Auteur Topic: [17] MEITE Soualiho - ex speler  (gelezen 125374 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.303
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #200 Gepost op: februari 02, 2017, 01:03:41 pm »
Zijn laatste 3 matchen zijn alleszins geen referentie...
Eens een dipje moet kunnen, is nog een jonge speler. Moest iedere match perfect zijn..
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #201 Gepost op: februari 02, 2017, 01:13:24 pm »
Zijn laatste 3 matchen zijn alleszins geen referentie...
Eens een dipje moet kunnen, is nog een jonge speler. Moest iedere match perfect zijn..
Is ook ergens normaal, zal wel weer beter gaan spelen, vond het gisteren knap en terecht  van Dury om hem te vervangen,zo krijg je hem terug weer scherp(maar misschien was hij gekwetst, maar dacht het niet).

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.269
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #202 Gepost op: februari 02, 2017, 07:44:59 pm »
Zijn laatste 3 matchen zijn alleszins geen referentie...
Eens een dipje moet kunnen, is nog een jonge speler. Moest iedere match perfect zijn..
Klopt en daarnaast moeten we rekening houden met het feit dat er veel clubs aan zijn mouw trekken en zo in zijn hoofd kruipen waardoor de concentratie wat verslapt!

Offline Prluut

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #203 Gepost op: februari 03, 2017, 12:51:18 am »
Als je leest in het artikel hierboven 'Ik ga overal kijken en luisteren. Ik denk dat eind deze maand de keuze valt.', dan moet hij daar toch fel mee bezig geweest zijn. Kan een verklaring zijn voor zijn zwakkere prestaties van de laatste weken. Hopelijk zijn ze er nu uit en kan hij de komende maanden bevrijd spelen.
Voor een goeie PO1 hebben we echt een top Meit? nodig.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #204 Gepost op: februari 03, 2017, 08:35:52 am »
Als je leest in het artikel hierboven 'Ik ga overal kijken en luisteren. Ik denk dat eind deze maand de keuze valt.', dan moet hij daar toch fel mee bezig geweest zijn. Kan een verklaring zijn voor zijn zwakkere prestaties van de laatste weken. Hopelijk zijn ze er nu uit en kan hij de komende maanden bevrijd spelen.
Voor een goeie PO1 hebben we echt een top Meit? nodig.

Denk een beetje combinatie van alles. De staat van de velden waar we op spelen ligt er trouwens de laatste tijd erbarmelijk bij (ook bij ons hoor) Alleen in kortrijk en daar speelde hij toch redelijk goed en lag het veld iets beter? Misschien dat Meite hier meer last van ondervind dan anderen? Maar het zou natuurlijk geen excuus mogen zijn. Hopelijk kan hij terug wat rust vinden nu en zondag hopelijk terug top tegen Gent.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #205 Gepost op: februari 03, 2017, 09:01:26 am »
Als je leest in het artikel hierboven 'Ik ga overal kijken en luisteren. Ik denk dat eind deze maand de keuze valt.', dan moet hij daar toch fel mee bezig geweest zijn. Kan een verklaring zijn voor zijn zwakkere prestaties van de laatste weken. Hopelijk zijn ze er nu uit en kan hij de komende maanden bevrijd spelen.
Voor een goeie PO1 hebben we echt een top Meit? nodig.

Denk een beetje combinatie van alles. De staat van de velden waar we op spelen ligt er trouwens de laatste tijd erbarmelijk bij (ook bij ons hoor) Alleen in kortrijk en daar speelde hij toch redelijk goed en lag het veld iets beter? Misschien dat Meite hier meer last van ondervind dan anderen? Maar het zou natuurlijk geen excuus mogen zijn. Hopelijk kan hij terug wat rust vinden nu en zondag hopelijk terug top tegen Gent.

Hij zal wel geprikkeld zijn door Dury nu en Gent is een topploeg. Ik geloof dat hij er gaat staan.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 803
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #206 Gepost op: februari 03, 2017, 09:35:02 am »
[
Hij zal wel geprikkeld zijn door Dury nu en Gent is een topploeg. Ik geloof dat hij er gaat staan.

Ik zelf zit niet in vak X maar mss zou het wel leuk zijn als we hem eens voor de match vocaal kunnen ondersteunen. Met de ondertoon van "jongen, 't is de laatste weken mss wel wat minder maar wat je hier gepresteerd heb de laatste maanden is ongezien en we staan nog steeds 100% achter jou !"

Ik denk dat hij ook mentaal wel een duwtje kan gebruiken...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.713
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #207 Gepost op: februari 03, 2017, 09:50:59 am »
[
Hij zal wel geprikkeld zijn door Dury nu en Gent is een topploeg. Ik geloof dat hij er gaat staan.

Ik zelf zit niet in vak X maar mss zou het wel leuk zijn als we hem eens voor de match vocaal kunnen ondersteunen. Met de ondertoon van "jongen, 't is de laatste weken mss wel wat minder maar wat je hier gepresteerd heb de laatste maanden is ongezien en we staan nog steeds 100% achter jou !"

