Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103612 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #240 Gepost op: januari 19, 2014, 12:51:22 pm »
Is het dat niet, dan zal het iets anders zijn, 'x' is niet groot genoeg, of 'het zijn boeren' m.a.w. het zijn drogredenen, hij wil Thorgan zo vlug mogelijk naar Anderlecht om Dury een hak te zetten en om er nog wat geld uit te halen!

Idd, maar we moeten hem het niet te makkelijk maken om een reden te zoeken.
Dat hij maar eens laat zien hoe creatief hij kan zijn, lol :P
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #241 Gepost op: januari 19, 2014, 12:55:54 pm »
Laten we vooral de ploeg steunen en daar hoort Thorgan nog altijd bij !!! Volgens dak hoor was Bico geschrokken toen hij hoorde wat er nog gaat bijkomen ;) Nu aan Bico ga ik mijn tijd nie verprutsen

komaan essevee !
hopelijk positief geschrokken he  :) ;D
Liberta per gli ultras!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #242 Gepost op: januari 19, 2014, 01:02:57 pm »
Ergerlijk dat ons bestuur samen wil zitten met ??n van de beruchtste advocaten en een gangster a volont? als Bico die onze club samen met hln en onder anderlecht zijn toezicht constant besmeurde.  Laat u verdomme niet doen essevee.  HLN, BICO en anderlecht moeten eens een lesje leren en heel belgi? zal ons gelijk geven en steunen en het zou een voorbeeld zijn naar andere clubs toe dat het gedaan moet zijn met die malafide managers en die paarse brillen bij de pers.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #243 Gepost op: januari 19, 2014, 01:04:51 pm »
?
We worden hier weeral 2 weken serieus in de zeik gezet door die paarse sjakossen uit Brussel en dat stukske geldwolf die zijne zak geld kost wat kost wil krijgen.

En we staan er bij en keken ernaar, goe bezig...

Tegen anderlecht ook actie.  Man, man die doen gewoon mee aan zo een praktijken en kwil niet weten wat ze onder tafel gegeven hebben aan Bico enz...  En hln (pers) mag ook eens serieus door het slijk gehaald worden deze avond.  ANTI HLN, BICO, RSCA (HOLSBEEK).

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #244 Gepost op: januari 19, 2014, 01:06:17 pm »
En het laagste nieuws moet weer een ondertitel plaatsen waar nergens sprake van is: 'Thorgan speelt tegen Genk in wat zijn afscheidsmatch moet zijn.' Nergens, maar dan ook nergens vind ik dit zinnetje terug. Niet op de website, niet in het bericht dat Geert plaatste op facebook, nergens! Ik zou wel willen in mijn pen kruipen en daarrond een vlammende mail sturen naar hun redactie ware het niet dat ik sinds gisteren plots geen toegang meer krijg, mijn account is blijkbaar geschrapt. Door mijn kritiek ben ik plots staatsgevaarlijk geworden zeker?

Gewoon contact HLN.  Heb er ook al 2 verzonden naar daar en kzal den enigsten niet zijn.

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #245 Gepost op: januari 19, 2014, 01:18:46 pm »
Mensen, wees nu eens realistisch : het probleem is Thorgan Hazard zelf die onder een verhuurcontract uit wil dat hij zelf getekend heeft.  Een contract is een wederzijdse overeenkomst binnen een vooraf afgesproken legaal kader.  Hoe het ook voorgesteld wordt en hoe professioneel en innemend Thorgan ook is : hij heeft de touwtjes in handen en heeft hier zelf voor gekozen.  Iedereen is voor de wet gelijk en moet gevolgen en verantwoordelijkheden van zijn eigen daden dragen.  Thorgan kan van mij respect krijgen als hij zelf respect geeft. Dat betekent : zijn contract uitdoen, zijn werkgever niet afvallen of een valabel alternatief voorstellen en in onderlinge overeenkomst ermee ophouden. Als de rest is dikke dikke bull* en als hij de riooljournalisten geen info geeft kunnen ze niks schrijven. 

Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom met Anderlecht moet onderhandeld worden ?  De huurovereenkomst werd afgesloten met Chelsea.

