Auteur Topic: Oefenprogramma seizoen 2015-2016  (gelezen 110828 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.695
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #500 Gepost op: juli 18, 2015, 09:45:43 am »
De as vind ik goed: Baudry-Sami-Lepoint-Leye, duidelijk meer mannen met fysiek vermogen. Met Buyl en De Ridder ook meer mannen die individuele acties hebben. Mijn grootste ergernis: het blijven roepen op Ollie Skulasson! Leef aub in het heden, niet in het verleden! Wat gebeurd is, is gebeurd! Getuigt van weinig respect tov de HUIDIGE spelers! Was tijdens Forza vorig jaar ook al ferm afgezaagd!

Inderdaad, Oli was er zelfs niet.

Pieter-Jan Calcoen ‏@PJCalcoen 
Nieuws: het contract van @oliskulason16 bij Zulte Waregem is in onderling overleg ontbonden. IJslander is nu vrije speler. @hlnsport

https://twitter.com/PJCalcoen/status/622160133553061888

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #501 Gepost op: juli 18, 2015, 09:46:00 am »
Overwinning, mooi.
Mijn mening aan de hand van 2 matchen en de commentaren die ik te horen kreeg.

Maar ik plaats er een grote kanttekening bij.
Ik heb vooral schrik van de verdediging, en dat heb in andere jaren nog niet zoveel gehad als nu.
Ok, ik zag nu maar 1 match, maar als je in die vorige ook de 0 niet kan houden stel ik me toch vragen.

Essikal, dat is geen back, laat dat tegen Lokeren aub niet spelen of je komt in de problemen.
Zowel 1 tegen 1 als in zone blijven is het gewoon slecht. Komt daarbij nog eens dat hij enorm traag is.
Mss beter om hem en Baudry van plaats te wisselen.
Karim is voetballend goed en centraal achterin hebben we hem ook al goed weten spelen.
MArvin heeft snelheid en body, voetballend minder, maar volgens mij een betere optie op de RB.

Sami wordt ook veel in de rug gespeeld, maakt dat telkens goed met zijn body, maar dat gaat niet altijd lukken hoor. Maar dit is wel een goede verdediger, die nog zal beteren en nog beter in positie zal lopen binnen een paar weken. Content over deze transfer.
 Deze kerel doet mij wel enorm hard denken aan Mareval. Wat een goede pass heeft die in de voeten zeg.

Dat die verdediging zo in de problemen komt wijt ik na gisteren nu toch echt wel aan het middenveld.
Mensen vonden Aneke goed? Ok, 1 tegen 1 wel ja, maar die staat positioneel zo fout. Snijdt geen enkele passlijn af, iets wat toch enorm belangrijk is als 6.
Ik moet wel zeggen dat die ook weinig steun krijgt van Lepoint. Die denkt meer aan aanvallen.0

Dat brengt ons bij het aanvallend gedeelte.
Daar zit meer muziek in dan vorig seizoen. De Ridder speelde duidelijk als flankspeler. Heeft Dury door dat dit geen '10' is? Nu stond Kaya daar, voor mij is dat te weinig. Ik hoop echt nog op een nieuwe speler.
In die flankspelers zit muziek.
Di Ridder en Buyl kunnen een actie maken en hebben een goede pass in de benen.
Met Leye als diepe spits zijt ge niet gekloot. Kan bal goed bijhouden en laat anderen aansluiten. Lepoint kan dat enorm goed.
Aanvallend zitten we wel goed. Alleen mis ik iets, en dat is een echte '10'
Ook een vervanger voor Leye mag er wel bij, want stel dat er iets is, dan moet je een soortgelijke spits hebben hoor.

Met deze ploeg komen we niet in de problemen, maar halen we evenmin POI

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.269
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #502 Gepost op: juli 18, 2015, 10:03:59 am »
San Iker, Dury 2... ;D onze kenner van dienst...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #503 Gepost op: juli 18, 2015, 10:10:34 am »
San Iker, Dury 2... ;D onze kenner van dienst...

