Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 67434 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #260 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:13:00 am »
Met alle respect maar op de familie tribune hoor je dus niets van de 'sfeer' aan de overkant..

Is dit op de andere tribunes ook zo?
Ik denk dat er nu zo een +/- 200 man zingt in een tribune van pakweg 1000/1500 man? het is inderdaad geen hels lawaai  maar goed. Ik vind de eerste stap die vandaag is gezet prima. Uiteindelijk zullen er nog stappen gezet moeten worden plus dat de jonge jongens nog wat baard in de keel krijgen. En de oudere heren onder ons de weg vinden naar dat vak en dat die kinderen plaats maken.

Die jongens zullen wel mannen worden, zolang bestaat onze sfeertribune nu ook nog niet, bij andere ploegen is dit al veel langer kunnen groeien. We zitten nu in de fase dat we juist hebben leren stappen, binnenkort gaan we wel kunnen lopen.
Geef het nog vijf jaar en dan gaat er wel wat meer klinken.
In tussentijd wil ik wel even zeggen ondanks de kritiek die hier soms opduikt, proficiat aan SLC voor wat ze al bereikt hebben en bedankt voor jullie inzet.
Zet SLC in dat bezoekersvak en je gaat die gasten ook beter horen hoor.

EsseveeFORUM

« Reactie #260 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:13:00 am »

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #261 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:23:03 am »
Met alle respect maar op de familie tribune hoor je dus niets van de 'sfeer' aan de overkant..

Is dit op de andere tribunes ook zo?
Ik denk dat er nu zo een +/- 200 man zingt in een tribune van pakweg 1000/1500 man? het is inderdaad geen hels lawaai  maar goed. Ik vind de eerste stap die vandaag is gezet prima. Uiteindelijk zullen er nog stappen gezet moeten worden plus dat de jonge jongens nog wat baard in de keel krijgen. En de oudere heren onder ons de weg vinden naar dat vak en dat die kinderen plaats maken.

Die jongens zullen wel mannen worden, zolang bestaat onze sfeertribune nu ook nog niet, bij andere ploegen is dit al veel langer kunnen groeien. We zitten nu in de fase dat we juist hebben leren stappen, binnenkort gaan we wel kunnen lopen.
Geef het nog vijf jaar en dan gaat er wel wat meer klinken.
In tussentijd wil ik wel even zeggen ondanks de kritiek die hier soms opduikt, proficiat aan SLC voor wat ze al bereikt hebben en bedankt voor jullie inzet.
Zet SLC in dat bezoekersvak en je gaat die gasten ook beter horen hoor.

Zou SLC willen verplaatsen wanneer ze nog een hoek dichtbouwen?
Who the fuck is Alex Ferguson, if you have Francky Dury

Offline essevee5381

• Leden
  • SLC
« Reactie #262 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:54:05 am »
De hoek voor de bezoekers is inderdaad wel de perfecte plaats in het stadion om luid te gaan. Trechter/megafoon effect... wij zijn momenteel een tribune appart met open hoeken waar veel geluid verloren gaat.
Vandaag was idd een goede stap in de juiste richting. Mede dankzij de goede uitslagen momenteel. Want dit is natuurlijk de grootste factor qua sfeerbeleving.
Maar nu hebben we al iets om op terug te vallen als mensen staan te mopperen voor hun handen eens in de lucht te steken of eens voor een splitsing te zorgen in het vak.
Iets wat vandaag ook voorviel... die persoon dan ook duidelijk gemaakt dat hij daar niet op de juiste plaats staat..
verhuizen naar een hoekvak zou eventueel een oplossing zijn als de club geen inspanning zou doen om het huidig vak aan te pakken..
Maar dat is voor de toekomst natuurlijk...

South Lane Crew.

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #263 Gepost op: augustus 20, 2019, 08:49:36 am »
De sfee van gisteren vorig seizoen nooit gezien. Goed gdaan, SLC ! Hopelijk gaan jullie in grote getale mee naar STVV, om Essevee richtint top 6 te stuwen. Ze dtonden dicht op elkaar, en dat deed met aan vakje X van vroeger denken. Qua kinderen begrijp ik de opmerking. Maar veralgemeen niet. Mijn zoon is ook maar 13 (met de grote clubvlag centraal), maar mazkt veel sfeer, hoor. Op naar de volgende. Good work, boys !

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #264 Gepost op: augustus 20, 2019, 09:31:46 am »
hoog glas zetten in bezoekersvak en zal al stiller zijn...

komt wel goe
als wij het horen ist ok ;)