Auteur Topic: [NB] Essevee - Rubin Kazan  (gelezen 4426 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #20 Gepost op: december 13, 2013, 05:27:18 pm »
Ik snap niet hoe Maribor met ook een klein budget in een simpel mooi stadion kan spelen. Zit hier dan echt geen geld,investeerders meer in Belgi??

Op europese uitmachen zie je me nog, maar die uit "thuis"matchen.
Ik heb er mijn buik van vol :-( , zeker van Jan Breydel!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #21 Gepost op: december 13, 2013, 05:28:52 pm »
Ik snap niet hoe Maribor met ook een klein budget in een simpel mooi stadion kan spelen. Zit hier dan echt geen geld,investeerders meer in Belgi??

Op europese uitmachen zie je me nog, maar die uit "thuis"matchen.
Ik heb er mijn buik van vol :-( , zeker van Jan Breydel!!
2
Gisteren het stadion van Thun gezien, van Esjberg, van... Het is godverdomme maar in Belgie dat het weeral niet kan. 

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 769
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #22 Gepost op: december 13, 2013, 05:52:27 pm »
idd, Thun een stadje link waregem met zo'n 42000 inwoners. Mooi, gezellig stadion

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #23 Gepost op: december 13, 2013, 06:23:57 pm »
2
Gisteren het stadion van Thun gezien, van Esjberg, van... Het is godverdomme maar in Belgie dat het weeral niet kan. 
Van Maribor. Hun stadion zou ideaal zijn voor ons :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #24 Gepost op: december 13, 2013, 10:24:29 pm »
is de eeuwige discussie hier , als "de politiek" ergens in wil investeren, dan heb je een paar mensen mee, maar direct een paar tegenstanders . van mag mij stad of zo direct pakken geld investeren in een nieuw stadion, maar het overgrote deel van de mensen komt zelden of nooit in ons stadion, en dan moeten ze elders op gaan besparen , maar op wat dan?  of vanwaar moet dat geld komen?

en blijkbaar vind je in ons land h??l moeilijk investeerders die makkelijk miljoenen op tafel leggen voor een nieuw stadion. of er zouden hier russen en arabieren moeten komen. en willen we dat dan ?

het is natuurlijk jammer dat we niet verder raken, vooral "thuis" tegen wigan zat er meer in, en had wigan gisteren een puntje gehaald waren we alsnog door als ik het goed begrepen had.

en ploegen als kazan, met zo een budget, zijn nog steeds sterker als ons, ook al spelen ze met een veredeld B-elftal, maar we hebben ons in tegenstelling tot brugge en standard (en anderlecht in c-league ) niet belachelijk gemaakt in Europa !

achja, alles op behalen van po1 nu en minstens halfe finale beker van belgie !
« Laatst bewerkt op: december 13, 2013, 10:28:04 pm door svzw81 »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.299
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #25 Gepost op: december 13, 2013, 10:52:41 pm »
is de eeuwige discussie hier , als "de politiek" ergens in wil investeren, dan heb je een paar mensen mee, maar direct een paar tegenstanders . van mag mij stad of zo direct pakken geld investeren in een nieuw stadion, maar het overgrote deel van de mensen komt zelden of nooit in ons stadion, en dan moeten ze elders op gaan besparen , maar op wat dan?  of vanwaar moet dat geld komen?

en blijkbaar vind je in ons land h??l moeilijk investeerders die makkelijk miljoenen op tafel leggen voor een nieuw stadion. of er zouden hier russen en arabieren moeten komen. en willen we dat dan ?

het is natuurlijk jammer dat we niet verder raken, vooral "thuis" tegen wigan zat er meer in, en had wigan gisteren een puntje gehaald waren we alsnog door als ik het goed begrepen had.

en ploegen als kazan, met zo een budget, zijn nog steeds sterker als ons, ook al spelen ze met een veredeld B-elftal, maar we hebben ons in tegenstelling tot brugge en standard (en anderlecht in c-league ) niet belachelijk gemaakt in Europa !

achja, alles op behalen van po1 nu en minstens halfe finale beker van belgie !

Ze hadden wel geld om in de zogenaamde zuidboulevard te steken. Zo om en bij de ?28M.
Daarmee kan je hier een nieuwe arena zetten hoor!

