Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103773 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #540 Gepost op: januari 22, 2014, 11:42:14 pm »
Er was slechts 1 slechts ster deze avond op het "gala"...

Het rode pak...met dan nog eens zo nen kop...manman  :o

Het rode pak was gemaakt uit een stuk tapis-plein uit ??n of andere cinemazaal van de jaren '30  ;D  ;D

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #541 Gepost op: januari 22, 2014, 11:42:45 pm »


Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.299
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #543 Gepost op: januari 23, 2014, 12:15:12 am »
Blijkbaar zou Van Holsbeeck gezegd hebben op de radio dat ze de zaak nu gaan laten rusten?
SV TILL I DIE

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #544 Gepost op: januari 23, 2014, 12:31:18 am »
Mooie verzameling quotes van HVH door een zekere Bob Peeters in de reacties op voetbalkrant .

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.957
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #545 Gepost op: januari 23, 2014, 07:35:43 am »
Ik vind dat hazard nog altijd goe wil
Staan bij essevee mochtie toch blijven..
Anders zeg je toch niet dat je ziek was he..

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #546 Gepost op: januari 23, 2014, 08:10:32 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140122_00943158

"Janboel, arrogantie en waar is het respect?"

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #547 Gepost op: januari 23, 2014, 08:13:10 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140122_00943158

"Janboel, arrogantie en waar is het respect?"
Had deze net gepost bij 't andere topic. Mooi artikel vind ik. Terechte vingerwijzing naar RSCA & Bico :)

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #548 Gepost op: januari 23, 2014, 08:14:57 am »
Ja sorry, 't gaat snel dezer dagen, ge krijgt soms niet alles gelezen over hazard precies :)

geweldig artikel, duidelijk een totaal andere mening dan je uit andere krant soms te horen krijgt.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #549 Gepost op: januari 23, 2014, 08:19:50 am »
Nog een artikel, het gaat inderdaad allemaal veel te snel...

De transfersoap rond zijn kersverse Gouden Schoen begint Dury serieus de keel uit te hangen. Dinsdagavond kreeg hij al een aangetekend schrijven voor zijn neus geduwd met de melding dat Thorgan Hazard woensdag niet op training zou verschijnen. "Ik vind het niet meer leuk en dat heb ik Thorgan ook gezegd", aldus Dury. "We hebben vandaag (woensdag) nog contact gehad rond 17u en ik heb hem verteld wat er op mijn lever ligt."

Dury is het niet eens met de stelling dat Hazard waarschijnlijk niet te houden is. "Ik ga er van uit dat Thorgan in februari nog steeds voor ons speelt en daar geloof ik echt in", aldus Dury die blijkbaar niet ge?nteresseerd is in spelers van paars-wit. "Niemand van Anderlecht kan Thorgan vervangen. En wij willen onze beste speler niet voor niets zien vertrekken. Als Manchester United de beste speler van Chelsea wil weghalen, gaan ze daar ook voor moeten betalen. Het is ongelooflijk jammer dat het zo moet lopen. Dit is geen correct verhaal meer."
Toch moet Dury rekening houden met een bepaald scenario, want Thorgan Hazard wil zelf ook naar Anderlecht. "Ik heb hem verteld wat ik denk dat het beste is voor zijn carri?re, maar blijkbaar verschillen we van mening. Pas op, ik begrijp Anderlecht ook hoor. Volledig zelfs, maar het is spijtig dat dit zo moet lopen."


Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #550 Gepost op: januari 23, 2014, 08:27:18 am »
VHB wou kost wat kost 1, liefst 2 van volgende namen binnenhalen: Hazard, Batshuayi, Defour. Nu die laatste 2 muurvast zitten lijkt de keuze mij rap gemaakt.

Ook ergens gelezen dat A'lecht 1 miljoen + Dendoncker, Heylen en Vargas/De Zeeuw zouden geboden hebben. Dat bedrag lijkt toch zo slecht nog niet?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #551 Gepost op: januari 23, 2014, 08:31:31 am »
Die 1 miljoen was enkel als ze de Champions League zouden halen dacht ik en we hadden keuze uit 1 speler van dat lijstje om te huren tot einde van het jaar, niet van allemaal.

Dus als we bv Vargas vragen en die is gans het jaar gekwetst en Anderlecht wordt geen kampioen, dan staan we daar met lege handen....