Gevoelsmatig zou ik zeggen : De club steunen tot het bittere einde, elke speler respectvol behandelen ?n daar hoort Thorgan ook bij. Wat mij betreft voor altijd, maar dat zal louter zijn keuze zijn.  Laten we eens zien hoe professioneel en innemend die keuze zal zijn ...

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #246 Gepost op: januari 19, 2014, 02:02:16 pm »
Ik steun vanavond 100 procent mijn team maar voor de match zal ik het niet laten om mijn spandoek uit te laten. De oorzaak van heel deze soap is nog altijd anderlecht. Het zijn zij die alles in gang hebben gezet en vanavond moeten we ons ongenoegen uiten tov hen en voornamelijk voor de match (tijdens de match zal het waarschijnlijk ook gebeuren). Een Bico, die malafide advocaat, het zielige HLN,... zijn allemaal maar hebberige zielen en meelopers die geen ethiek kennen maar anderlecht voedde deze lui. We steunen Essevee tijdens de match maar uitten ons ongenoegen wanneer het kan en dat is mijn inziens voor de match en uiteraard ook erna!

HOW TO MAKE A TRANSFER FOR DUMMIES:
1)   YOU INFORM THE TEAM(s) OF THE PLAYER
2)   YOU NEGOTIATE ABOUT THE PRICE
3)   YOU CAN TALK WITH THE PLAYER

NOT THE OTHER WAY AROUND
« Laatst bewerkt op: januari 19, 2014, 02:04:22 pm door jakkie3000 »

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #247 Gepost op: januari 19, 2014, 02:11:55 pm »
Jakkie, ik begrijp je wel maar wat je voorstelt is een utopie : zoveel partijen ethisch laten handelen is niet mogelijk.  Het is Thorgan zelf die de touwtjes in handen heeft en die 'single point of failure', al dan niet, is.
Blijkbaar heeft hij dat dus niet, dus moet essevee hier gewoon het been stijf houden.  Als hij daarna dan toch niet meer goed speelt of zogezegd gekwetst zou zijn, dan zijn we even ver.  essevee heeft hier niets te verliezen. 

Offline houhettof

  • Leden
  • Berichten: 20
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #248 Gepost op: januari 19, 2014, 02:15:29 pm »
Hoewel RSCA de zwarte piet momenteel schijnt door te schuiven naar het duo Bico/Denis zijn zij het nog steeds die de heisa laten duren. Hier wordt een spelletje gespeeld met de bedoeling schade toe te brengen en te kwetsen, een vorm van witteboordhooliganisme, Anderlecht onwaardig. Wat mij betreft kunnen ze hiervoor  nu de titel krijgen van " de nieuwe schaam van Belgie".
Als deze manier van werken de nieuwe norm zal worden....geen goede vooruitzichten voor alle Blgische ploegen met uitzondering van Anderlecht.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #249 Gepost op: januari 19, 2014, 02:18:48 pm »
Anti bico gezangen hebben dan ook niet het doel van de ploeg te steunen, maar wel om bico af te breken. Ik zie niet in wat daar fout aan is...

Laat ulder maar gaan vak X !!!!
"Bico Bico wij kotsen op Bico, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, Bico, Bico !!!"
[/i]


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #250 Gepost op: januari 19, 2014, 02:24:18 pm »
door Geert zo dicht te laten staan als "afgevaardigde"
probeert het bestuur de gemoederen te sussen.
Door hem voelen velen zich betrokken bij de club.

We doen terug zaken als voor den tijd van Mannaert.
Die manier van werken is totaal niet vooruit gaan.
Maar da maakt niks uit, want de mensen die nu aan het bewind zitten
verdienen geld, wat in de tijd van voor Mannaert niet het geval was.

Ik zeg niet dat ze geen centen mogen verdienen, maar ze moeten er wel
alles aan doen om de club vooruit te laten gaan en dat is totaal niet zo.

