstwaarschijnlijk doen en caceres als supersub.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #72 Gepost op: september 19, 2013, 11:42:09 am »
Ik zou skula terug in de ploeg droppen.  Maar dat zal hij hoogstwaarschijnlijk doen en caceres als supersub.

Centraal achterin dan?
Want het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Dury of Malanda of Kums uit de ploeg haalt.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #73 Gepost op: september 19, 2013, 02:34:22 pm »
Ik zou skula terug in de ploeg droppen.  Maar dat zal hij hoogstwaarschijnlijk doen en caceres als supersub.

Centraal achterin dan?
Want het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Dury of Malanda of Kums uit de ploeg haalt.
Zou hem wel centraal durven zetten....

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 742
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #74 Gepost op: september 19, 2013, 02:59:55 pm »
Ik zou skula terug in de ploeg droppen.  Maar dat zal hij hoogstwaarschijnlijk doen en caceres als supersub.

Centraal achterin dan?
Want het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Dury of Malanda of Kums uit de ploeg haalt.
Zou hem wel centraal durven zetten....
en als je nu defauw centraal zet en duplus op rechts wat zijn beste positie is en verboom links?
Liberta per gli ultras!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.778
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #75 Gepost op: september 19, 2013, 03:03:13 pm »
is misschien nog een goeie optie want Verboom moet echt wel worden gecoacht...intrinsiek heeft hij alles

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #76 Gepost op: september 19, 2013, 03:20:17 pm »
Dan moet je Davy al links centraal zetten, want anders ga je teveel positiewissels doorvoeren achterin en dat kan nooit de bedoeling zijn. Karel moet altijd centraal rechts spelen.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.035
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #77 Gepost op: september 19, 2013, 03:25:01 pm »
Dan moet je Davy al links centraal zetten, want anders ga je teveel positiewissels doorvoeren achterin en dat kan nooit de bedoeling zijn. Karel moet altijd centraal rechts spelen.
Davy centraal achterin is geen optie, in het tijdperk Kalezic enkele matchen gezien, is niks voor hem... Duplus centraal en hopen op een goede Verboom linkback!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.615
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #78 Gepost op: september 19, 2013, 03:48:41 pm »
zal skulason centraal en duplus links worden mijn gedacht .
engels voetbal met veel ballen voor de pot .
en zoals verboom zondag deed na zijn vervanging , onmiddelijk naar binnen gaan , met dury heb je dan normaal gedaan .

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #79 Gepost op: september 19, 2013, 04:44:47 pm »
zijn de in waregem gekochte drankbonnen geldig in bruhhe?