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #552 Gepost op: januari 23, 2014, 08:31:45 am »
VHB wou kost wat kost 1, liefst 2 van volgende namen binnenhalen: Hazard, Batshuayi, Defour. Nu die laatste 2 muurvast zitten lijkt de keuze mij rap gemaakt.

Ook ergens gelezen dat A'lecht 1 miljoen + Dendoncker, Heylen en Vargas/De Zeeuw zouden geboden hebben. Dat bedrag lijkt toch zo slecht nog niet?

Auw auw 1 miljoen als ze CL spelen, kampioen worden dus.  Iets wat NOOIT zal gebeuren zelfs m?t le petit.  Dokkemans zonder bijkomende voorwaarden is wat Essevee wijselijk zal gevraagd hebben.
Zou Duchatelet niet eens polsen ? Ideale manier om die paarsen terug te pakken !  Dat zou trouwens w?l een stap hogerop zijn, daar zit wel nog poen en pakken straks zowiezo die titel.
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2014, 08:41:16 am door 2460 »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #553 Gepost op: januari 23, 2014, 08:38:06 am »
Als Essevee dan bijvoorbeeld de laatste match tegen Anderlecht moet spelen en daar hangt dan plots de titel vanaf voor Anderlecht...? Dan krijg je dus gewoonweg een soort van omkoping.

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #554 Gepost op: januari 23, 2014, 08:42:21 am »
Als Essevee dan bijvoorbeeld de laatste match tegen Anderlecht moet spelen en daar hangt dan plots de titel vanaf voor Anderlecht...? Dan krijg je dus gewoonweg een soort van omkoping.

Een soort van ?
Pure omkoperij en competitievervalsing, 1 miljoen als ze CL halen, met 2x Anderlecht - Essevee in het verschiet in PO 1..
Een 'bod' die trouwens meer weg heeft van een aalmoes, beste Herman!
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2014, 09:05:35 am door Svarrogh »

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.778
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #555 Gepost op: januari 23, 2014, 09:03:55 am »
zijn familie legt ook weinig tot geen verklaringen af...maar als je bij die die ze afleggen tussen de regels leest merk je dat zij liever hebben dat hij bij essevee blijft. Als we gewoon efkes kort nadenken weten we dat het vooral Bico is die Hazard zijn kop zot maakt!!!!! en dat Hazard daar niet veel in te zeggen heeft

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #556 Gepost op: januari 23, 2014, 09:05:13 am »
Een soort van ?
Pure omkoperij en competitievervalsing, 1 miljoen als ze CL halen, met 2x Anderlecht - Essevee in het verschiet in PO 1..
Een bod die meer weg heeft van een aalmoes, beste Herman!

Dat is toch een scoop waar de verzamelde pers + kbvb bovenop zou moeten springen ?!!!
(gezien 'ze' toch meelezen hier zullen ze dat wel doen ook....)

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #557 Gepost op: januari 23, 2014, 09:39:17 am »
Dat is toch een scoop waar de verzamelde pers + kbvb bovenop zou moeten springen ?!!!
(gezien 'ze' toch meelezen hier zullen ze dat wel doen ook....)

Bah, 'ze' zijn toch meerdendeel van die paar-witte gatlekkers, zal wel niet in de krant komen wegens 'plaatsgebrek'  ::)
SVM lijkt me de enige krant die nog enig niveau haalt en neutraal is, en die hun info voor de verandering eens niet halen van een of ander forum vol goede bronnen

Online Windraider

  • Leden
  • Berichten: 554
  • Superboeren
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #558 Gepost op: januari 23, 2014, 10:51:15 am »
Beste,
 
Straks na het middagmaal, omstreeks 13u15, is er een pers ?en fotomoment voorzien met Belofte van het Jaar-Gouden Schoen Thorgan Hazard. Ook Trainer van het Jaar Francky Dury zal aanwezig zijn.
 
Ik geef nog even mee dat er een training voorzien is vanaf 10u30 op het oefencomplex van SV Zulte Waregem.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #559 Gepost op: januari 23, 2014, 11:01:04 am »
Beste,
 
Straks na het middagmaal, omstreeks 13u15, is er een pers ?en fotomoment voorzien met Belofte van het Jaar-Gouden Schoen Thorgan Hazard. Ook Trainer van het Jaar Francky Dury zal aanwezig zijn.
 
Ik geef nog even mee dat er een training voorzien is vanaf 10u30 op het oefencomplex van SV Zulte Waregem.

Een louter verplicht nummer dus.  Soap blijft aanhouden tot 31.1 wellicht.