Auteur Topic: Abonnementen - seizoen 2016-2017  (gelezen 105015 keer)

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #200 Gepost op: juni 17, 2016, 11:01:05 pm »
Kan je eigenlijk van plaats veranderen tijdens de voorrangsperiode? We willen met 4 gaan samen zitten aan de kant vijvers. We zitten nu per twee in verschillende vakken? Moeten we wachten totdat de vrije verkoop start? We hebben alle vier een abo.
Ja wachten tot de vrije verkoop start.
SV TILL I DIE

Offline tappi

• Leden
  • South Lane Crew
« Reactie #201 Gepost op: juni 17, 2016, 11:01:22 pm »
Kan je eigenlijk van plaats veranderen tijdens de voorrangsperiode? We willen met 4 gaan samen zitten aan de kant vijvers. We zitten nu per twee in verschillende vakken? Moeten we wachten totdat de vrije verkoop start? We hebben alle vier een abo.

De voorrangsperiode is enkel van toepassing als je je huidige plaats wil behouden. Als je wil veranderen van plaats, moet je wachten tot de vrije verkoop start.
No pain, no gain.

Offline gmt

• Leden
« Reactie #202 Gepost op: juni 17, 2016, 11:11:57 pm »
Volgens mij kan je in de voorangsperiode altijd kiezen,de bestaande plaats of een andere plaats.da maar normaal is ook.

Offline Tjompe

• Leden
  • Motherfucker from hell
« Reactie #203 Gepost op: juni 18, 2016, 11:10:06 am »
Volgens mij kan je in de voorangsperiode altijd kiezen,de bestaande plaats of een andere plaats.da maar normaal is ook.
Dus als er een andere abonnee voor mij gaat verlengen en hij vraagt mijn plaats gaat hij die ook krijgen... ik denk het niet.

Offline Vossie

• Leden
« Reactie #204 Gepost op: juni 18, 2016, 11:30:51 am »
Krijgen we dit jaar als vaste abonneehouder geen brief meer omtrent de abonnementen?
Mijn opa zijne appel werkt niet meer, daarmee de vraag.

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #205 Gepost op: juni 18, 2016, 11:34:26 am »
Dus als er een andere abonnee voor mij gaat verlengen en hij vraagt mijn plaats gaat hij die ook krijgen... ik denk het niet.

Je kan kiezen, maar het moet uiteraard een vrije plaats zijn, eens de voorrangsperiode verlopen is gaan alle plaatsen die niet verlengd zijn terug open.

Hoe zou je anders al een abbo kunnen kopen in de nieuwe staantribune..

Offline Kristof73

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #206 Gepost op: juni 18, 2016, 11:37:43 am »
Dergelijke vragen stel je best aan de club zelf dan krijg je te minste juiste info!

Offline tappi

• Leden
  • South Lane Crew
« Reactie #207 Gepost op: juni 19, 2016, 09:31:06 am »
"Beste supporters,
om de sfeer in ons stadion optimaal verder te laten groeien hebben jullie al vernomen dat de Sfeergroep plaats zal nemen in vak 203 centraal in de nieuwe staantribune. Iedereen die zich geroepen voelt om zich iedere week 100 procent te geven en mee te werken aan acties en de topsfeer binnen ons vernieuwde stadion kan een voucher voor dit vak bekomen waarmee hij zijn abonnement voor vak 203 kan aanschaffen. Bedoeling van deze vouchers is een vak te cre?ren met vaste supporters die zich elke week 90 minuten lang willen geven voor onze club En alzo fungeren als basis voor de sfeer in tribune 2 en het volledige Regenboogstadion. Vouchers zijn gratis en verkrijgbaar voor iedereen ouder dan 14 jaar. Deze vouchers zullen ter beschikking zijn aan de stand van de Sfeergroep SLC op de eerste training op 25 juni, op de fandag op 10 juli en op de volgende 3 data in caf? Fools Garden, namelijk op vrijdag 1 juli van 19u tot 22u, zaterdag 2 juli van 16u tot 18u en op vrijdag 8 juli van 19u tot 22u. Op de oefenwedstrijden kunnen vouchers ook vrijblijvend bekomen worden bij Geert, Tappi of verantwoordelijken van de Sfeergroep (southlanecrew@gmail.com of geert.titeca@hotmail.com)."

Bron: Supportersfederatie Esseveefans.
No pain, no gain.

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #208 Gepost op: juni 19, 2016, 10:14:20 am »
En mijn zoon van 12 jaar die ze iedere week heeft mag het op zijn buik schrijven

Offline Bert4

• Leden
« Reactie #209 Gepost op: juni 21, 2016, 12:33:28 pm »
Nu wordt duidelijk waarom Essevee koos voor het pretparkthema :)

http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1518

SAMENWERKING TUSSEN ESSEVEE EN BELLEWAERDE

Voetbalclub SV Zulte Waregem en familiepark Bellewaerde hebben een partnership afgesloten voor het seizoen 2016-2017. Die samenwerking kadert in de nieuwe abonnementencampagne van Essevee waarbij het Regenboogstadion wordt omgedoopt tot het Essevee Pretpark met de sfeertribune achter doel als de allernieuwste attractie. De waarden van Bellewaerde als familiepark komen overeen met die van SV Zulte Waregem als familieclub.

