Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 79765 keer)

Offline Pringless

• Global Moderator
  • Leden
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #280 Gepost op: oktober 31, 2019, 12:50:27 pm »
Heb gisteren ook veel mensen rondom mij horen sakkeren op die vlag. Ik weet niet of het een idee is wanneer er een aanval voor doel is om even te stoppen met zwaaien? Tot de actie weer voorbij is? Ik heb er niks op tegen, dit hoort in een sfeervak! Het is maar een idee om iedereen tevreden te stellen.
SV TILL I DIE

EsseveeFORUM

« Reactie #280 Gepost op: oktober 31, 2019, 12:50:27 pm »

Offline moenie

• Leden
« Reactie #281 Gepost op: oktober 31, 2019, 03:01:44 pm »
Heb gisteren ook veel mensen rondom mij horen sakkeren op die vlag. Ik weet niet of het een idee is wanneer er een aanval voor doel is om even te stoppen met zwaaien? Tot de actie weer voorbij is? Ik heb er niks op tegen, dit hoort in een sfeervak! Het is maar een idee om iedereen tevreden te stellen.

tegen dat de vlag (veilig) beneden is dan is de aanval 9/10 al gepasseerd

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #282 Gepost op: oktober 31, 2019, 05:53:40 pm »
Dus sfeer maken en de match volgen gaan niet samen?? Straf, dit. Ik vrees dat dit tegen RSCA  opnieuw tot kritiek leidt! En dat is sowieso niet ok voor de sfeer! Ik ben totaal niet iemand die er anderen in betrekt om mijn gelijk te halen. Mijn zoon is 12, is zot van vlaggen. Je herkent hem met zijn 2 aan elkar genaaide supportersvlaggen, bij elke match. Dus ik ben heeeeeel vlag-minded. Ik ben alleen van oordeel dat het matchverloop mee de sfeer bepaalt! En als je die niet kan volgen...ja dan wordt het lastig. Vooral die discussies tijdens de rust hoeven niet.  Dat biergooien, met flyers smijten is idd allesbehalve! Maar dat waren duidelijk mannen die het beu zijn (maar de verkeerde manier van communiceren kozen). Tot slot: de zijvakken interesseren mij niet. Het zicht is anders.  Ik ga al 25 jaar naar Essevee , dus ik ga nie laten om mjn gedacht te zeggen. Het mag niet ontaarden in een welles-nietes spel. Niiet gezond. Maar het zou jammer zijn dat sfeermakers tribune 2 laten linksliggen hierdoor. Ik bracht 4 man mee, en t was al van dadde. En nee...het waren rasechte Esseveefans ! Hopelijk komt het ondertussen tot een constructieve oplossing. Ben benieuwd !

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #283 Gepost op: oktober 31, 2019, 06:10:34 pm »
Dus sfeer maken en de match volgen gaan niet samen?? Straf, dit. Ik vrees dat dit tegen RSCA  opnieuw tot kritiek leidt! En dat is sowieso niet ok voor de sfeer! Ik ben totaal niet iemand die er anderen in betrekt om mijn gelijk te halen. Mijn zoon is 12, is zot van vlaggen. Je herkent hem met zijn 2 aan elkar genaaide supportersvlaggen, bij elke match. Dus ik ben heeeeeel vlag-minded. Ik ben alleen van oordeel dat het matchverloop mee de sfeer bepaalt! En als je die niet kan volgen...ja dan wordt het lastig. Vooral die discussies tijdens de rust hoeven niet.  Dat biergooien, met flyers smijten is idd allesbehalve! Maar dat waren duidelijk mannen die het beu zijn (maar de verkeerde manier van communiceren kozen). Tot slot: de zijvakken interesseren mij niet. Het zicht is anders.  Ik ga al 25 jaar naar Essevee , dus ik ga nie laten om mjn gedacht te zeggen. Het mag niet ontaarden in een welles-nietes spel. Niiet gezond. Maar het zou jammer zijn dat sfeermakers tribune 2 laten linksliggen hierdoor. Ik bracht 4 man mee, en t was al van dadde. En nee...het waren rasechte Esseveefans ! Hopelijk komt het ondertussen tot een constructieve oplossing. Ben benieuwd !
Absoluut gelijk Fredje dat je uw gedacht zegt, natuurlijk! Maar, u zult moeten accepteren dat SlC hierin niet mee gaat en bij hun standpunten blijft.

Offline dot

• Leden
« Reactie #284 Gepost op: november 02, 2019, 02:06:12 pm »
Gevolg van het vlagzwaaien is wel dat na de eerste 20min de helft wegtrekt uit die zone en de andere helft niet meer meezingt uit onbegrip/ergernis. Gevolg: vaste mensen weten dat je beter daar niet gaat staan en plaatsen worden ingenomen door de eenmalige toeristen. Gaat maar over 100-tal mensen maar is wel je centrale deel in de tribune dat de sfeer naar boven toe over moet brengen. We maken graag mee sfeer, vandaar dat we daar al jarenlang plaatsnemen, maar ik kom in de eerste plaats nog altijd om iets van de wedstrijd te zien anders ga ik wel naar een karaokebar.
Voor SLC is dit minder belangrijk, maar eerlijk gezegd merk je dit ook vaak aan jullie songkeuze. Op het moment dat je het vuur er kan inbrengen gaan jullie door met een monotoon liedje dat je beter zingt op een dood moment in de match bv. (vind ik)
Dit zijn 2 negatieve puntjes maar voor het overige zijn jullie goed bezig, maar denk eraan dat je in thuismatchen met 100 man niet veel bereikt.