Ik denk dat hij ook mentaal wel een duwtje kan gebruiken...

Yup, ik denk dat het inderdaad wel tijd is om hem naar een (nog) hoger niveau te duwen met wat extra vocaal geweld. Kunnen we wel gebruiken voor PO1 en om bijgevolg zijn prijs nog wat te pushen. :)


Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #208 Gepost op: februari 03, 2017, 09:52:31 am »
[
Hij zal wel geprikkeld zijn door Dury nu en Gent is een topploeg. Ik geloof dat hij er gaat staan.

Ik zelf zit niet in vak X maar mss zou het wel leuk zijn als we hem eens voor de match vocaal kunnen ondersteunen. Met de ondertoon van "jongen, 't is de laatste weken mss wel wat minder maar wat je hier gepresteerd heb de laatste maanden is ongezien en we staan nog steeds 100% achter jou !"

Ik denk dat hij ook mentaal wel een duwtje kan gebruiken...

We'll do! ;)
No pain, no gain.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 994
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #209 Gepost op: februari 03, 2017, 01:26:02 pm »
[
Hij zal wel geprikkeld zijn door Dury nu en Gent is een topploeg. Ik geloof dat hij er gaat staan.

Ik zelf zit niet in vak X maar mss zou het wel leuk zijn als we hem eens voor de match vocaal kunnen ondersteunen. Met de ondertoon van "jongen, 't is de laatste weken mss wel wat minder maar wat je hier gepresteerd heb de laatste maanden is ongezien en we staan nog steeds 100% achter jou !"

Ik denk dat hij ook mentaal wel een duwtje kan gebruiken...

Heel goed idee ;)!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #210 Gepost op: februari 03, 2017, 02:28:18 pm »
[
Hij zal wel geprikkeld zijn door Dury nu en Gent is een topploeg. Ik geloof dat hij er gaat staan.

Ik zelf zit niet in vak X maar mss zou het wel leuk zijn als we hem eens voor de match vocaal kunnen ondersteunen. Met de ondertoon van "jongen, 't is de laatste weken mss wel wat minder maar wat je hier gepresteerd heb de laatste maanden is ongezien en we staan nog steeds 100% achter jou !"

Ik denk dat hij ook mentaal wel een duwtje kan gebruiken...

Dat is supporteren zoals het hoort !! Chapeau. 

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #211 Gepost op: februari 03, 2017, 02:43:24 pm »
Hij is nog vrij jong, niet zo ervaren maar heeft wel bakken talent. Voor die kerel is dit ook geen evidente situatie. Je komt op het moment dat het voor de prijzen is. Daardoor komt je al wat meer onder druk, neem daar nog eens bij dat alle interesse van (sub)toppers uit Europa ook van invloed is op een speler. Hij speelt al een haast een volledig seizoen op topniveau op die manier speel je als snel wat minder want beter kan bijna niet, uiteraard met alle ogen op u gericht en met de critici op de eerste rij. De hele ploeg presteerde de laatste tijd iet wat minder en dat is niet meer dan normaal denk ik dan maar we tonen weerbaarheid en we weten en bewijzen dat we het kunnen. Wees gerust, de ploeg zal wel opnieuw groeien en Dury zal wel zorgen dat iedereen zich terug super voelt, ook onze Sou. Alleen daarom is het belangrijk om even alle stress weg te krijgen (lees: zo snel mogelijk po1 veilig stellen)
One Essevee!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.713
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #212 Gepost op: februari 04, 2017, 03:53:13 pm »
Zit topmiddenvelder in dipje? "Hij is een diamant, maar ik zal ander instrument moeten zoeken om verder te polijsten"
FRANCKY DURY EN HEIN VANHAEZEBROUCK OVER SOUALIHO ME?T?
04 februari 2017 14:50 via voetbalkrant.com
 
Zulte Waregem wist zich voor de finale van de Beker van Belgi? te plaatsen, maar Soualiho Me?t? werd bij de rust wel al vervangen door Francky Dury. Zit hij in een dipje? De coach ?n de tegenstander van zondag (Gent) reageren.

Soualiho Me?t? was in het begin van dit seizoen werkelijk incontournable ?n geweldig sterk. Week na week kwam hij in de lijstjes helemaal bovenaan terecht, maar de laatste weken was het net iets minder met de vormcurve van de geweldenaar.

In de bekermatch in Eupen zat hij andermaal niet in de wedstrijd, oogde hij nonchalant - ook al zijn probleem bij Lille - en had hij het ook moeilijk tegen de kwieke middenvelders bij de Panda's. Toch is er allerminst reden tot paniek: "Sou is een diamantje", blijft Dury vol lof. "Maar ik zal misschien een nieuw instrument moeten zoeken om hem verder te polijsten."

