Spelers uitfuiten doe je niet.Uwe kapiteinsband en shirt in de dugout gooien,vanwege enkele kiekens doe je ook niet.
Ik hoorde dat em 2j contract extra wou en maar 1j aangeboden kreeg,bron wandelgang.
De rest van de spelersgroep,bestuur en fans in de steek laten (na 24u nog geen teken van leven)is ronduit te gek voor woorden.Ik hoef hem alvast niet meer te(rug) te zien.
Dat zal het zijn,hij wil 2 jaar en de club geeft hem maar 1jaar. Dan zijn er die kiekens die hem uitfluiten en le jeux est jambon

.
Maar dan nog is zijn gedrag niet gepast. Ik vind dit een heel spijtig voorval,zo'n speler die ons zoveel plezier gaf verdient in principe altijd een afscheid Door de grote poort,zoals een D'Haene kreeg,nu is het van oprotten! Dit heeft hij zelf bewust gedaan,daar ben ik nu zeker van,'ik krijg mijn 2jaar niet,rot dan maar allemaal op,supporters,spelers en club'. Leye zal ergens anders wel die 2 jaar krijgen,maar waarom moet dit dan zo,alle bruggen opblazen?
Niemand kan daar tevreden over zijn,maar het is zijn beslissing om zo te handelen (dit is niet in een vlaag van woede of ontgoocheling,dit is iets dat al een tijdje bij hem speelt). Heel dom van hem om zo te handelen!