Ach, dit soort belachelijke reacties zeggen meer over jou dan over mij hoor vriend.
Ik geef mijn mening, op dit forum wordt dit nooit geapprecieerd en zal men dat ook nooit doen.
Het moet hier altijd een goed nieuws show zijn!

In plaats van zo te reageren zou je beter zeggen met welke punten je akkoord gaat en met welke niet.
Of kan je dat niet misschien?
Voetbal kijken is voor mij meer dan enkel kijken naar de speler in balbezit hoor!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.791
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #504 Gepost op: juli 18, 2015, 10:11:17 am »
Defensie vind ik ni slecht maar slikken toch vaak goals.
Buyl vind ik goe, Essikal redelijk, Aneke is anders dan vorig jaar
blijft traag maar recupereert wel ballen.
Leye is een leider e, das den Dury op het veld.
Kaya vond ik wa flauw
Aub nog een spits (Benteke is echt da ni)
en nog zo nen beer voor achteraan.

Snelheid is nog da ni, maar geziet wel bij momenten
dat ze een tandje kunnen bijsteken.
EN ze werken terug voor en met elkaar.

Staan verder dan ik verwacht had, zag ze voor het eerst.

En aub stop met roepen naar Skulason


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.695
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #505 Gepost op: juli 18, 2015, 10:27:36 am »
Ach, dit soort belachelijke reacties zeggen meer over jou dan over mij hoor vriend.
Ik geef mijn mening, op dit forum wordt dit nooit geapprecieerd en zal men dat ook nooit doen.
Het moet hier altijd een goed nieuws show zijn!

In plaats van zo te reageren zou je beter zeggen met welke punten je akkoord gaat en met welke niet.
Of kan je dat niet misschien?
Voetbal kijken is voor mij meer dan enkel kijken naar de speler in balbezit hoor!

o, jawel hoor.

't is aan de persoon die het niet eens is om te weerleggen met de juiste argumenten.
Ikzelf geef ook graag openlijk mijn mening, een mening waar anderen niet per se eens mee moeten zijn.

Daarom is het ook een discussieforum ...

Alleen zeggen dat iemand fout is zonder tegenargumenten is inderdaad wel 'erg makkelijk'. :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #506 Gepost op: juli 18, 2015, 11:34:04 am »
Ik kan mij vinden in de conclusie van San Iker.

Een degelijke rechtsback is echt wel nodig van Essikal is dit zeker niet, doet zijn best maar hier raken we zeker nog in de problemen.

Ik heb ook het gevoel dat op het middenveld nog iets ontbreekt, een type Delaplace (Van Acker) die rond Aneke zwermt misschien.

Met deze ploeg moet top 8 kunnen denk ik, dat is toch mijn verwachting.
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #507 Gepost op: juli 18, 2015, 11:38:36 am »
Helemaal niet overtuigd na gisteren. Hebben mijn inziens geen betere ploeg dan vorig seizoen.

Essikal is ne slaper. Er zit daar geen greintje pit in. Bij een inworp is het ook allemaal 'op het gemakske'. Rustig slenteren naar de zijlijn, 2 ballenjongens aankijken waarna 1 van hen hem een bal toegooit, daarna kijkt hij rustig om zich heen en gooit dan in (meestal nog op foutieve wijze ook).
Die jongen straalt dat ook uit buiten het veld. Geeft ook daar een hele slaperige indruk. Kijkt dof uit zijn ogen.
Stond een hele match lang te zwemmen. Het leek Fredje Deburghgraeve wel!
Verkeerd gepositioneerd en werd constant in de rug gepakt.
Heel jammer dat D'Ulivo geblesseerd uitviel. Had die graag eens aan het werk gezien.