Hij zal er zondag wel staan
-Hein Vanhaezebrouck

Ook bij tegenstander Gent blijven ze op hun hoede. "Iedere speler heeft wel eens een dipje in zijn vorm. Hij zal er snel terug staan en ik denk niet dat Dury hem op de bank gaat houden zondag", blikte Hein Vanhaezebrouck al eens vooruit op het treffen met Essevee.

Dat vermoeden wij ook niet meteen. Maar toch: ook Marrone maakte een goede indruk de laatste weken. "Zo'n spelers moet je ook minuten gunnen. Ze op de bank laten zitten, dat is voor niemand zijn vertrouwen goed. Hij heeft een ander profiel en is erg kalm aan de bal. Daarom bracht ik hem ook in tegen Eupen", besloot Dury.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-02-04/francky-dury-en-hein-vanhaezebrouck-over-soualiho-mete

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #213 Gepost op: februari 05, 2017, 09:25:57 am »
Welke speler speelt er een gans seizoen (iedere wedstrijd) een topmatch? Niemand, zelfs de Messi's en Ronaldo's niet.

Als hij een dipje heeft, dan is dit het ideale moment. Klaarstomen voor de bekerfinale en dan knallen in de play-offs!!!

We pakken de dubbel!!!  :D

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #214 Gepost op: februari 05, 2017, 10:22:28 am »
Welke speler speelt er een gans seizoen (iedere wedstrijd) een topmatch? Niemand, zelfs de Messi's en Ronaldo's niet.

Als hij een dipje heeft, dan is dit het ideale moment. Klaarstomen voor de bekerfinale en dan knallen in de play-offs!!!

We pakken de dubbel!!!  :D

Meite is minder van juist voor de winterstop. Sommige matchen valt het echt wel op dat zijn gekende actie (bal afnemen en dan tussen twee of drie man door omschakelen) niet meer lukt en dat hij minder fel is in de duels of te traag (beide goals op Charleroi).
Laat ons hopen dat dit dipje rap over is en hij vandaag bewijst wat hij waard is. Als hij de fantasietjes weg laat zal dat wel lukken.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.326
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #215 Gepost op: februari 08, 2017, 06:57:10 am »
Meit? is al 12 miljoen euro waard. Essevee start de besprekingen met Leverkusen en Monaco (Het Nieuwsblad)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.696
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #216 Gepost op: februari 08, 2017, 10:43:44 am »
Realiseert Zulte Waregem een supertransfer van 12 miljoen euro? Leverkusen en Monaco liggen alvast in polepositie
via voetbalkrant.com

Terwijl de wintermercato gesloten is, gaat het gespeculeer over de toekomst van Soualiho Me?t? ongehinderd voort. Een toptransfer voor ruim 12 miljoen euro is immers in de maak.

Niemand twijfelt er nog aan dat Zulte-Waregem de aankoopoptie van 300.000 euro voor 15 juni zal lichten. Op die manier wordt Meit? eigendom van Essevee, dat 60 procent moet afstaan aan Lille bij een eventuele transfer.
De kans is groot dat die er in de zomer komt. Meit? weet goed wat hij wil: een overgang naar een club uit de Engelse top 8 of een ander interessant project als dat van Leverkusen of Monaco. Engelse bronnen spreken zelfs al van een voorakkoord met de club uit het prinsdom.

4,8 miljoen

De komende dagen gaat Zulte Waregem, dat 12 miljoen euro wil vangen voor zijn goudhaantje, gesprekken aan met de ge?nteresseerde clubs, meldt Het Nieuwsblad. Het ziet er dus naar uit dat een toptransfer er komt. De herfstkampioen zou in dat geval 4,8 miljoen euro overhouden.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-02-08/zulte-waregem-wil-goed-verdienen-aan-soualiho-mete?ref=team_news

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 803
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #217 Gepost op: februari 08, 2017, 11:02:33 am »
4,8  voor Meite
3,5 voor Lerager

premie bij bekerwinst ???  Iemand een idee ?

premie voor poulefase uefa = 3 miljoen ??

Zou bijna verdubbeling budget zijn.

Wel uw middenveld kwijt...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.696
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #218 Gepost op: februari 08, 2017, 11:09:11 am »
4,8  voor Meite
3,5 voor Lerager

premie bij bekerwinst ???  Iemand een idee ?

premie voor poulefase uefa = 3 miljoen ??

Zou bijna verdubbeling budget zijn.

Wel uw middenveld kwijt...

Normaal is rechtstreekse plaatsing voor EL 2.6 miljoen direct.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #219 Gepost op: februari 08, 2017, 11:10:52 am »
4,8  voor Meite
3,5 voor Lerager

premie bij bekerwinst ???  Iemand een idee ?

premie voor poulefase uefa = 3 miljoen ??

Zou bijna verdubbeling budget zijn.

Wel uw middenveld kwijt...

Laten we eerst maar PO1 zekerheid hebben en proberen de finale te winnen. Al de rest is wishfull thinking.