Auteur Topic: [VB] OHL - Essevee  (gelezen 14009 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
[VB] OHL - Essevee
« Gepost op: januari 15, 2014, 04:32:55 pm »
Op zaterdag 25/01 trekken we richting Den Dreef waar we vanaf 20u OHL bekampen.

Tickets kosten 20? (volwassenen) en 5? voor iedereen jonger dan 12.


Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2014, 04:26:42 pm »
OHL telt al speler minder

OHL liep in dezelfde wedstrijd ook een rode kaart op, wegens een overtreding van middenvelder Stefan Gislason, die een schorsing van ??n speeldag effectief en een geldboete van 300 euro voorgesteld kreeg. OH Leuven besliste dinsdagochtend het schorsingsvoorstel te aanvaarden en hoefde daarom niet naar de Geschillencommissie te komen. Gislason mist komende speeldag de thuiswedstrijd tegen Zulte Waregem.

En de trainer ligt buiten

Oud-Heverlee Leuven en coach Ronny Van Geneugden maken in onderling overleg einde aan samenwerking. T2 Herman vermeulen leidt voorlopig trainingen.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2014, 05:17:05 pm »
OHL telt al speler minder

OHL liep in dezelfde wedstrijd ook een rode kaart op, wegens een overtreding van middenvelder Stefan Gislason, die een schorsing van ??n speeldag effectief en een geldboete van 300 euro voorgesteld kreeg. OH Leuven besliste dinsdagochtend het schorsingsvoorstel te aanvaarden en hoefde daarom niet naar de Geschillencommissie te komen. Gislason mist komende speeldag de thuiswedstrijd tegen Zulte Waregem.

En de trainer ligt buiten

Oud-Heverlee Leuven en coach Ronny Van Geneugden maken in onderling overleg einde aan samenwerking. T2 Herman vermeulen leidt voorlopig trainingen.

Ngolok komt gewoon in plaats van Gislason denk ik, dus das niet echt een verzwakking.

En trainer buiten, tjah, dat is gelijk aan ingraven en tegenstander laten komen. En loeren op de counter

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2014, 05:20:54 pm »
Ngolok komt gewoon in plaats van Gislason denk ik, dus das niet echt een verzwakking.

En trainer buiten, tjah, dat is gelijk aan ingraven en tegenstander laten komen. En loeren op de counter

Daarom dat ik blij ben dat we u?t spelen en niet thuis. Echt ingraven kan je dan toch niet, OHL zijnde.

Op naar onze 3de uitoverwinning! (Nogal schraal als je verleden jaar bekijkt  :) )

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: januari 21, 2014, 05:42:58 pm »
Daarom dat ik blij ben dat we u?t spelen en niet thuis. Echt ingraven kan je dan toch niet, OHL zijnde.

Op naar onze 3de uitoverwinning! (Nogal schraal als je verleden jaar bekijkt  :) )
Thoh, je speelt wel tegen den 2de he ;)

Serieus nog maar 2x gewonnen buitenshuis? Wist ik niet. Maar nu je het zegt, Lierse en Lokeren.

Was wat in de war doordat we wel uit wonnen in de beker (op Hamme en op Charleroi) en Europees ( in Wigan, in Maribor en in Nicosia)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: januari 21, 2014, 07:20:23 pm »
Thoh, je speelt wel tegen den 2de he ;)

Serieus nog maar 2x gewonnen buitenshuis? Wist ik niet. Maar nu je het zegt, Lierse en Lokeren.

Was wat in de war doordat we wel uit wonnen in de beker (op Hamme en op Charleroi) en Europees ( in Wigan, in Maribor en in Nicosia)

Vergeet vooral de mooie overwinning in Woluwe niet!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: januari 21, 2014, 07:39:54 pm »
van geneugden buiten ! jammer dat het niet na een verlies tegen ons is :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: januari 21, 2014, 09:37:18 pm »
Vergeet vooral de mooie overwinning in Woluwe niet!