Sami geeft een r?-de-lijk-e indruk. Redelijk. Niets meer, niets minder. Zal zeker wel eens een dom penaltyfoutje maken voor onbesuisd inkomen. W?l een goeie lange pass in de benen. Is trouwens ook wel een echte verdediger, daar niet van. Is stevig in duel. Zoals het een verdediger betaamt.
Doet me wat denken aan William Gallas toen die op zijn retour was bij Tottenham. Heeft dezelfde morfologie.

Leye speelde een prima match. Beste man. Goed aanspeelpunt. Maar was ook de enige die zich aanbood om een bal toegespeeld te krijgen.

Aneke is sterk in duel hoor. Maar die jongen draait zich nooit open wanneer hij een bal toegespeeld krijgt. Nochtans zo belangrijk voor een centrale middenvelder. Het spel verleggen. Kijkt ook nooit om zich heen als hij een bal krijgt. Dat deed bvb een Xavi bij Barcelona constant, rond zich heen kijken alvorens hij een bal toegespeeld kreeg. Op die manier wist hij perfect naar wie hij de bal moest spelen ?ls hij hem kreeg.

Buyl speelde een hele flauwe match. Niet in het stuk voorgekomen. Maar ach, dat kan gebeuren. Soms heb je van die dagen dat het niet mee zit. Zeker als flankspeler. Dan kan het gebeuren dat de meerderheid van je acties mislukken.

De Ridder al bij al ook weinig in het stuk voorgekomen. 1 versnelling in de 1e helft is wat ik onthoud bij hem.

Lepoint niet onaardig. Stevig in duel. En als je een vrije trap krijgt, st??t er toch iets in dat strafschopgebied.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.051
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #508 Gepost op: juli 18, 2015, 11:43:00 am »
Helemaal niet overtuigd na gisteren. Hebben mijn inziens geen betere ploeg dan vorig seizoen.

Essikal is ne slaper. Er zit daar geen greintje pit in. Bij een inworp is het ook allemaal 'op het gemakske'. Rustig slenteren naar de zijlijn, 2 ballenjongens aankijken waarna 1 van hen hem een bal toegooit, daarna kijkt hij rustig om zich heen en gooit dan in (meestal nog op foutieve wijze ook).
Die jongen straalt dat ook uit buiten het veld. Geeft ook daar een hele slaperige indruk. Kijkt dof uit zijn ogen.
Stond een hele match lang te zwemmen. Het leek Fredje Deburghgraeve wel!
Verkeerd gepositioneerd en werd constant in de rug gepakt.
Heel jammer dat D'Ulivo geblesseerd uitviel. Had die graag eens aan het werk gezien.

Sami geeft een r?-de-lijk-e indruk. Redelijk. Niets meer, niets minder. Zal zeker wel eens een dom penaltyfoutje maken voor onbesuisd inkomen. W?l een goeie lange pass in de benen. Is trouwens ook wel een echte verdediger, daar niet van. Is stevig in duel. Zoals het een verdediger betaamt.
Doet me wat denken aan William Gallas toen die op zijn retour was bij Tottenham. Heeft dezelfde morfologie.

Leye speelde een prima match. Beste man. Goed aanspeelpunt. Maar was ook de enige die zich aanbood om een bal toegespeeld te krijgen.

Aneke is sterk in duel hoor. Maar die jongen draait zich nooit open wanneer hij een bal toegespeeld krijgt. Nochtans zo belangrijk voor een centrale middenvelder. Het spel verleggen. Kijkt ook nooit om zich heen als hij een bal krijgt. Dat deed bvb een Xavi bij Barcelona constant, rond zich heen kijken alvorens hij een bal toegespeeld kreeg. Op die manier wist hij perfect naar wie hij de bal moest spelen ?ls hij hem kreeg.

Buyl speelde een hele flauwe match. Niet in het stuk voorgekomen. Maar ach, dat kan gebeuren. Soms heb je van die dagen dat het niet mee zit. Zeker als flankspeler. Dan kan het gebeuren dat de meerderheid van je acties mislukken.

