Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!
Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?
Zoals ik afgelopen weekend al zei: het was Will McAvoy die provoceerde, beste svennay, waarop ik reageerde, en dat w??t je. Maar je kiest er voor om dat te negeren.
Hoe dan ook, dit is de omgekeerde wereld. Er bestaan geen twee fora als dit in Belgi?. Als moderator moet je voor neutraliteit zorgen, voor een gezond en volwassen debat, en moet je de club en de ploeg (als supporter) beschermen.
Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt, Leye wordt persoonlijk aangevallen, uitgemaakt en bespot, en mensen gaan de wildste zaken insinueren en dat dan aannemen voor waarheid. En het kan allemaal.
Het gaat zelfs v?rder, de moderators doen op hun gemakje mee. En als er dan reactie komt van het handvol mensen die volwassen willen reageren, die willen nuanceren, die niet willen meedoen aan de cowboy verhaaltjes, dan worden d?e mensen aangevallen. Te gek voor woorden eigenlijk.
Wil me op zich niet moeien in deze discussie tussen u en Will McAvoy en de moderatoren.
En wil ook geen nieuwe discussie uitlokken maar wil gewoon even reageren omdat jij toch in een soort waanwereld lijkt te leven wat dit forum betreft en ik u daar wil uithalen.
Maar gij kunt toch een stukske overdrijven ze.
Ge zou nog ne keer serieus kunnen verschieten mocht je wat andere fora bekijken.
"Er bestaan geen 2 fora als dit in Belgi?."

Kom op man.
Jij zou bijvoorbeeld eens het Anderlecht-forum moeten bekijken... Jij gaat z?'n ogen trekken als jij al vindt dat spelers hier worden beschimpt.

Deschacht, een zogezegd "clubicoon", wordt voor het vuil van de straat uitgemaakt en de meest enge ziektes toegewenst.
Op het Brugge-forum is het ??n marginale bende die mekaar constant loopt uit te schelden. En ook daar lopen er mensen die vinden dat het er veel te streng aan toe gaat.
Niet dat ik fora dagelijks frequenteer hoor, maar je krijgt zo eens wat mee als je eens eventjes leest.
"Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt."
Dat valt om te beginnen al h??l goed mee.
Ik bijvoorbeeld zal wrsch Lepoint in uw ogen "met de grond gelijk gemaakt hebben". Ok, dat kan, maar wat dan n?g. Dit is een voetbalforum. Denk jij nu echt dat iedereen hier allemaal mini-Patje Vandenheedes zijn? Dat wij hier zitten te typen met 54 sjalen rond onze nek en met een truitje van Skulason aan? Dat kan je toch niet verwachten?
En mods mogen van u geen mening hebben ofzo?
Gewoon wat topictiteltjes maken en that's it? Amai.
"Als mod moet je de club en ploeg beschermen."
Tegen w?t dan?

Tegen de grote boze buitenwereld en tegen forumleden hier?
Jij pakt het toch allemaal iets te serieus hoor. Het is maar een forum waar mensen hun mening geven he.