Justinho, d_trulliaj en 6 gasten bekijken dit topic.
Nieuws: Behoudens ongelukken trekt @MbayeLeye van #Essevee naar #Eupen. Akkoord op alle niveaus is nabij. Meer op HLN.be.
Ik kijk al uit naar de persconferentie!
Citaat van: Zigzag op augustus 11, 2017, 12:11:19 pmNieuws: Behoudens ongelukken trekt @MbayeLeye van #Essevee naar #Eupen. Akkoord op alle niveaus is nabij. Meer op HLN.be.Zou een prima zaak zijn...Komt ineens zijn riant loon beschikbaar en krijgen we nog een zakcentje door hem te verpatsen.
Citaat van: Goesse op augustus 11, 2017, 02:06:34 pmIk kijk al uit naar de persconferentie!... ?n naar Zulte Waregem - Eupen !! Benieuwd hoe onze supporters zullen reageren...
Kunnen ze geen "Coopmanclausule" afdwingen zodat we Hem niet meer op ons veld zien?
Nog altijd niks rond. Heb vandaag ook ergens gelezen dat Watt vanuit Engeland (ex-lierse) naar daar zou trekken. Is bij mijn weten ook een spits.
Heuj, kan dit draadje eindelijk naar de ex-spelers.400k, mooi onderhandeld !
Citaat van: Svarrogh op augustus 13, 2017, 03:17:48 pmHeuj, kan dit draadje eindelijk naar de ex-spelers.400k, mooi onderhandeld !Het grote gelijk van ons bestuur ! Knap werk.Bye bye stuk pretentie !
Citaat van: 2460 op augustus 13, 2017, 04:05:06 pmCitaat van: Svarrogh op augustus 13, 2017, 03:17:48 pmHeuj, kan dit draadje eindelijk naar de ex-spelers.400k, mooi onderhandeld !Het grote gelijk van ons bestuur ! Knap werk.Bye bye stuk pretentie !Ben blij dat ze deze keer under niet lieten doen! Maar ik ga nooit zijn goeie prestaties bij ons verloochenen! Leye deed heel dom,maar nu kunnen we een streep trekken onder die onnozelheid en mag de bagger stoppen. Onbegrijpelijk dat hij zo'n aftocht verkiest ipv een mooi eerbetoon,wat een domme jongen maar wel een heel goeie voetballer!