Allemaal nog hypothetisch, ?n met alle respect en dank voor Sammy, maar ...
Steppe spreekt zijn ambities uit, wat zeker niet abnormaal is. Zonder blessures en/of schorsingen zal Kenny tot eind dit seizoen in het doel blijven staan, dat heeft Dury al aangegeven. Op die manier kan Kenny zich wel goed tonen, aan de trainer (
?n andere clubs), zal Sammy daarmee kunnen omgaan/leven? dus ...
- zal Sammy 1e keeper kunnen blijven bij ons Essevee?
- zal Sammy bij ons blijven mocht blijken dat Kenny meer en meer zijn plek opeist?
- als Sammy vertrekt ... naar waar zie je hem dan gaan?
En om de knuppel helemaal in het hoederhok te gooien ...
Sammy is momenteel onze financieel waardevolste speler met een marktwaarde van +- 2.000.000? (bron:
transfermarkt). Als Steppe PO1 goed volbrengt misschien toch een optie om Sammy zijn droomtransfer te gunnen en zo nog es goed te cashen? Maar wie zal +1 a 1.5 miljoen ? neerleggen voor een doelman?
Sammy's contract loopt tot 06/2019 (verlengd midden 2014) en wordt in augustus 31.
Even terzijde:
Met ALLE RESPECT voor Sammy, maar dit zijn volgens mij ook wel feiten waarmee hijzelf alsook de club volgens mij mee rondlopen.
- Sammy zal wel nog es een trapje hogerop willen maken denk ik?
- Sammy zal wel nog es op een transfer hopen? (voor een hoger loon, tekengeld...)
- de club kan hierbij nog es cashen bij een waardevolle speler, geld dat we goed kunnen gebruiken, zeker als blijkt dat Kenny een waardige vervanger is.
Your thoughts?