Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103610 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #400 Gepost op: januari 22, 2014, 09:03:41 am »
Worden we sedert zaterdag in slaap gewiegd omtrent TH?
Plots lijken alle onthullingen gestopt...
Ik vrees dat we hem in het beste geval nog 1 wedstrijd zullen in onze kleuren zien.
Wat er daarna zal gebeuren zal maar zeker zijn op 1 februari ...
Nu... mathematisch zijn we al zeker van PO2 dus moeten we ons niet ongerust maken zeker :)

Do not worry pinguin ! Dury orkestreert alles wel in de goeie richting.  Denk je bvb dat die 2 of 3 van Malaga prutsers zijn misschien ?  Zij er maar zeker van dat we straks weer meedoen voor de 'marbels'.
En wat er straks gebeurt met Belgisch beleggingsproduct numero uno petit Hazard zien we wel.  De publiciteit vanavond pakken ze Essevee al niet meer af en dat is altijd ergens goed voor.  En na Hazard komen nog (vele) andere jonkies die Dury & co wel tot groten zullen slijpen !!

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #401 Gepost op: januari 22, 2014, 09:12:12 am »
momenteel op radio 1:
Nu

Hautekiet

Een beetje ge?nteresseerd in voetbal? Dan is de soap rond Thorgan Hazard je wellicht niet ontgaan. Competitievervalsing? Of een onschuldige transfer?

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
« Laatst bewerkt op: januari 22, 2014, 10:35:50 am door Boerke Sjarel »
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.775
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #403 Gepost op: januari 22, 2014, 10:25:47 am »
zoals er velen zeggen. Anderlecht wat tot na de gouden schoen en dan zal het wel snel gaan me dunkt.
dan wil ik nog minimum een tweetal direct inzetbare transfers!!!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #404 Gepost op: januari 22, 2014, 10:34:29 am »
Was daarnet een nessen op Radio 1? Was jij dat?  :)

Klopt, ja. Niet veel kunnen zeggen helaas, meteen gecounterd door Vandenbempt  :P

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #405 Gepost op: januari 22, 2014, 10:37:38 am »
Samenvatting van uw radiodebat? :)

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #406 Gepost op: januari 22, 2014, 10:38:27 am »
Klopt, ja. Niet veel kunnen zeggen helaas, meteen gecounterd door Vandenbempt  :P

Inderdaad, direct een hele monoloog. Vandenbempt lijkt wel zeker dat hij gaat vertrekken. Maar hij keurt het duidelijk niet goed. Benieuwd wat Thorgan vanavond zal zeggen op de uitreiking.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #407 Gepost op: januari 22, 2014, 10:40:35 am »
Samenvatting van uw radiodebat? :)

Nuja echt debat kan je het niet noemen. Ik kreeg het woord, heb gezegd dat het verre van een gewone transfer is en dat ik er niet zo zeker van ben of Hazard ook niet gewoon wil blijven. Dan Vandenbempt ah woord die zei dat hij het wel degelijk meent omdat de ploeg verzwakt is met Habibou, Malanda. Daarna werd ik vriendelijk bedankt.  :P

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #408 Gepost op: januari 22, 2014, 10:51:48 am »
Nuja echt debat kan je het niet noemen. Ik kreeg het woord, heb gezegd dat het verre van een gewone transfer is en dat ik er niet zo zeker van ben of Hazard ook niet gewoon wil blijven. Dan Vandenbempt ah woord die zei dat hij het wel degelijk meent omdat de ploeg verzwakt is met Habibou, Malanda. Daarna werd ik vriendelijk bedankt.  :P
Wat een onzin dat die mannen allemaal in geloven. Van Malanda wist men op voorhand dat de kans erin zat dat hij aan de winterstop terug zou gaan naar Wolfsburg. En wat betreft Habibou; we weten niet hoe het gegaan is h?. Het feit dat er sprake was van een loonsverhoging wil zeggen dat er een tegenvoorstel was. Voor een blessuregevoelige speler als Habib mag je je niet in de problemen bieden, me dunkt. Neen, wat die journalisten zeggen, ?n Thorgan zelf zei, na de cupmatch tegen Cercle, is niet meer dan een drogreden. :)

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #409 Gepost op: januari 22, 2014, 11:38:27 am »
Wat een onzin dat die mannen allemaal in geloven. Van Malanda wist men op voorhand dat de kans erin zat dat hij aan de winterstop terug zou gaan naar Wolfsburg. En wat betreft Habibou; we weten niet hoe het gegaan is h?. Het feit dat er sprake was van een loonsverhoging wil zeggen dat er een tegenvoorstel was. Voor een blessuregevoelige speler als Habib mag je je niet in de problemen bieden, me dunkt. Neen, wat die journalisten zeggen, ?n Thorgan zelf zei, na de cupmatch tegen Cercle, is niet meer dan een drogreden. :)
2
Het vertrek van Habibou aanhalen is zwak, kostte 500.000 als ik me niet vergis, dus daaraan doet ZW een schitterende zaak. Hij zal echt geen potten breken in Gent, eerder frustratie opwekken.
De pech zit hem in het uitvallen van Leye en Naessens, aan Sylla en Cac?res om die kans te grijpen, zeker Sylla heeft potentieel, net als Bongonda.
Dit is ZW, dit is Dury, spelers ontdekken en beter maken. Dat we de "G5" daarbij een neus zetten is mooi meegenomen.
Forza Essevee!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #410 Gepost op: januari 22, 2014, 03:00:55 pm »
Deze middag waren ze gezellig aan het keuvelen in de Hobos, Bico, den Herman, een krullebol (kvermoed dat dat een van ons is) en den Laurent.

