Azo sympthiek van RSCA - als we ons goudhaantje naar hen laten gaan voor de helft van wat een ander geeft, mogen we nog eens wat spelers lenen (zonder aankoopoptie?). Blij dat de Brusselaars ondanks de verzuurde relatie toch met ons zaken willen doen.
Als het van ons naar hen is doen ze niet moeilijk...
Maar ik denk dat Meit? zelf die transfer niet gaat willen. Net als zijn entourage. En daarnaast wordt Lille niet echt beter van een lagere prijs waarbij Essevee een paar spelers krijgt, dus die zullen hier ook tegen zijn.
Ik versta gewoon niet hoe - ofwel die journalist - ofwel het bestuur van Anderlecht, zo wereldvreemd kan zijn voor nog maar te denken na wat ze ons vorige zomer gelapt hebben dat we hen nog eens een plezierke zouden doen...
Een plezierke?
7 miljoen Euro opstrijken voor ne speler die je voor een habbekrats gehaald hebt.
Doe mij ook maar een plezierke als ge wilt!
Zelfs al krijgen we er 'slechts' 40% van.
Laat ons serieus zijn, h?. Die waanzinnige bedragen die de ronde doen zijn echt wel van de pot gerukt en met een hele serieuze korrel zout te nemen.
Wat mij betreft mag Meit? volgende mercato gerust voor 7 miljoen naar Anderlecht verkassen.
En als we daar dan nog uitleenbeurten van (een) speler(s) die onze sportieve cel interesseren kunnen aan vasthangen (liefst met aankoopoptie natuurlijk), zoveel te beter!