De Ridder al bij al ook weinig in het stuk voorgekomen. 1 versnelling in de 1e helft is wat ik onthoud bij hem.

Lepoint niet onaardig. Stevig in duel. En als je een vrije trap krijgt, st??t er toch iets in dat strafschopgebied.
lekkere opbouwende analyse. Zou thuisblijven jongen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #509 Gepost op: juli 18, 2015, 11:50:49 am »
lekkere opbouwende analyse. Zou thuisblijven jongen.
Oei. Is dit niet wat je wil horen?
Ok, geen probleem. Ik pas aan.

Ik heb een fe-no-me-naal Zulte Waregem gezien dat OGC Nice 90 minuten lang van de mat veegde. De fransozen werden van het kastje naar de muur getikt met uitstekend combinatiespel.
Essikal was enorm gretig en solide. Met lengten voorsprong beste man op het veld.

Daarom is de vraag ook niet OF dit team POI haalt, maar met hoeveel p?nten. Ik zeg 70.
Dat zijn er 7 meer dan in ons topseizoen 3 jaar geleden.

Fr?????????nky Dury! Fr?????????????nky Dury! Fr???????????????????nky Dury! Wij worden k????m-pioen!

Beter zo?  :)


Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.051
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #510 Gepost op: juli 18, 2015, 11:54:02 am »
Stel mij gewoon de vraag, als wij zo slecht waren, hoe slecht moet nice dan geweest zijn? Klaar voor de Franse 2e klasse?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #511 Gepost op: juli 18, 2015, 12:54:57 pm »
Stel mij gewoon de vraag, als wij zo slecht waren, hoe slecht moet nice dan geweest zijn? Klaar voor de Franse 2e klasse?

Was hun tweede oefenmatch. Conclusies zullen maar na zaterdag kunnen getrokken worden. Dan is het voor de knikkers!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.695
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #512 Gepost op: juli 18, 2015, 01:03:55 pm »
De beelden ...

[youtube]ftUZW9OKtjc[/youtube]

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.269
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #513 Gepost op: juli 18, 2015, 01:09:37 pm »
San Iker, ik heb den tijd van Lahti meegemaakt, ik weet dus heel goed het onderscheid tussen Essevee flop en Essevee top...Essikal IS ook helemaal geen rechtsback, alleen 1 van de opties om D'Ulivo tijdelijk te vervangen, en ik vond hem (sorry) niet slecht. Welke ploeg heeft 11 posities die volwaardig dubbel bezet zijn...? Een heeeeeeeele rijke, denk ik  ;) feit is dat de voorbereiding goed was, op veel gebieden (geen uitgaande transfers die roet in het eten strooiden, weinig blessures en oefenmatchen die hoe dan ook meer (sorry dat ik weer positief ben) vertrouwen geven dan nederlagen. "Niet in de problemen komen, maar net geen Po 1...", da's Frank Deboosere die zegt : "wisselvallig en normale temperaturen" ( weinig kans dat je ongelijk krijgt)...waarom zou dit Essevee minder zijn dan Oostende, Genk of Lokeren? De kern is sowieso versterkt en vooral...ik zie engagement. En San Iker...ik had verwacht dat ik u op uw paard ging krijgen, je bent een goede analist...maar af en toe iets meer chauvinist zijn, man! We zijn supporters, vergeet dat niet!  ;)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #514 Gepost op: juli 18, 2015, 05:58:54 pm »
Maar als trainer moet je toch weten dat Essikal 1, te traag is voor de back positie, en 2, gewoon niet in positie kan lopen. Als een supporter dat ziet, moet een trainer dat zeker zien.

Ik zag hier al redelijk wat euforie na de voorbereiding, maar met wat ik gisteren zag... Er ontbreken toch nog wat dingen hoor.
We missen iets flitsend.
Buyl is een flankspeler met een actie, maar op snelheid zal Stephen er ook niemand aflopen hoor.
en wees maar zeker dat Dury dit ook ziet hoor.
Zal binnenkamers wel druk zetten op transfers.

