Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103598 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #100 Gepost op: januari 17, 2014, 09:18:17 pm »
Anderlecht, een club die ooit bekende een scheidsrechter te hebben omgekocht, moet nooit meer dwepen met ethiek ! Case closed. #rsca #essevee #jpl  retweet !

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #101 Gepost op: januari 17, 2014, 09:21:23 pm »
Geert Titeca
17 minuten geleden

Vrienden,
in aanloop naar de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Racing Genk hadden wij vandaag als supportersfederatie een gesprek met zowel onze coach Francky Dury als met onze voorzitter Carl Balli?re.
Zij bevestigden ons dat het standpunt van de club onveranderd blijft en dat Thorgan Hazard onder geen beding mag vertrekken. Daar zullen zij alles voor doen. Ook Thorgan bevestigde reeds dat, indien er geen transfer komt, hij zich volledig voor Essevee zal blijven inzetten.
Zondag willen wij er dan ook met spelers en supporters alles aan doen om de drie punten thuis te houden en vragen wij u allen ook Thorgan volop te steunen. Hij heeft ons reeds veel gegeven en zal dat zeker nog doen.
Er werd ons tevens bevestigd dat er nog versterking op komst is.
"History together" zal ook dit jaar geen lege slogan zijn !

ALS Hazard toch vertrekt, wa ik totaal ni hoop,
dan heeft ook Carlke Ballierke afgedaan.
Dan is het enige wa ze deden ons wa wijsgemaakt.
Kheb der goe gevoel bij momenteel
hoop da ze me ni teleurstellen

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 415
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #102 Gepost op: januari 17, 2014, 09:25:34 pm »
We moeten tonen dat de esseveefamilie groots reageert op de kleinzielige vertoningen van een ploeg die denkt dat zij superieur is in Belgi?, maar die bij de kneusjes hoort van de Champions? League, al jaren geen champagnevoetbal meer op de mat brengt en een onherkenbare speelstijl heeft, een ploeg heeft die grossiert in middelmatige spelers of pseudovedettten, een erbarmelijke scoutingscel heeft, de ene medische blunder (Vargas, Cyriac) maakt na de andere, talentvolle jeugdspelers miskent (Verboom, Godeau, Kums, Dries Mertens, .........................................het lijstje is ellenlang) en zich profileert als de vaandeldrager van morele principes, gentlemans?agreements en fair play.  We hebben geen lessen te leren van een zo een ploeg.  We are ESSEVEE, een ploeg met visie waar hard werken gekoppeld wordt aan ambities en vooral een familieclub met een hart voor het voetbal en voor elkaar!

We laten ook niet gebeuren dat een adviseur zonder offici?le FIFA/licentie die zich "untouchable" acht, een speler met een juridisch waterdicht huurcontract probeert los te weken met alle mogelijke middelen bij een club waar hij zich goed voelt, waar hij nog steeds iedere match stappen kan maken waarvan zelfs de moederclub onder de indruk blijft en onze aanpak looft.  We zijn misschien een kleine ploeg, maar we hebben geen lessen te krijgen van zo een individu die bij de eerste de beste gelegenheid de handjes kust van gelijk welke clubleider, een clubje koopt en dan spelers stalt en dan ook nog eens trainer is om toch zijn eigen spelerkes te kunnen opstellen en dan nog geen resultaten haalt ook.  In een woord: TRIESTIG :'(

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #103 Gepost op: januari 17, 2014, 09:45:21 pm »

Wie maakt geen fouten?  Die gast is pas 21 en wordt langs alle kanten zijne kop zotgemaakt.  Iedere esseveevoetballer zou naar anderlecht gaan mochten ze de kans hebben.  Voor hazard hoeft dit niet, aangezien hij sowieso volgend jaar naar een veel betere competitie kan.

Het stadion moet 90minuten kolken... wij houden het been stijf en Mario Been mag het afbollen na de afstraffing......

Ik ga met alles akkoord behalve met het feit dat Mario Been moet worden ontslaan. Deze man zegt altijd waarop het staat en is correct en eerlijk tov iedereen. Zeker in vergelijking met die calimero's uit brussel

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #104 Gepost op: januari 17, 2014, 09:49:39 pm »
Ik ga met alles akkoord behalve met het feit dat Mario Been moet worden ontslaan. Deze man zegt altijd waarop het staat en is correct en eerlijk tov iedereen. Zeker in vergelijking met die calimero's uit brussel

Het zou inderdaad jammer zijn moest Mario Been uit onze competitie verdwijnen.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #105 Gepost op: januari 17, 2014, 10:01:48 pm »
Constant zingen : 'hij is te GOED voor anderlecht' - 'herman, heb je Theo al gezien, theo al gezien' ..