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #411 Gepost op: januari 22, 2014, 03:09:37 pm »
was niet op de training vandaag

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #412 Gepost op: januari 22, 2014, 03:48:40 pm »


In Hobo's dus...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #413 Gepost op: januari 22, 2014, 04:02:10 pm »

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #414 Gepost op: januari 22, 2014, 04:04:35 pm »

SV Zulte Waregem heeft deze morgen een delegatie van de entourage van Thorgan Hazard en RSC Anderlecht ontvangen. De club heeft uit respect voor Thorgan opnieuw geluisterd naar de standpunten. SV Zulte Waregem heeft toegelicht dat het onze voorkeur blijft genieten om Thorgan te behouden. Anderzijds is het niet de gewoonte van SV Zulte Waregem om spelers in hun carri?re te blokkeren. Voorwaarde is dan wel dat er voldoende sportieve en/of financi?le compensatie tegenover staat.

Het voorstel van RSC Anderlecht bevatte echter naast een aantal onzekere sportieve factoren ook een onrealistische deadline, namelijk onmiddellijk.  SV Zulte Waregem wil zich niet onder druk laten zetten en kan dan ook niet ingaan op dit voorstel. Er was daarna nog contact tussen Willy Naessens en Roger Vanden Stock, waarbij SV Zulte Waregem aangaf de tijd te willen nemen om voorstellen uit te diepen.

Thorgan Hazard was vandaag niet op training. Wij betreuren ten zeerste dat Thorgan zich op die manier laat be?nvloeden door zijn entourage.

Ondanks alles rekenen we op een schitterend gala van de Gouden Schoen vanavond, want Thorgan Hazard verdient na een uitstekend seizoen deze persoonlijke bekroning. Zijn prestaties en niet de hele commotie moeten centraal staan op dit gala. Essevee blijft sereniteit prediken in dit dossier en zal daarom geen verdere verklaringen afleggen hieromtrent.



Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-01-22/hazard-stuurt-kat-naar-training-na-weigering-essevee#ixzz2r8jvNAUW

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #415 Gepost op: januari 22, 2014, 04:06:06 pm »
Jupla, tspel zit nu ?cht wel op de wagen.
Wordt gezellig vanavond, hohoho.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #416 Gepost op: januari 22, 2014, 04:07:11 pm »
Jupla, tspel zit nu ?cht wel op de wagen.
Wordt gezellig vanavond, hohoho.

Schrik van Bico...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #417 Gepost op: januari 22, 2014, 04:12:30 pm »
Hazard kan mijn k**ten kussen, het was te verwachten natuurlijk, maar zo zie je maar, menneerke krijgt zijn zin niet, dan doet hij zoiets.  Ik zou als SVZW zijnde niet aanwezig zijn op dat galagedoe! Dat zijn collega's wel willen gaan versta ik nog, maar Hazard is voor mij finito!  Hij staat zelf in voor zijn daden,druk van Bico of van gelijk wie doet er niet toe,is dus niet integer!
   

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #418 Gepost op: januari 22, 2014, 04:16:00 pm »
Hazard kan mijn k**ten kussen, het was te verwachten natuurlijk, maar zo zie je maar, menneerke krijgt zijn zin niet, dan doet hij zoiets.  Ik zou als SVZW zijnde niet aanwezig zijn op dat galagedoe! Dat zijn collega's wel willen gaan versta ik nog, maar Hazard is voor mij finito!  Hij staat zelf in voor zijn daden,druk van Bico of van gelijk wie doet er niet toe,is dus niet integer!
 
idd thuis blijven
mo wss gaan ze graag in de schijwerpers lopen e, das normaal

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #419 Gepost op: januari 22, 2014, 04:16:17 pm »
Hazard kan mijn k**ten kussen, het was te verwachten natuurlijk, maar zo zie je maar, menneerke krijgt zijn zin niet, dan doet hij zoiets.  Ik zou als SVZW zijnde niet aanwezig zijn op dat galagedoe! Dat zijn collega's wel willen gaan versta ik nog, maar Hazard is voor mij finito!  Hij staat zelf in voor zijn daden,druk van Bico of van gelijk wie doet er niet toe,is dus niet integer!
 
Och man, Hazard wil hier wel nog trainen, dit is overduidelijk Bico zijn keuze.
En Hazard luistert al sinds hij nen kleine pagader was naar Bico.

Een belangrijk stukje dat voetbalkrant "vergeten" was bij hun artikel:
Citaat
Gisterenavond om 17u30 heeft SV Zulte Waregem een e-mail van de raadsman van Thorgan Hazard ontvangen, waarbij wij gevraagd werden om Thorgans contract te be?indigen en schriftelijk te antwoorden binnen 1,5 uur. Uiteraard gingen wij hier niet op in.

Bico wil duidelijk niet dat wij daar vanavond staan te pronken met de Gouden Schoen.