Kon ook moeilijk leven met het feit dat hij die kansen miste maar geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om het uit te fluiten.
Ik blijf hem steunen. Zijn reactie was niet correct maar begrijpbaar voor een ontgoochelde voetballer die leeft voor zijn sport en NOG ALTIJD veel betekent voor de club. Ik ben zeker dat de reactie er kwam uit ontgoocheling en teleurstelling bij het missen van die kansen. Dan heeft een speler juist steun nodig.
Ja, ik steun hem onvoorwaardelijk en hoop hem volgend jaar terug in onze kleuren te zien voetballen. Ga maar een betere, intelligentere spits gaan zoeken die betaalbaar is.
Hebben jullie nooit een verkeerde reactie gehad in een teleurstelling of ontgoocheling? Ik wel en ben blij dat dat dan met de mantel der liefde is bedekt. Iedereen maakt fouten in zijn leven.
Quatsch e...
Er werd door 10-20 man gefloten en meteen werd zijn naam door een paar 100 man gescandeerd.
Als je je dan niet gesteund voelt en alsnog zo onnozel reageert ligt het 100% aan jezelf en niet aan de supporters he.
en kan die bende nitwits die hem uitfloten ook eens recht staan? Misschien kunnen zij ook hun excuses aanbieden. Want over die - al dan niet - successo's wordt niet gesproken.
Jullie vergeten toch snel wat hij heeft gedaan en betekent voor ons clubke. Soms is de mantel der liefde de beste oplossing. In dit geval ook in mijn ogen.
Wat moeten ze dan bij Brugge, Anderlecht, Antwerp, ... doen? Wekelijks excuses aanbieden aan alle spelers?!
Ik ben zelf geen fluiter maar die spelers verdienen bakken geld en weten dat ze door een paar duizend ogen in de gaten gehouden worden.
Ze moeten er met andere woorden mee leren leven dat er wel eens iemand fluit (wat bij ons verdomme goed meevalt) en al zeker als je een kapiteinsband rond je arm hebt.
Als kapitein treed je zelf naar voor en ben je de leider en het boegbeeld van de ploeg, dan moet je er dus ook mee kunnen leven dat je soms eens rapper of harder aangepakt wordt.
Ik weet overigens van directe interne bron dat er meer en meer werknemers van Essevee zich storen aan het hautain gedrag van de heer Leye dus is het geen kwestie meer van een fout en successupporters he.

Waarom zouden we dit met de mantel der liefde bedekken en stil zwijgen?!
Respect voor de gewone supporters = 0
Respect voor de sfeergroep/-tribune = 0
Respect voor de ploeg = 0
Dit kan je niet ongemerkt laten passeren want dan geef je een verkeerd signaal en volgen er gegarandeerd nog zo'n situaties en toestanden!!!