Auteur Topic: [ESSEVEE-Maribor]  (gelezen 9969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #20 Gepost op: oktober 23, 2013, 10:37:02 pm »
19 u is te vroeg, 21 u te laat...

Moest het in Waregem zijn niet, maar dan nog is de meerafstand richting Brugge. Twijfel nog
Gewoon gaan?! Twijfel is voor janetten

idd, endan als ge nu een uurke of 2 uurkes te weinig geslapen hebt uwe ploeg speelt europees, gewoon gaan zien

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #21 Gepost op: oktober 24, 2013, 12:48:53 am »
19 u is te vroeg, 21 u te laat...
voor mij liever 21 dan 19
want 19 kan ik nooit halen....

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #22 Gepost op: oktober 24, 2013, 09:56:09 am »
19 u is te vroeg, 21 u te laat...

Moest het in Waregem zijn niet, maar dan nog is de meerafstand richting Brugge. Twijfel nog
Gewoon gaan?! Twijfel is voor janetten

idd, endan als ge nu een uurke of 2 uurkes te weinig geslapen hebt uwe ploeg speelt europees, gewoon gaan zien

Tja, ik ken er nog die het, net als ik, priv?/werk niet willen of kunnen maken om tijdens de week nog eens naar Brugge op en af te rijden.
Tijdens de week naar Waregem lukt nog, Brugge is wat van het goede te veel en ik denk dat sommigen het ook wel wat gehad hebben met die Europese "thuismatchen" op een uur van de deur en daarom afhaken.
Verder rijden, geen thuismatchgevoel, weinig volk, minder ambiance,..

Dat die aanpassingen en verbouwingen maar snel beginnen aan ons stadion, zo'n matchen zullen voor veel mensen direkt een pak interessanter worden.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.300
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #23 Gepost op: oktober 24, 2013, 09:57:52 am »
19 u is te vroeg, 21 u te laat...

Moest het in Waregem zijn niet, maar dan nog is de meerafstand richting Brugge. Twijfel nog
Gewoon gaan?! Twijfel is voor janetten

idd, endan als ge nu een uurke of 2 uurkes te weinig geslapen hebt uwe ploeg speelt europees, gewoon gaan zien

Tja, ik ken er nog die het, net als ik, priv?/werk niet willen of kunnen maken om tijdens de week nog eens naar Brugge op en af te rijden.
Tijdens de week naar Waregem lukt nog, Brugge is wat van het goede te veel en ik denk dat sommigen het ook wel wat gehad hebben met die Europese "thuismatchen" op een uur van de deur en daarom afhaken.
Verder rijden, geen thuismatchgevoel, weinig volk, minder ambiance,..

Dat die aanpassingen en verbouwingen maar snel beginnen aan ons stadion, zo'n matchen zullen voor veel mensen direkt een pak interessanter worden.
Je vecht een h??l jaar om Europees voetbal te spelen & dan is het teveel om naar de Europese matchen te gaan kijken? Waar zijn al die supporters die naar Anderlecht wilden op de laatste speeldag.. Succeso's.
SV TILL I DIE

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.271
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #24 Gepost op: oktober 24, 2013, 10:28:10 am »
Akkoord, Pringless...! Ze staan te juichen op de markt, te dansen en te springen met onze Cap...maar als het dan het moment is (is het de schuld van de spelers dat ze niet in Waregem spelen, en...heeft een schuldige zoeken ?cht zin in deze discussie?) om de ploeg te steunen, haakt men af...Brugge is nochtans niet ver en qua bereikbaarheid perfect haalbaar! Er is amper verkeer als je om 19u naar ginder rijdt! Nu ja, tegen Wigan was er veel sfeer, ik verwacht nu hetzelfde, beter 7000 ?chte fans, dan 15 000 pseudo's...wel goed dat de loketten open zijn!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #25 Gepost op: oktober 24, 2013, 10:30:03 am »
Ik heb er al veel zin in  :D

Mijn persoonlijke opstelling:

                      Bossut
De Fauw   D'haene   Colpaert   Duplus
              Malanda   Kums
Naessens         Hazard            Cont?
                    caceres (habibou krijgt wrs de voorkeur)

PS: weet er iemand hoeveel tickets er verkocht zijn?
Rond de 4000 man, dus weer een leeg stadion...
3 redenen:
-We spelen niet in eigen huis
-Tegenstander spreekt niet aan
-Laat uur voor de werkende mens.