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #106 Gepost op: januari 17, 2014, 10:16:10 pm »
@Jeroen Bossaert (het laaGste nieuws)

ben nu niet bepaald journalist of paarsvrijer.....,maar in uw interview in de krant van vandaag lees ik,
citaat,
"De quotes haalden het interview niet wegens plaatsgebrek"........(de zogenoemde quotes waar hazard al dan niet Dury verwijt van......)
man man man,uw krant kennende,kan ik mij niet voorstellen dat indien die woorden uitgesproken waren door Hazard,die niet vermeld zouden worden in het interview.Ze zouden waarschijnlijk wel voorpagina nieuws geweest zijn.Want,laat ons eerlijk zijn,als den essevee kan afgebroken worden of vernederd of....zal uw krantje da nie laten,al?,da denk ik toch,en als modale sup.Dury geloven of den Bico,kweet nog nie goe zulle........
ps(Dury kan ook een inschattingsfout maken,maar om hem nu te overladen met de zonden van.....,ge moet maar durven.
1 WOORD,RIOOLJOURNALISTIEK.Doe uwen paarse pysema aan en krijpt in uw bed


Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #107 Gepost op: januari 17, 2014, 10:17:19 pm »
@Jeroen Bossaert (het laaGste nieuws)

ben nu niet bepaald journalist of paarsvrijer.....,maar in uw interview in de krant van vandaag lees ik,
citaat,
"De quotes haalden het interview niet wegens plaatsgebrek"........(de zogenoemde quotes waar hazard al dan niet Dury verwijt van......)
man man man,uw krant kennende,kan ik mij niet voorstellen dat indien die woorden uitgesproken waren door Hazard,die niet vermeld zouden worden in het interview.Ze zouden waarschijnlijk wel voorpagina nieuws geweest zijn.Want,laat ons eerlijk zijn,als den essevee kan afgebroken worden of vernederd of....zal uw krantje da nie laten,al?,da denk ik toch,en als modale sup.Dury geloven of den Bico,kweet nog nie goe zulle........
ps(Dury kan ook een inschattingsfout maken,maar om hem nu te overladen met de zonden van.....,ge moet maar durven.
1 WOORD,RIOOLJOURNALISTIEK.Doe uwen paarse pysema aan en krijpt in uw bed

Sorry,KRUIPT

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #108 Gepost op: januari 17, 2014, 11:20:32 pm »
Sorry,KRUIPT

Waar staat zijn artikel ergens?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #109 Gepost op: januari 17, 2014, 11:51:48 pm »
Ik ga met alles akkoord behalve met het feit dat Mario Been moet worden ontslaan. Deze man zegt altijd waarop het staat en is correct en eerlijk tov iedereen. Zeker in vergelijking met die calimero's uit brussel


Gelijk heb je. Was ook zo niet bedoeld, gewoon woordspeling been-Been... Kwil wel dat ze nog eens verliezen zondag, maar niet ten koste van Mario.  Die heeft ten minste respect voor andere ploegen en een van de weinigen met de nodige zelfkritiek.

Misschien de uitdrukking lanceren: "kheb een hazarke gedaan".  Het niet slecht menen, maar verkeerd overkomen...

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #110 Gepost op: januari 18, 2014, 12:26:29 am »

Gelijk heb je. Was ook zo niet bedoeld, gewoon woordspeling been-Been... Kwil wel dat ze nog eens verliezen zondag, maar niet ten koste van Mario.  Die heeft ten minste respect voor andere ploegen en een van de weinigen met de nodige zelfkritiek.

Misschien de uitdrukking lanceren: "kheb een hazarke gedaan".  Het niet slecht menen, maar verkeerd overkomen...

;)

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #111 Gepost op: januari 18, 2014, 02:19:12 am »
Waar staat zijn artikel ergens?
In hln vandaag(17/01)

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #112 Gepost op: januari 18, 2014, 05:57:26 am »
En daar is Bico weer....morgen gaat Thorgan naar Anderlecht omdat essevee teveel verzwakt is...man, man, man.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #113 Gepost op: januari 18, 2014, 07:25:59 am »
En daar is Bico weer....morgen gaat Thorgan naar Anderlecht omdat essevee teveel verzwakt is...man, man, man.

3 ferme spandoeken morgen aub ! 1 tegen Bico 1 tegen H laaGste N en 1 tegen Schanderlecht !!

Avec B(R)ICO tout devient possible ?? of B(R)ICO vous aide ? tout r?ussir ??

Ik zou morgenavond in ieder geval de journalist van hln niet binnenlaten !  Maar wellicht is er van die vuilbektroep zelfs niemand aanwezig en zitten ze achter hun internetpc weer internetartikels te tokkelen !!





Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #114 Gepost op: januari 18, 2014, 08:13:14 am »
Daarnet op stubru nieuws om 8:00: thorgan naar anderlecht....

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #115 Gepost op: januari 18, 2014, 08:19:39 am »
zum kotsen

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #116 Gepost op: januari 18, 2014, 08:24:52 am »
ist officieel?
ons bestuur stond toch sterk?
waarom dan toegeven aan iemand die u zo aanvalt en
zegt da ge enkel verkoopt om te verkopen (en zelf wa te verdienen)
Zegt da ge van Habib een koopje gemaakt hebt, gabekrats?

Waarom zou je als je zo sterk staat toegeven aan zo een ........ (moogt zelf invullen)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #117 Gepost op: januari 18, 2014, 08:27:37 am »
Geert T. bevestigt gisteren nog dat, na een gesprek met Dury en Balliere, Thorgan onder 'geen beding' mag vertrekken.
Dag later is t prijs.
Heel geloofwaardig, bij SV.
-SVZW Forever-

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #118 Gepost op: januari 18, 2014, 08:28:46 am »
Kan ook een zoveelste manouvre van Bico zijn hoor, na eerst Hazard voor de camera te duwen woensdag en dit nu te vertellen. Maar wat als SVZW niet wil........ Hoe sterk staat Bico dan?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #119 Gepost op: januari 18, 2014, 08:30:25 am »
Lijkt me wel hevig manoeuvre dan, als alle nieuwsbulletins op de radio dit reeds overnemen.
Enkel Het Nieuwsblad schrijft er nog niks over.
-SVZW Forever-