De nieuwe abonnementencampagne van Essevee draait rond het Essevee Pretpark met als doel de totaalbeleving van het vernieuwde Regenboogstadion extra in de verf te zetten. Essevee en Bellewaerde besloten om de handen in elkaar te slaan. Bellewaerde is met de unieke mix van attracties, dieren en natuur, het familiepark bij uitstek.

Voordelen samenwerking
?Dankzij deze samenwerking kunnen abonnees van Essevee aan een voordeeltarief, 27 euro in plaats van 31 euro, naar Bellewaerde?, aldus Sylvie De Beer van Bellewaerde. ?Tijdens de abonnementenverkoop zullen er ook enkele prijzen vanuit Bellewaerde verloot worden onder de supporters. De mascotte van Bellewaerde zal aanwezig zijn op bepaalde evenementen en wedstrijden.?

Commercieel Manager van SV Zulte Waregem Tyas Kastelijn: ?Deze samenwerking past in de visie van de club. Wij zijn een familieclub en Bellewaerde is een echt familiepark. De samenwerking gaat perfect samen met onze abonnementencampagne voor dit seizoen en we kunnen onze abonnees een leuk voordeel geven. Dit is het begin van een mooie samenwerking en wie weet kunnen we in de toekomst ook een Essevee-fandag organiseren in Bellewaerde."

Offline velociraptor

• Leden
« Reactie #210 Gepost op: juni 24, 2016, 11:41:30 pm »
Heb   nog geen uitnodiging gekregen ? Zie nu per toeval dat voorrangsperiode bijna voorbij is.......... ::) ::) ::) :-\

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #211 Gepost op: juni 26, 2016, 01:14:36 pm »
gisteren om abonnementen geweest ,50 euro meer betaald dan vorig seizoen.
en niets erbij gekregen.andere jaren kreeg je nog een resem kortingbonnen,nu niets ,nada,noppes.

Offline Patje

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #212 Gepost op: juni 26, 2016, 01:47:02 pm »
gisteren om abonnementen geweest ,50 euro meer betaald dan vorig seizoen.
en niets erbij gekregen.andere jaren kreeg je nog een resem kortingbonnen,nu niets ,nada,noppes.
Ik betaal 30 euro meer maar in principe zijn er ook twee matchen meer dus daar kan ik mee leven. Die bons maken me niets uit want ik woon 60 km van Waregem en kan ze toch niet gebruiken. Ik hoorde wel dat met de Essevee kaart (zo heet dat nu) er hier en daar wel korting zal kunnen verkregen worden (bv bij de nieuwe partner Bellewaerde is dat al zo).
Wat ik erger vind is dat de oud abonnees geen brief in de bus kregen. Als ik rond mij kijk in de tribunes zie ik toch veel mensen van iets oudere leeftijd waarvan ik betwijfel of ze internet hebben of gebruiken.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #213 Gepost op: juni 26, 2016, 01:50:37 pm »
Ik betaal 30 euro meer maar in principe zijn er ook twee matchen meer dus daar kan ik mee leven. Die bons maken me niets uit want ik woon 60 km van Waregem en kan ze toch niet gebruiken. Ik hoorde wel dat met de Essevee kaart (zo heet dat nu) er hier en daar wel korting zal kunnen verkregen worden (bv bij de nieuwe partner Bellewaerde is dat al zo).
Wat ik erger vind is dat de oud abonnees geen brief in de bus kregen. Als ik rond mij kijk in de tribunes zie ik toch veel mensen van iets oudere leeftijd waarvan ik betwijfel of ze internet hebben of gebruiken.
Volledig correct Patje, onbegrijpelijk dat er geen brieven werden opgestuurd,dit kost ons abonnementen!

Offline Bert4

• Leden
« Reactie #214 Gepost op: juni 26, 2016, 03:48:51 pm »
Er zijn toch wel brieven rondgestuurd?

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #215 Gepost op: juni 26, 2016, 04:10:07 pm »
Er zijn toch wel brieven rondgestuurd?

geen brief gezien . wij hebben 2 abonnementen en alleen een kaart gekregen van het pretpark.

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #216 Gepost op: juni 26, 2016, 04:52:40 pm »
Ik heb ook geen brief gezien

Offline Will McAvoy

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #217 Gepost op: juni 27, 2016, 10:26:47 am »

Jij gaat er dus vanuit dat we PO2 spelen... Mooi.

Offline esseveer

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #218 Gepost op: juni 27, 2016, 10:32:04 am »
ook geen brief gezien er zyn nog mensen die geen computer hebben

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #219 Gepost op: juni 27, 2016, 10:43:59 am »
Jij gaat er dus vanuit dat we PO2 spelen... Mooi.
Daar gaat het abonnement ook van uit, want PO2-matchen zijn inbegrepen. Normaal gezien (als de logica gerespecteerd wordt) zou het PO1-abonnement nu iets goedkoper moeten zijn, of toch alleszins niet duurder.