Ik snap die kritiek niet echt, zeker met verleden jaar in het achterhoofd. Ja, we speelden niet zoals tegen Genk,ja we hadden maar 2 kansen de eerste helft en een kans of 4 in de tweede helft,maar het verschil met verleden jaar is REALISME, San Iker, hoeveel keer heb jij,TERECHT, de steen niet geworpen naar Dury dat hij meer moest spelen naar de kwaliteiten van de ploeg? Verleden jaar bleef hij spelen zoals met de ploeg met Hazard/Malanda/Berrier en andere in de ploeg,met heel hoge back's wat met die ploeg niet haalbaar was.
Vandaar ook dat ik het verstandig vond om zo laag te staan,in blok,dus ook De Ridder, die verdedigend echt wel zijn job deed,aanvallend was het natuurlijk minder,maar Brugge had het daar moeilijk mee. Komt daarbij dat we na het verlies van tegen Beveren echt wel de punten nodig hadden, deze match,nog maar de 5de match met bijna een heel nieuw team was heel belangrijk voor zowel het vertrouwen als de stand.
Mag een speler nog groeien,De Ridder heb ik al heel mooie dingen zien doen,net zoals Thiam(nog maar 4 matchen dat hij speelt),het is nog allemaal niet top, maar beiden hebben toch een heel goeie mentaliteit op posities die niet hun beste positie is (Thiam is een diepe spits,De Ridder speelt liever in de rol van tegen Genk of op links). Geef die gasten toch eens de kans om zich in te spelen.
Ik sta niet weigerachtig tegen gehuurde spelers,elke ploeg in Belgi? gaat spelers huren, maar niet teveel(2,ten hoogste 3)en ze moeten echt wel een meerwaarde bieden(probleem is, je weet dit niet vantevoren).
Wat Bossut betreft,iedereen ziet dat hij niet goed in zijn vel zit,geen vertrouwen,niet uitkomen wanneer hij moet, zijn uittrappen, maar tweede helft is het dankzij hem dat we nog voor stonden, ge moet eerlijk zijn, ik hoop dat hij daardoor wat meer vertrouwen krijgt.