Kaya zal wel starten he in plaats van Brebels.
1e wedstrijd van het seizoen. Dury zal wel met zijn sterkste equipe willen beginnen. Weet als geen ander hoe moeilijk het is om een slechte start weg te werken, zie 2 seizoenen geleden.
Al hoor ik die verhaaltjes niet graag over "belangrijk een goede start te nemen".
Het belangrijkste is dat je kwaliteit hebt, en dan neem je automatisch wel een goede start.
Die opgelegde kans die Brebels daar miste tegen NEC... Meer kan je al niet mis doen bij mij.
Dat was gewoon ?cht het abc van het voetbal. Het enige wat hij moest doen was gewoon r?stig die bal binnenkant voetje aan de 1e paal binnenleggen. (zoals Trajkovski op aangegeven van Rossini zo eens mooi een goal maakte thuis tegen OH Leuven, 1e match vh seizoen toen onder Kalezic) Ipv daarvan schoot hij hem een huis over.
Ik hoop echt dat Dury hem daarop attent gemaakt heeft, al moet Brebels dat in de eerste plaats gewoon zelf beseffen hoe hij moet ageren in zo'n situatie.
Al zie ik Brebels natuurlijk veel liever bezig dan De Ridder.
Los daarvan opletten van Eupen. Tonen zich toch vlotscorend tegen serieuze tegenstanders (Malaga en Bochum oa) in de voorbereiding. Sowieso stond Eupen de laatste jaren bekend voor hun technische voetballers. En we weten allemaal dat die goed zijn in het begin van het seizoen als het zonnetje schijnt en de velden er als biljartlakens bijliggen.