En match op tv en geen enkele feeling met stad of stadion.  Dit voelt volledig anders aan dan dat je in Waregem zelf kan spelen.  Niet abnormaal.  Gelijk welke ploeg in deze situatie(affiche, op tv,niet in eigen stad en stadion en midweek) buiten onze zelfverklaarde g5 zou quasi beter doen.  Zelfs een anderlecht krijgt een eigen stadion van 20 000 nog niet vol voor hen eerste champions leage match tegen Olympiakos.  In Genk zaten er in eigen stadion 10 000 de vorige europese match.  Maar had toch wel iets meer verwacht.  5600 abbo's in competitie en een anderlecht, standard die een week op voorhand uitverkocht waren.
« Laatst bewerkt op: oktober 24, 2013, 10:31:51 am door essevee007 »

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 906
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #26 Gepost op: oktober 24, 2013, 12:43:46 pm »
Ik zal mijn beddeke ook maar een paar uurkes zien. So what. Als mijn klein mannen 's nachts kabaal houden moet ik ook niet veel slapen. Ik heb het er alleszins voor over.
Wordt een lastige match maar we winnen.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #27 Gepost op: oktober 24, 2013, 01:00:48 pm »
Als er nu maar 4000 fans zijn vnvd of 400, iedereen die zich supporter noemt, zal wel komen toch (tenzij overmacht/werk).

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #28 Gepost op: oktober 24, 2013, 02:18:38 pm »
Da veld zal ook zijn rol spelen
Zaterdag schoot er al niks aan over.
Meer dan 50% van da gras haalt kerst niet :)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.271
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #29 Gepost op: oktober 24, 2013, 03:32:20 pm »
Vergeet niet dat de twijfelaars alsnog kunnen gaan (open loketten)

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 749
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #30 Gepost op: oktober 24, 2013, 05:34:57 pm »
Da veld zal ook zijn rol spelen
Zaterdag schoot er al niks aan over.
Meer dan 50% van da gras haalt kerst niet :)
Welk gras ?  ;)

Online dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #31 Gepost op: oktober 24, 2013, 11:27:26 pm »
arm Belgisch voetbal  :'(

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #32 Gepost op: oktober 24, 2013, 11:46:25 pm »
Ik denk dat we best eerst eens naar onszelf kijken in plaats van de tegenstander, want dit leek nergens naar, net zoals tegen Cercle.

Te weinig creativiteit, beweging en snelheid om aanvallend potten te breken, en dan wordt het uiteraard moeilijk om te winnen. Sinds die topprestatie tegen Standard zit quasi de hele ploeg precies in een serieuze dip.

Teleurstellend resultaat, overwinteren mogen we haast wel vergeten nu..

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #33 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:16:52 am »
Idd weinig creativiteit, nen aanvallende backup voor hazard, is er niet.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #34 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:23:08 am »
Een mens mag er niet aan denken mocht Thorgan Hazard vorig seizoen in die laatste match van de play-offs in het Astridpark w?l gescoord hebben. En dit Zulte Waregem niet in de Europa League maar in de Champions League stond. "citaat van hans op de beeck in hln.
En dat noemt hem een journalist,schande voor de vlaamse pers.!!!!!!Hij kan misschien vermelden indien we kampioen waren we met het geld toch twee a drie gerichte versterkingen(meerwaarde) konden aankopen,waaronder een SPITS.
En als anderlecht nu 0 punten heeft of den essevee,wa is het verschil??????????Stomme journalist

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #35 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:26:26 am »
Stonden verdedigend zwak te acteren (heel de ploeg)
Terechte wissels van Dury aan de rust, had ook Cont? er uit gehaald, maar je moet in die 2de helft  nog iets achter de hand houden.
Die 1ste tegengoal is een domme goal, Colpaert speelt dom naar D'haene, die dan ook nog eens ongelukkig de bal raakt, en Sammy staat niet in de midden van zijn goal, anders is die bal altijd voor hem.

1ste helft veel te weinig, 2de helft eigenlijk ook, tot wanneer die mannen met 10 vielen.

Nu moet een 9op9 als we nog willen overwinteren. Maar daar zijn 2 uitmatchen bij.
Ik vrees dat het sprookje uit is.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.073
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #36 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:26:59 am »
Blijkbaar zitten we in een diepje, verschillenden spelers zijn uit vorm (Hazard, Cont?, Malanda) ons middenveld was nergens, Maribor had altijd een man meer op het middenveld. Die Europese wedstrijden beginnen zijn tol te eisen en onze aanvallers zijn ook niet van het internationale gehalte om iets te kunnen forceren tegen zulke ploegen. We hebben maar iets kunnen terug doen eens het reeds 1-3 stond (het kon evengoed 1-5 geweest zijn) en ze met 10 man kwamen te staan.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #37 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:30:56 am »
Achteraf natuurlijk makkelijk zeggen, maar we misten op het middenveld de vechtlust van Skulason.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #38 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:34:53 am »
Ik vond de spirit nul net als tegen Cercle.
Net of de band onderling wa weg is.
Geen communicatie onderling, niks,
ni alst goe was en ni alst slecht was.

Mo bon, op naar zondag.
Keer winnen en alles kan keren

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.073
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #39 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:41:52 am »
Achteraf natuurlijk makkelijk zeggen, maar we misten op het middenveld de vechtlust van Skulason.

Als Skulason erin staat missen we Malanda, en als Malanda erin staat missen we Skulason?