Zelden zo'n kolkend Regenboogstadion meegemaakt als gisteren tegen Anderlecht!!!Chapeau voor alle aanwezige supporters gisteren en vooral voor vak X!!!Ik krijg nog kouwe rillingen als ik eraan terugdenk...
Citaat van: die hard essevee?r op april 22, 2013, 03:32:55 pmZelden zo'n kolkend Regenboogstadion meegemaakt als gisteren tegen Anderlecht!!!Chapeau voor alle aanwezige supporters gisteren en vooral voor vak X!!!Ik krijg nog kouwe rillingen als ik eraan terugdenk...enkel vak x ? nee hoor de kant van de vijvers hebben ook hun steentje bijgedragen wat een sfeer
Ja het mag in de verf gezet worden, kant vijvers heeft de vibe ook goed te pakken! Doe zo verder.
Citaat van: Soulscream op april 22, 2013, 09:02:36 pmJa het mag in de verf gezet worden, kant vijvers heeft de vibe ook goed te pakken! Doe zo verder.Eretribune was ook in vorm, desondanks alle mauven daar. Echt degoutant, en dan zijn ze verbaasd over knokpartijen. Doet alleen maar meer deugd door de zege.
Citaat van: Naessens C op april 22, 2013, 10:45:09 pmCitaat van: Soulscream op april 22, 2013, 09:02:36 pmJa het mag in de verf gezet worden, kant vijvers heeft de vibe ook goed te pakken! Doe zo verder.Eretribune was ook in vorm, desondanks alle mauven daar. Echt degoutant, en dan zijn ze verbaasd over knokpartijen. Doet alleen maar meer deugd door de zege. toch nie gevochten geweest gisteren ? of wel?
Citaat van: svzw81 op april 22, 2013, 10:59:17 pmCitaat van: Naessens C op april 22, 2013, 10:45:09 pmCitaat van: Soulscream op april 22, 2013, 09:02:36 pmJa het mag in de verf gezet worden, kant vijvers heeft de vibe ook goed te pakken! Doe zo verder.Eretribune was ook in vorm, desondanks alle mauven daar. Echt degoutant, en dan zijn ze verbaasd over knokpartijen. Doet alleen maar meer deugd door de zege. toch nie gevochten geweest gisteren ? of wel?Toch wat opstootjes opgemerkt. Wat wil je ook...
Inderdaad, kant vijvers kolkte! Senioren vielen in de armen van de jonge gasten. KIPPENVEL.
Citaat van: Glitch. op april 22, 2013, 11:21:53 pmInderdaad, kant vijvers kolkte! Senioren vielen in de armen van de jonge gasten. KIPPENVEL.Naast mij zat bijna zeker een Anderlecht supporter, maar die heeft van heel de match geen woord durven zeggen... Op zich heb ik er niet zoveel problemen mee, zolang ze niet recht springen of uitdagen.
Bij Brugge hadden doen ze dat toch? pff niet aan beginnen.
Citaat van: Soulscream op april 24, 2013, 06:17:03 pmBij Brugge hadden doen ze dat toch? pff niet aan beginnen.Bij hun is het gewoon "NOO SWEAT!" "NO GLORY" De tussenstand is wel geen slecht idee.
Citaat van: Pringless op april 24, 2013, 09:40:03 pmCitaat van: Soulscream op april 24, 2013, 06:17:03 pmBij Brugge hadden doen ze dat toch? pff niet aan beginnen.Bij hun is het gewoon "NOO SWEAT!" "NO GLORY" De tussenstand is wel geen slecht idee.en doede da dan ook als we achterstaan?
Tip voor stadionomroepers: om nog meer sfeer erin te krijgen, doe eens zoals Bayern thuis.http://youtu.be/dS10rZEFpSY?t=2m4sVooral met de tussenstand score.