Ik ben niet van Waregem, dus wat is dat eigenlijk, die zuidboulevard, en is daar nood aan?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #26 Gepost op: december 13, 2013, 11:44:06 pm »
Ze hadden wel geld om in de zogenaamde zuidboulevard te steken. Zo om en bij de ?28M.
Daarmee kan je hier een nieuwe arena zetten hoor!

Ik ben niet van Waregem, dus wat is dat eigenlijk, die zuidboulevard, en is daar nood aan?
Als ik mij niet vergis is het totale kostenplaatje rond 80 miljoen euro,kan mij vergissen e.
Is een prestigeproject en vooral een 'immobili?nproject=geld, er is ook wel een nieuwe bib en plaats voor, denk ik, 6 extra winkels!!! maar ook veel appartementen. Het ziet er mooi uit, maar is voor mij persoonlijk dat geld niet waard, gaat dit een massa volk lokken naar Waregem? Gaat dit zo'n meerwaarde geven aan de uitstraling van Waregem?  Neen, natuurlijk niet, het gaat vooral om die appartementen=kassa, kassa.
Onze voetbalclub komt iedere week in het nationale nieuws, geeft een boost aan heel de gemeenschap en stad Waregem gans het jaar door, maar daarvoor geen geld zulle!  Voor de verkiezing was enkel OPEN Vld pro-nieuw stadion(ik ben voor de rest gene blauwen, maar just is just) maar blijkbaar is de NVA nu ook voorstander, correct me if i'm wrong.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #27 Gepost op: december 14, 2013, 08:28:30 am »
Open vld en nva stemmen dus.  Alle beetjes helpen.  Die vernieuwde of nieuwe bib alleen al zal al enkele miljoenen kosten.  Dit terwijl het een deftige bib was.  En de grootdagen van de bibs zijn zowat voorbij sinds het internet en online boeken en alle info die je kan terugvinden.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #28 Gepost op: december 14, 2013, 10:29:11 am »
Open vld en nva stemmen dus.  Alle beetjes helpen.  Die vernieuwde of nieuwe bib alleen al zal al enkele miljoenen kosten.  Dit terwijl het een deftige bib was.  En de grootdagen van de bibs zijn zowat voorbij sinds het internet en online boeken en alle info die je kan terugvinden.

Wat een gezwans allemaal zeg, als we daar onze pap mee moeten koelen..
De volgende gemeenteraadsverkiezingen zijn in, 2018 ofzo ? Ik mag hopen dat er tegen dan al iets gaat veranderd zijn hoor, of we gaan den Bosuil-toer op met tribunes die nu en dan eens zullen gesloten worden.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #29 Gepost op: december 14, 2013, 10:37:01 am »
Wat een gezwans allemaal zeg, als we daar onze pap mee moeten koelen..
De volgende gemeenteraadsverkiezingen zijn in, 2018 ofzo ? Ik mag hopen dat er tegen dan al iets gaat veranderd zijn hoor, of we gaan den Bosuil-toer op met tribunes die nu en dan eens zullen gesloten worden.

Dat is ook bullshit.  Buiten onze uitvakken zijn onze tribunes beter dan vele ploegen.  Mechelen, kortrijk, lokeren, waasland, oostende, leuven,... Zijn er slechter aan toe en zijn verre van zo knap ingericht en voorzien vanbinnen.  Maar dat uitvak zal toch wel eens instorten me dunkt.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #30 Gepost op: december 14, 2013, 10:38:09 am »
Essevee007 weer aan het hallucineren?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #31 Gepost op: december 14, 2013, 10:43:35 am »
Wat een gezwans allemaal zeg, als we daar onze pap mee moeten koelen..
De volgende gemeenteraadsverkiezingen zijn in, 2018 ofzo ? Ik mag hopen dat er tegen dan al iets gaat veranderd zijn hoor, of we gaan den Bosuil-toer op met tribunes die nu en dan eens zullen gesloten worden.

de bib is al jaren verouderd en aan uitbreiding toe , die zuidboulevard kost inderdaad wel veel , maar brengt ook op (verkoop , huuropbrengsten etc)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #32 Gepost op: december 14, 2013, 10:44:18 am »
Open vld en nva stemmen dus.  Alle beetjes helpen.  Die vernieuwde of nieuwe bib alleen al zal al enkele miljoenen kosten.  Dit terwijl het een deftige bib was.  En de grootdagen van de bibs zijn zowat voorbij sinds het internet en online boeken en alle info die je kan terugvinden.


juist ja de ovld en de nva van waregem :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #33 Gepost op: december 14, 2013, 12:04:00 pm »
Laat het ons over het sportieve hebben, mensen. Over voetbal.

