Auteur Topic: Oefenprogramma seizoen 2015-2016  (gelezen 110829 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #20 Gepost op: juni 08, 2015, 12:13:09 pm »
Starten thuis tegen Lokeren
Dan naar Standard
Genk thuis
Naar WB

meteen pittige start alweer.
Kwartfinales worden in 1 enkele match gespeeld ipv heen en terug in de beker

Waar zie je die kalender? Pittig in elk geval.  :o

Al zal Lokeren wellicht een overgangsseizoen kennen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.679
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #21 Gepost op: juni 08, 2015, 12:13:52 pm »
Waar zie je die kalender? Pittig in elk geval.  :o

Al zal Lokeren wellicht een overgangsseizoen kennen.

Voorlopig eerste speeldagen op twitter bekend gemaakt, komt zo meteen op site van pro league

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #22 Gepost op: juni 08, 2015, 12:21:37 pm »
Lokeren als eerste match.. classic

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #23 Gepost op: juni 08, 2015, 12:32:32 pm »
Ik vind het echt een zware loting

Eerste thuismatchen Lokeren - Genk - Club Brugge - Gent - Westerlo - Anderlecht

En op Standard op speeldag 2.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #24 Gepost op: juni 08, 2015, 01:04:17 pm »
Wanneer is de eerste training ?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #25 Gepost op: juni 08, 2015, 01:05:47 pm »
SV TILL I DIE

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #26 Gepost op: juni 08, 2015, 01:07:59 pm »
Het zwaartepunt ligt inderdaad wel in het begin en laat een goede start nu net iets zijn dat we echt nodig hebben.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #27 Gepost op: juni 08, 2015, 09:30:06 pm »
Ik vind het echt een zware loting

Eerste thuismatchen Lokeren - Genk - Club Brugge - Gent - Westerlo - Anderlecht

En op Standard op speeldag 2.
tja Janneke en Mieke zijn uit de competitie, ze kunnen maar beter scherp staan, geen excuses meer!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #28 Gepost op: juni 08, 2015, 11:26:05 pm »
tja Janneke en Mieke zijn uit de competitie, ze kunnen maar beter scherp staan, geen excuses meer!!
Ik zie toch WB, Moeskroen, STVV, OHL, Westerlo als de zwakkere broertjes van de competitie.
SV TILL I DIE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #29 Gepost op: juni 09, 2015, 06:03:44 am »
Ik zie toch WB, Moeskroen, STVV, OHL, Westerlo als de zwakkere broertjes van de competitie.

Ik vrees dat je er SVZW mag bijplaatsen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #30 Gepost op: juni 09, 2015, 07:30:40 am »
Ik vrees dat je er SVZW mag bijplaatsen.
inderdaad zo denken andere ploegen ook over ons.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #31 Gepost op: juni 09, 2015, 08:12:56 am »
Gezien het feit dat we ons voorlopig nog niet echt voldoende versterkt hebben zie ik ons idd samen met STVV, moeskroen, Westerlo, OHL en WB tegen de degradatie strijden

Offline Tomtom2459

  • Leden
  • Berichten: 121
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #32 Gepost op: juni 09, 2015, 07:13:42 pm »
Gezien het feit dat we ons voorlopig nog niet echt voldoende versterkt hebben zie ik ons idd samen met STVV, moeskroen, Westerlo, OHL en WB tegen de degradatie strijden

Bossut, verboom, diallo, mendy/dhaene, dulivio/ of beter, kaya, jorgensen, cordaro, de ridder, leye, benteke?/of beter.

Als je dergelijke ploeg kan doen draaien en ze geraken in topvorm met automatismen moet je hiermee ALTIJD in de eerste 8 ? 9 spelen... Met wat chance en malchance voor de concurrenten po I

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #33 Gepost op: juni 09, 2015, 08:06:37 pm »
Bossut, verboom, diallo, mendy/dhaene, dulivio/ of beter, kaya, jorgensen, cordaro, de ridder, leye, benteke?/of beter.

Als je dergelijke ploeg kan doen draaien en ze geraken in topvorm met automatismen moet je hiermee ALTIJD in de eerste 8 ? 9 spelen... Met wat chance en malchance voor de concurrenten po I

Ik hoop dat ik ongelijk krijg maar voorlopig geloof ik er niet echt in. Ik ben zeer voorzichtig na wat ik vorig jaar gezien heb

Offline Tomtom2459

  • Leden
  • Berichten: 121
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #34 Gepost op: juni 09, 2015, 08:13:28 pm »
Ik hoop dat ik ongelijk krijg maar voorlopig geloof ik er niet echt in. Ik ben zeer voorzichtig na wat ik vorig jaar gezien heb

Ok... Meer of de 6de plek zit er niet in... Tis aan dury nu om te bewijzen dat hij een blok kan neerzetten. Vorig seizoen zat ook alles tegen... Rode kaarten, blessures... Laten we op de gebied een normaal jaar draaien en zal al wa schelen. Maar twas ook ondankbaar om kaya, cordaro, jorgensen te laten spelen zonder automatismen in een verziekte ploeg...jorgensen werd ook maar op de laatste uren naar de gaverbeek gekocht... Zonder winterstage, zonder matchritme (was gwn sub voor het laatste halfuur)... Ik geloof zeker in een beter seizoen... En we hebben maar  1/16 kans dag we degraderen... Met deze spelers bekan onmogelijk. Po III valt weg en slechts 1 zakker... Ik denk W-B of moeskroen...

