Dat hij midden in de nacht op antwerp zit , terwijl er match is de dag erna gaat er bij mij toch ook niet in.
Ik dacht dat eerst ook nadat ik gisterenavond nog dat filmke zag.
Maar op Instagram postte hij ook een filmke waar gewoon op te zien is dat hij thuis voor de buis naar die match zit te kijken.
Dat eerste filmke zal dus zijn van vorige week thuis tegen Roeselare waar hij effectief aanwezig was in het stadion.
Soit, staat natuurlijk in de sterren geschreven dat die naar daar gaat.
Bij bekerverlies z?ker. (laatste kans om een prijs te pakken met Zulte Waregem)
Bij bekerwinst ook lijkt me. (in schoonheid afsluiten bij 'de ploeg van mijn hart')
En dan zullen volgend jaar de Patjes van deze wereld vaak afkomen met, wanneer het minder gaat, iets in de trant van "er is heel veel kritiek gekomen op Leye en zie nu, het is maar wanneer spelers weggaan dat je hun impact ondervindt" en blabla.
En zo blijven we bezig. 
Nee serieus, Dury heeft toch de naam van een rancuneus typke te zijn, niet?
1 keer tegen de kar rijden en gedaan. Dat is toch wat het zogezegd is.
Laatste jaren valt dat toch goed mee lijkt me.
Baudry mag en plein public Dury's hand weigeren en wat amok maken.
Naessens werd toch ook (onbegrijpelijk) teruggehaald na dat dingetje in de bekerfinale tegen Lokeren (Scholz was zijn man). Altijd horen zeggen dat Dury dat Naessens heel kwalijk nam.
Dury en PDC zijn aartsvijanden, kan me toch amper inbeelden dat Dury dat fijn vindt dat 'zijn Drogba' beste maatjes is met PDC.
Dury lijkt zich vooral van dat laatste weinig aan te trekken. Wat je hem dan ook wel moet prijzen, dat hij dat kan scheiden.
We zullen nooit dezelfde mening hebben maar dat geeft niet.
Toch niet vergeten dat toen PDC zijn plan bekend maakte Dury op de hoogte was. Het fijne zullen we er nooit van weten maar ik denk dat het vooral achteraf is dat het tussen die twee verkeerd liep.
Dat Dury op zijn beurt ook geen heilige is, is natuurlijk ook een feit.
We gaan hem niet achterbaks noemen maar er zijn toch een aantal zaken die niet bepaald in zijn voordeel spreken.
- Zoals je zegt was er idd sprake dat Dury effectief op de hoogte was van die plannen van PDC. Om dan achteraf, wanneer de storm kwam, verontwaardigt te reageren omtrent PDC.
- Telefoonsage met Mannaert in den tijd toen hij bij Gent actief was. Krabbel was al gezet onder contract in Brugge.
- Dury die op eigen initiatief zou zijn gaan onderhandelen met Lille.
- Dury die akkoord ging met vraag van Bico om Thorgan de kapiteinsband af te pakken ten nadele van De fauw, die compleet uit de lucht viel toen Dury hem dat...vl?k voor match in PSV zei.
Het is dat De fauw zo'n brave en correct opgevoede jongen is dat daar niets van is blijven hangen tussen die 2, want met veel anderen had het geen waar geweest en had dat voor blijvende spanningen in die groep gezorgd.
- ...