Het is simpel. Over ?lle Europese wedstrijden waren wij 1x! beter dan onze tegenstander. 1x !!
'Thuis' tegen Wigan. Voor de rest zijn we iedere keer overlopen geweest. Zowel tegen Kazan, Maribor alsook tegen PSV en Nicosia.

We liggen er kwalitatief meer dan terecht uit. Essevee heeft Europees niets te zoeken.
Maar dat neemt niet weg dat het spijtig is dat we uitgeschakeld zijn.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.299
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #34 Gepost op: december 14, 2013, 12:41:57 pm »
Laat het ons over het sportieve hebben, mensen. Over voetbal.

Het is simpel. Over ?lle Europese wedstrijden waren wij 1x! beter dan onze tegenstander. 1x !!
'Thuis' tegen Wigan. Voor de rest zijn we iedere keer overlopen geweest. Zowel tegen Kazan, Maribor alsook tegen PSV en Nicosia.

We liggen er kwalitatief meer dan terecht uit. Essevee heeft Europees niets te zoeken.
Maar dat neemt niet weg dat het spijtig is dat we uitgeschakeld zijn.

Heb ik hier ook al aangegeven.
Allemaal dankzij Sammy dat wij nog mochten dromen afgelopen donderdag.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #35 Gepost op: december 14, 2013, 01:15:39 pm »
Ik heb dit reeds vroeger al aangehaald, maar toen schoot iedereen mij af.

Ik herhaal dit nogmaals :

-  2 nieuwe tribunes achter elk doel.
-  Atletiekpiste weg, veld breder maken.

Dit zou Zulte-Waregem al een heel stuk vooruithelpen, denk ik.

Indien er geen budget voorhanden is voor een "nieuw" stadion, dan is dit mijns inziens de beste oplossing.


Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #36 Gepost op: december 14, 2013, 02:59:04 pm »
waarom niet een bibliotheek in een stadion? kan m'n toch perfect inbouwen

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #37 Gepost op: december 15, 2013, 08:01:16 am »
Ik heb dit reeds vroeger al aangehaald, maar toen schoot iedereen mij af.

Ik herhaal dit nogmaals :

-  2 nieuwe tribunes achter elk doel.
-  Atletiekpiste weg, veld breder maken.

Dit zou Zulte-Waregem al een heel stuk vooruithelpen, denk ik.

Indien er geen budget voorhanden is voor een "nieuw" stadion, dan is dit mijns inziens de beste oplossing.

Ondertussen denkt al de helft in die richting.  Die andere helft droomt nog van tempels en moderne si en la maar vergeten dat de ?'s hiervoor niet voorhanden zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #38 Gepost op: december 15, 2013, 08:47:04 am »
Ik heb dit reeds vroeger al aangehaald, maar toen schoot iedereen mij af.

Ik herhaal dit nogmaals :

-  2 nieuwe tribunes achter elk doel.
-  Atletiekpiste weg, veld breder maken.

Dit zou Zulte-Waregem al een heel stuk vooruithelpen, denk ik.
2
Indien er geen budget voorhanden is voor een "nieuw" stadion, dan is dit mijns inziens de beste oplossing.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] Essevee - Rubin Kazan
« Reactie #39 Gepost op: december 20, 2013, 11:40:57 am »
hln 20 12 2013
Rubin Kazan heeft zijn coach Kurban Berdyev aan de deur gezet. De povere elfde plaats in de competitie ligt aan de basis van het ontslag van Berdyev, die Kazan al sinds augustus 2001 onder zijn hoede had. Hij leidde de club naar twee Russische landstitels, ??n Russische beker en twee Supercups.

Vorige week maakte Kazan nog een einde aan het Europa League-avontuur van Zulte Waregem. Door de 0-2 nederlaag tegen de Russen eindigde 'Essevee' derde in zijn groep, onvoldoende om door te stoten naar de zestiende finales. Kazan treft daarin het Spaanse Real Betis.