Als ge geen nieuwe habib hebt dan ga je zo snel ni akkoord
Als ge aandelen wilt kopen doe da mee uw eigen geld
Als ge serieuse CEO kandidaten hebt, zie dan ni uw eigen als opvolger
Als ge CEO zijt dan ga je zelf in gesprek en stuur je niet schelfdingske
of ist omdage ge frans kunt meneer de CEO.
en on topic
als ge straffe papieren hebt en ge zegt constant "hij blijft tot 30/06/2014"
doe da dan ook en ga voor de goede sfeer in gesprek, maar blijf bij uw visie.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #251 Gepost op: januari 19, 2014, 02:25:59 pm »
Laat ulder maar gaan vak X !!!!
"Bico Bico wij kotsen op Bico, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, Bico, Bico !!!"
[/i]
echt waar gasten,
spaar Hazard en geef aub af op Bico
het bestuur moet de goede sfeer met diene mens onderhouden
wij niet
wij moeten alles behalve ons broek afsteken voor diene vent

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 553
  • Superboeren
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #252 Gepost op: januari 19, 2014, 02:29:59 pm »
Deadline voor Anderlecht omtrent Hazard zou morgenavond zijn. Als Hazard dan nog bij ons zit, zou dat al een statement zijn me dunkt

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #253 Gepost op: januari 19, 2014, 02:31:08 pm »
Deadline voor Anderlecht omtrent Hazard zou morgenavond zijn. Als Hazard dan nog bij ons zit, zou dat al een statement zijn me dunkt
als da officieel wordt
en alle tenoren daar akkoord mee gaan
dan zou dat idd een statement zijn

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #254 Gepost op: januari 19, 2014, 02:32:58 pm »
Ik ga maar 1 ding zeggen:
Supporter" VOOR" Uw ploeg, de spelers...
en supporter nooit "tegen" iets, levert toch niets op, integendeel, daarmee bereik je niets.
Dus vanavond allen met volle borst achter de ploeg en Hazard, straal positivisme over, en laat de rest maar zoals het is! 

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 553
  • Superboeren
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #255 Gepost op: januari 19, 2014, 02:38:27 pm »
Als we winnen, waarom Hazard niet bij ons roepen? Kan mss wel onze laatste kans zijn en zou anderzijds ook getuigen van respect. Als hij komt, laat het dan onder luid applaus zijn verdorie!

Edit: zal wss de aanvoerdersband dragen dus als we winnen moet hij sowieso komen. ( hoop ik toch, anders zalt wel keer zeker gedaan kunnen zijn. )

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #256 Gepost op: januari 19, 2014, 02:39:42 pm »
'... en laat de rest maar zoals het is'  :-)  nobel, maar zo hebben ze het graag in brussel.  het gepeupel dat buigt voor het gouden kalf.  wat een mentaliteit.  hazard kan respect krijgen als hij er zelf geeft en hij is de man die alles in handen heeft, een contract getekend heeft, zijn verantwoordelijkheid moet nemen (net als wij) en zijn bloedhonden aan de leiband moet houden. zie mijn vorige post. 

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #257 Gepost op: januari 19, 2014, 02:47:22 pm »
Na de opwarming nog eens hazard zijn naam scanderen tzal hem een boost geven om te vlammen want tzal nodig zijn !

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #258 Gepost op: januari 19, 2014, 02:50:02 pm »
Daarjuist Peter van den Brempt op sporza radio: "nog geen hazard op het blad van anderlecht, maar deze week is hij toch van paars-wit, wat ze daar in Waregem ook moge beweren"

Puh, et tu petrus?

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #259 Gepost op: januari 19, 2014, 03:07:39 pm »
wat mij betreft was het signaal dat ze alweer samen gezeten hebben een capitulatie van waregem. 
iemand die niks te verliezen heeft en die kan bogen op een waterdicht contract waarvan hij wenst dat het gerespecteerd wordt gaat dan over het openbreken van dat contract praten ?  No way ! Waarom zou je dat doen als de intentie er is om niet toe te geven ?  uit wederzijds respect ??   ... na door de speler en zijn entourage vernederd te zijn geweest ?  Laat me niet lachen.  Hazard gaat vanavond zijn plicht doen om ons daarna te verlaten.  Ondertussen keren wat gekwetsten terug, komt er nog wat versterking en hebben beide clubs zichzelf tijd gekocht om de achterban voor te bereiden op wat komen gaat. Voetbal : een waar feest !