Ik hoop dat Van Acker komt, Aneke eruit, spijtig van zijn aanhangers, maar die brengt in mijn ogen echt wel te weinig bij aan het spel.
Met enkel ballen recupereren kom je er niet. Je moet gaten toelopen (zoals Delaplace en Lutte dat deden) En/of je moet wat kunnen voetballen (Malanda/Kums)
En als je dat al niet hebt, moet je wat infiltratievermogen hebben, en ook dat heeft Chucks niet. Mede omdat de wisselwerking met Lepoint op niets sloeg.

1-tegen-1 wss beste speler van Essevee, maar een 6 moet zoveel meer kunnen.

Wat ik nog vergeten meldden was, Enorm gretige Jorgensen bij zijn invalbeurt.

Offline Tomtom2459

  • Leden
  • Berichten: 121
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #515 Gepost op: juli 19, 2015, 12:50:02 pm »
Maar als trainer moet je toch weten dat Essikal 1, te traag is voor de back positie, en 2, gewoon niet in positie kan lopen. Als een supporter dat ziet, moet een trainer dat zeker zien.

Ik zag hier al redelijk wat euforie na de voorbereiding, maar met wat ik gisteren zag... Er ontbreken toch nog wat dingen hoor.
We missen iets flitsend.
Buyl is een flankspeler met een actie, maar op snelheid zal Stephen er ook niemand aflopen hoor.
en wees maar zeker dat Dury dit ook ziet hoor.
Zal binnenkamers wel druk zetten op transfers.

Ik hoop dat Van Acker komt, Aneke eruit, spijtig van zijn aanhangers, maar die brengt in mijn ogen echt wel te weinig bij aan het spel.
Met enkel ballen recupereren kom je er niet. Je moet gaten toelopen (zoals Delaplace en Lutte dat deden) En/of je moet wat kunnen voetballen (Malanda/Kums)
En als je dat al niet hebt, moet je wat infiltratievermogen hebben, en ook dat heeft Chucks niet. Mede omdat de wisselwerking met Lepoint op niets sloeg.

1-tegen-1 wss beste speler van Essevee, maar een 6 moet zoveel meer kunnen.

Wat ik nog vergeten meldden was, Enorm gretige Jorgensen bij zijn invalbeurt.

Jorgensen was gretig... Maar staat nog steeds te laag.... Das een aanvallend ingestelde speler naar mijn inziens... Weet niet wat ik van hem moet vinden... Kan er zeker uitkomen maar niet op die positie...

Ik denk trouwens dat zaterdag mendy speelt op rechts... Is sneller of de huidige... Is rustiger bij uitvoetballen, ook meer ervaring al want begon vorig jaar als ZEER SLECHT maar speelde toch sterkere matchen naar gelang het seizoen vorderde... Volgens mij prikkelde dury hem door als laatste voor 5 min te wisselen terwijl de rest 25 min mocht invallen. Speelde idd wel een zwakke voorbereiding.

Die voorbereiding is wel geslaagd... We verliezen niet en dat geeft vertrouwen... Want bv zoals vorige winter de oefenmatch tegen deinze in de winterstop 6-3 ofzoiets verliezen tsjah..... Tzegt toch altijd iets....

En de tegengoals thoja... Tegen oostende ... Berrier zal er dit seizoen zo geen 2 scoren, die kopbal tegen nice tsjah ok... en tegen oudenaarde ging mendy zwaar in de fout... Normaal houden we toch 2 keer meer de 0. Tegenover staat dat we wel vaker scoren en dreigender zijn. De combinaties langs de flanken lukken weer... Zolang ge meer scoort dan goals tegenkrijgt ist geen probleem :P
« Laatst bewerkt op: juli 19, 2015, 12:52:40 pm door Tomtom2459 »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.695
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #516 Gepost op: juli 20, 2015, 11:09:01 am »
Het Laatste Nieuws 20/07/2015
Via Joost M.


Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.269
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #517 Gepost op: juli 20, 2015, 12:52:08 pm »
Baudry speelt prima partij..., beste forumcoaches hier, die journalisten verkopen nogal wat zever, he... ;)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #518 Gepost op: juli 20, 2015, 01:12:54 pm »
Baudry speelt prima partij..., beste forumcoaches hier, die journalisten verkopen nogal wat zever, he... ;)
Van dit soort reacties beginnen mijn vingers te jeuken h?.  :) Hier mo?t ik gewoon op reageren.

Dus jij bent er ook zo eentje, die als hij wat leest in de krant dat voor waarheid aanneemt. Terwijl dat ook gewoon maar de mening is van een simpel (simpel ja, want er zijn journalisten die ik w?l serieus neem) journalistje, Pieter-Jan Calcoen in dit geval. Calcoen. A human being. Met 2 armen en 2 benen. Die de waarheid niet in pacht heeft. Niet.
Je hoort mensen soms zeggen "In de krant staat dat..." Neen, fout. Het moet zijn: "De mening van die journalist is dat..." Die JOURNALIST zegt dat, niet 'de krant'. Alsof de krant trouwens een of ander opperwezen is.

T??rlijk verkopen die gasten een pakske zever. Jij denkt trouwens toch niet dat ik die Pieter-Jan Calcoen serieus neem, dat ik op een gewone weekdag 's ochtends wanneer ik aan mijn koffie slurp en de krant aan het lezen ben, instemmend zit te knikken als ik zo een jongen iets zie schrijven.

Soit, die Baudry vind ik trouwens niets speciaals hoor. Is ook totaal niet getest geweest vrijdag tegen Nice.
Wat onthoud ik van die jongen? Tja, niet veel. Heeft 90 minuten pasjes naar Sami en naar die andere Sammy, Bossut, zitten geven. Dat kan ik ook nog wel. Is niet getest geweest, zoals ik al zei.
'Maar hij speelde w?l een prima partij hoor, want 'de krant' zegt dat!  ;D

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #519 Gepost op: juli 20, 2015, 01:25:41 pm »
Van dit soort reacties beginnen mijn vingers te jeuken h?.  :) Hier mo?t ik gewoon op reageren.

Dus jij bent er ook zo eentje, die als hij wat leest in de krant op een forum dat voor waarheid aanneemt. Terwijl dat ook gewoon maar de mening is van een simpel (simpel ja, want er zijn journalisten mensen op het forum die ik w?l serieus neem) journalistje, Pieter-Jan CalcoenBalboa in dit geval. Calcoen. A human being. Met 2 armen en 2 benen. Die de waarheid niet in pacht heeft. Niet.
Je hoort mensen soms zeggen "In de krant staat datOp het forum staat..." Neen, fout. Het moet zijn: "De mening van die journalistdat forumlid is dat..." Die JOURNALISTDat forumlid zegt dat, niet 'de krant'. Alsof de krantDat forumlid trouwens een of ander opperwezen is.

T??rlijk verkopen die gasten een pakske zever. Jij denkt trouwens toch niet dat ik die Pieter-Jan Calcoen serieus neem, dat ik op een gewone weekdag 's ochtends wanneer ik aan mijn koffie slurp en de krant aan het lezen ben, instemmend zit te knikken als ik zo een jongen iets zie schrijven.

En met het bovenstaande in gedachten lezen we nu allemaal heel aandachtig de volgende interventie....

Soit, die Baudry vind ik trouwens niets speciaals hoor. Is ook totaal niet getest geweest vrijdag tegen Nice.
Wat onthoud ik van die jongen? Tja, niet veel. Heeft 90 minuten pasjes naar Sami en naar die andere Sammy, Bossut, zitten geven. Dat kan ik ook nog wel. Is niet getest geweest, zoals ik al zei.
'Maar hij speelde w?l een prima partij hoor, want 'de krant' zegt dat!  ;
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"