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #35 Gepost op: juni 10, 2015, 10:52:19 am »
Ok... Meer of de 6de plek zit er niet in... Tis aan dury nu om te bewijzen dat hij een blok kan neerzetten. Vorig seizoen zat ook alles tegen... Rode kaarten, blessures... Laten we op de gebied een normaal jaar draaien en zal al wa schelen. Maar twas ook ondankbaar om kaya, cordaro, jorgensen te laten spelen zonder automatismen in een verziekte ploeg...jorgensen werd ook maar op de laatste uren naar de gaverbeek gekocht... Zonder winterstage, zonder matchritme (was gwn sub voor het laatste halfuur)... Ik geloof zeker in een beter seizoen... En we hebben maar  1/16 kans dag we degraderen... Met deze spelers bekan onmogelijk. Po III valt weg en slechts 1 zakker... Ik denk W-B of moeskroen...
In theorie is de kans op zakken 1/16, maar in de praktijk is die kans vele groter.
Club, Anderlecht, Standard, Gent en Genk zie ik sowieso al niet zakken (dus kans van 1/11). Als Mechelen de lijn kan doortrekken dan zakken zij ook niet (1/10). En naargelang het antwoord op volgende vragen kan de kans dat we zakken nog groter worden: Oostende is zwaar aan het investeren, maar daar blijft de vraag hoe alles zal uitpakken. Wie blijft er bij Kortrijk en wat komt daar nog bij? En hoe zit het in Charleroi? En komt er een leegloop in Lokeren?

Dus in het slechtste geval is het een kans van 1/6 (Essevee, STVV, Westerlo, Leuven, Moeskroen, Waasland-Beveren).
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #36 Gepost op: juni 10, 2015, 10:55:33 am »
Uiteindelijk heb je vijf ploegen (Anderlecht, Club Brugge, Genk, Standard en Gent) die sowieso niet degraderen en AL de rest waarvoor dat gevaar wel bestaat.

Lokeren, de o zo stabiele subtopper, had alle geluk van de wereld (en een naar het schijnt omgekochte match in Westerlo) nodig om er een paar jaar geleden in te blijven. Voor ons was het vorig jaar ook bijna van dat. Elke 'kleine' ploeg kan degraderen, er is maar een slechte start of een mindere periode voor nodig.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.791
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #37 Gepost op: juni 10, 2015, 10:59:01 am »
Uiteindelijk heb je vijf ploegen (Anderlecht, Club Brugge, Genk, Standard en Gent) die sowieso niet degraderen en AL de rest waarvoor dat gevaar wel bestaat.

Lokeren, de o zo stabiele subtopper, had alle geluk van de wereld (en een naar het schijnt omgekochte match in Westerlo) nodig om er een paar jaar geleden in te blijven. Voor ons was het vorig jaar ook bijna van dat. Elke 'kleine' ploeg kan degraderen, er is maar een slechte start of een mindere periode voor nodig.
met de verandering van 2e klasse is de kans op degraderen ook minder groot...
mss komt da systeem er net op tijd, maar ga er niet van uit

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #38 Gepost op: juni 10, 2015, 11:05:01 am »
Uiteindelijk heb je vijf ploegen (Anderlecht, Club Brugge, Genk, Standard en Gent) die sowieso niet degraderen en AL de rest waarvoor dat gevaar wel bestaat.

Reken daar maar Couckstende en VK Tan ook bij van nu voort ; en tot nader order ook nog altijd Roger Lokeren ! Die 3 beschikken op dit moment over een bodemloze portefeuille waarin ze tijdens het seizoen nog ??n en ander kunnen rechtzetten. Dus is het 8 + 8 in 1e klasse.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.679
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #39 Gepost op: juni 10, 2015, 11:10:36 am »
Ach komaan mensen, ik probeer het toch nog wat positief in te zien. We zijn zeker niet de slechste. Zoals 1 zwaluw de lente niet maakt, maakt 1 slecht seizoen je niet tot een echte degradatie kandidaat. Ieder seizoen waarin we minder presteerden, slaagden we er in om ons te herpakken. En dat ging heus niet altijd gepaard met ronkende namen hoor.
Lierse beschikte ook over een manneke waarvan zijn portefeuille dieper is dan die van ons, het heeft ook niet mogen baten. Dienen tan gaat zo ferm zijn portefeuille niet bovenhalen ze voor kvk