Jij gaat er dus vanuit dat we PO2 spelen... Mooi.
Help, probeer mijn abo te verlengen, maar geraak er niet door.Ik vind mijn abo terug in mijn bestellingen, maar er staat ongeldige bestelling. Iemand enig idee?
Heb je al eens eerder online verlengd?
Ja, vorig jaar ook op deze manier gedaan. Of heeft het te maken met de vrije verkoop die morgen start?
Waarom is het nog niet mogelijk uw abonnement te verlengen maar op een andere plaats, online?
Vroeg ik mij ook al af...
Voorrangsperiode zit erop ...
Dus zou toch alles moeten open komen te staan om online of in de shop aan te kopen zeker?!
Een abo verlengen online is simpel. Als je online nieuwe abonnees wil aanbieden, moet je natuurlijk een systeem voorzien waar je open plaatsen kan aanklikken. Dat is dus een iets andere insteek. Uiteraard zou dat moeten kunnen, maar zal essevee dat systeem op IT niveau nog niet af hebben. Op het vlak van online ticketing lopen ze hier lichjaren achter ten opzichte van het buitenland.
Gisteren abonnement gaan afhalen, redelijk druk aan het onthaal met rijen tot buiten (toch een 20tal minuten moeten wachten). Blijkbaar kan je in vak 203 (middelste vak staantribune) enkel een abonnement nemen als je een voucher van de sfeergroep hebt.
Ik hoorde gisteren dat ze ongeveer aan hetzelfde aantal zitten of vorig jaar deze periode !Maar hoeveel dit is weet ik niet .
Normaal moet je in 203 een abonnement kunnen nemen op de bovenste rijen want de onderste 400 plaatsen zijn voorbehouden voor de sfeergroep... Dit vak bevat zo'n 700-800 plaatsen dus zouden er nog 300-400 moeten kunnen aangekocht worden zonder voucher!