Waar slaat dat nu weer op  ::)

Zaterdag volle gas. Volgens mij komt die Olinga direct aan de aftrap.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: januari 21, 2014, 10:22:32 pm »
Waar slaat dat nu weer op  ::)

Zaterdag volle gas. Volgens mij komt die Olinga direct aan de aftrap.

Bongonda uit de ploeg dan?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: januari 21, 2014, 11:01:00 pm »
Bongonda uit de ploeg dan?


Denk van wel.
Je mag mij niet verkeerd verstaan, maar echt bijbrengen doet die jongen toch niet veel. Wat begrijpelijk is. Kiest meestal de makkelijke oplossing, en dat is goed, maar weinig risicovol.
Maar pas op, ik geloof wel in hem, wordt zeker en vast een basispion binnen 1 jaar of 2.
Zal zo wat de weg van Naessens moeten afleggen, af en toe eens starten, om in zijn 3de seizoen basisspeler te zijn.

IK zeg ook niet dat die Olinga plots de pannen van het dak gaat spelen he, maar kan toch mooiere adelbrieven voorleggen

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: januari 22, 2014, 12:22:30 am »

Denk van wel.
Je mag mij niet verkeerd verstaan, maar echt bijbrengen doet die jongen toch niet veel. Wat begrijpelijk is. Kiest meestal de makkelijke oplossing, en dat is goed, maar weinig risicovol.
Maar pas op, ik geloof wel in hem, wordt zeker en vast een basispion binnen 1 jaar of 2.
Zal zo wat de weg van Naessens moeten afleggen, af en toe eens starten, om in zijn 3de seizoen basisspeler te zijn.

IK zeg ook niet dat die Olinga plots de pannen van het dak gaat spelen he, maar kan toch mooiere adelbrieven voorleggen
Ik kan je hier weer totaal niet volgen. Je hebt Olinga nog nooit zien spelen en die ga je dan meteen in de basis zetten ipv Bongonda? Bongonda liet mooie dingen zien tegen Cercle Brugge maar jij was misschien niet aanwezig dus kun je het niet weten. Maar je zet wel meteen Olinga in de ploeg, een jongen van 17 jaar? Begrijpen wie begrijpen kan.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: januari 22, 2014, 10:52:05 am »
Ik kan je hier weer totaal niet volgen. Je hebt Olinga nog nooit zien spelen en die ga je dan meteen in de basis zetten ipv Bongonda? Bongonda liet mooie dingen zien tegen Cercle Brugge maar jij was misschien niet aanwezig dus kun je het niet weten. Maar je zet wel meteen Olinga in de ploeg, een jongen van 17 jaar? Begrijpen wie begrijpen kan.

Voor alle duidelijkheid, ik zet Olinga niet in de ploeg.
Trouwens, bij mijn weten zet Francky nog altijd de ploeg ;)

Ik zei gewoon wat ik denk dat er zal gebeuren

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: januari 22, 2014, 12:40:02 pm »
Zou me sterk verwonderen moest Dury Olinga meteen in de basis posteren. Is niet Dury zijn gewoonte om een net aangetrokken speler meteen op te stellen. Zie hem misschien op de bank starten en in het beste geval invallen indien hij de match op het einde nog wil laten kantelen.

Nu, ben ook wel benieuwd naar Olinga's kwaliteiten.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: januari 22, 2014, 01:07:53 pm »
Zou me sterk verwonderen moest Dury Olinga meteen in de basis posteren. Is niet Dury zijn gewoonte om een net aangetrokken speler meteen op te stellen. Zie hem misschien op de bank starten en in het beste geval invallen indien hij de match op het einde nog wil laten kantelen.

Nu, ben ook wel benieuwd naar Olinga's kwaliteiten.

