Klein vraagje aan de sfeergroep: konden die truitjes niet in een meer opvallende kleur gemaakt worden ? Dat zwart valt totaal niet op in de tribune.
Ik heb me gisteren geamuseerd en dat komt ook voor een groot deel door jullie! Chapeau! Vanop de oude tribune bekeken, vond ik het stukken beter dan vorig jaar. De sfeer komt veel beter over. Die nieuwe tribune is ideaal voor een sfeeractie a la Dormund...
kijken van 12:58 tot 13:02http://nieuws.vtm.be/stadion/151463-essevee-start-seizoen-met-winst
Toch echt zonde dat de gangmakers de clubkleuren niet dragen.
Daar heb ik ook schrik voor. Bezoekersvak is echt een enorm mooi vak om sfeer te maken. Nuja, 't zal een jaar zoeken en 'tjollen' zijn. Maar als we der allemaal voor gaan, kunnen we ons niks verwijten. Eens 't nieuwe Vak X er staat, kunnen we weer gas geven.Song ivm Oli mag dan idd ook stoppen, tussen de 'Forza' in. Hoe jammer het ook is, hij is weg...
Een tip voor terugreis van Standard. Indien mogelijk met de bussen af te spreken voor plaspauzes op de zelfde plaats. daar er ook meedere bussen van Standard zijn. bij problemen ben je dan toch meer op u gemak als je allemaal samen bent vorig jaar ook meegemaakt 2 bussen Essevee en 6 bussen Standard, ja dan sta je daar.
De bovenste rijen bleven ook zitten in het sfeervak... We zouden de hele tribune moeten meekrijgen.... Toen ze bij de 2-1 begonnen te jennen van "boeren" gingen we er toch mooi over...
Voor de mensen die via TV volgen: Komen wij een beetje goed door?
ik kreeg tijdens de match van mijn vrouw een sms-ke: "kunnen die gasten niets anders zingen dan boeren? En dienen trommel werkt op de zenuwen!" kheb et al zelf ook eens gezegd, der bestaat meer dan 1 liedje, hou de baby-liedjes thuis en hou de trommel enkel vo nen inzet of voor nen keer nen duw in de rug te geven...