Nu wordt duidelijk waarom Essevee koos voor het pretparkthema
http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1518SAMENWERKING TUSSEN ESSEVEE EN BELLEWAERDE
Voetbalclub SV Zulte Waregem en familiepark Bellewaerde hebben een partnership afgesloten voor het seizoen 2016-2017. Die samenwerking kadert in de nieuwe abonnementencampagne van Essevee waarbij het Regenboogstadion wordt omgedoopt tot het Essevee Pretpark met de sfeertribune achter doel als de allernieuwste attractie. De waarden van Bellewaerde als familiepark komen overeen met die van SV Zulte Waregem als familieclub.
De nieuwe abonnementencampagne van Essevee draait rond het Essevee Pretpark met als doel de totaalbeleving van het vernieuwde Regenboogstadion extra in de verf te zetten. Essevee en Bellewaerde besloten om de handen in elkaar te slaan. Bellewaerde is met de unieke mix van attracties, dieren en natuur, het familiepark bij uitstek.
Voordelen samenwerking
?Dankzij deze samenwerking kunnen abonnees van Essevee aan een voordeeltarief, 27 euro in plaats van 31 euro, naar Bellewaerde?, aldus Sylvie De Beer van Bellewaerde. ?Tijdens de abonnementenverkoop zullen er ook enkele prijzen vanuit Bellewaerde verloot worden onder de supporters. De mascotte van Bellewaerde zal aanwezig zijn op bepaalde evenementen en wedstrijden.?
Commercieel Manager van SV Zulte Waregem Tyas Kastelijn: ?Deze samenwerking past in de visie van de club. Wij zijn een familieclub en Bellewaerde is een echt familiepark. De samenwerking gaat perfect samen met onze abonnementencampagne voor dit seizoen en we kunnen onze abonnees een leuk voordeel geven. Dit is het begin van een mooie samenwerking en wie weet kunnen we in de toekomst ook een Essevee-fandag organiseren in Bellewaerde."