Zal ook afhangen van zijn prestaties op trainig vermoed ik, maar aangezien Olinga vermoedelijk geen basisspeler was bij Malaga, zal hij ook nog geen matchritme hebben en misschien nog geen volledige match spelen. Dan vermoed ik dat Olinga ook eerder als invaller zal/kan fungeren in de match zaterdag.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: januari 22, 2014, 01:42:19 pm »
Voor alle duidelijkheid, ik zet Olinga niet in de ploeg.
Trouwens, bij mijn weten zet Francky nog altijd de ploeg ;)

Ik zei gewoon wat ik denk dat er zal gebeuren

Das echt uw mening h? als je zoiets zegt. Meningen mogen natuurlijk maar kom er dan wel voor uit.

callens500

  • Gast
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: januari 22, 2014, 03:02:30 pm »
Zal ook afhangen van zijn prestaties op trainig vermoed ik, maar aangezien Olinga vermoedelijk geen basisspeler was bij Malaga, zal hij ook nog geen matchritme hebben en misschien nog geen volledige match spelen. Dan vermoed ik dat Olinga ook eerder als invaller zal/kan fungeren in de match zaterdag.
je weet hazard tegen heeft ook tegen ohl direct mogen starten en niemand kende toen hazard heel goed..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: januari 22, 2014, 03:59:47 pm »
je weet hazard tegen heeft ook tegen ohl direct mogen starten en niemand kende toen hazard heel goed..

Correct, en ook Hazard had nauwelijks of geen matchritme.
En vergeet ook niet dan men die Olinga wou kopen he, belangrijke detail hoor.

Kan een actie maken, heeft al wat matchen op het hoogste niveau, speelde 5 interlands en ook een aantal Europese matchen met Malaga.

Daartegenover zet je Theo. Iemand waar Dury sterk in gelooft, die ook een actie kan maken, maar iemand die nog maar net komt piepen.

Mss elk nen helft :P

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: januari 22, 2014, 04:14:23 pm »
Zal zeker zonder Hazard zijn, wie moet er op zijn plaats spelen?

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: januari 22, 2014, 04:21:49 pm »
Zal zeker zonder Hazard zijn, wie moet er op zijn plaats spelen?

Normaal Kums, maar dat lijkt nu ook geen optie meer.
Cont?? Hij heeft dit eens gedaan als ik me niet vergis, maar dan was dit slechts voor een kwartier ofzo.
Als je Cont? daar zou zetten, dan moet je meteen met Theo en Olinga spelen. Tenzij Caceres rechts?

Nog een andere optie is een 4-4-2

-----------------Bossut-----------------
--Duplus - D'haene - Colpaert - Verboom--
------------N'diaye -- Skulason-----------
--Cont? --------------------- Theo/Olinga--
------------Caceres --- Sylla ------------

Je zit dan wel zonder een creatieveling in het centrum.

Of Tarfi zijn kans geven, maar dan neem je wel echt een risico denk ik.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] OHL - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: januari 22, 2014, 04:30:34 pm »
Normaal Kums, maar dat lijkt nu ook geen optie meer.
Cont?? Hij heeft dit eens gedaan als ik me niet vergis, maar dan was dit slechts voor een kwartier ofzo.
Als je Cont? daar zou zetten, dan moet je meteen met Theo en Olinga spelen. Tenzij Caceres rechts?

Nog een andere optie is een 4-4-2

-----------------Bossut-----------------
--Duplus - D'haene - Colpaert - Verboom--
------------N'diaye -- Skulason-----------
--Cont? --------------------- Theo/Olinga--
------------Caceres --- Sylla ------------

Je zit dan wel zonder een creatieveling in het centrum.

Of Tarfi zijn kans geven, maar dan neem je wel echt een risico denk ik.
Ja, zonder Thorgan zie ik ze (Olinga en Theo) beiden starten.
Cont? kan ook op de 10 spelen. Zal wel eerder zoiets zijn. Zal minder assist man zijn dan Thorgan.

Of wie weet een nieuwe? Anderson? Of een prutser van die joden uit Brussel)