oke hoeveel foto's willen jullie?
Ik zie hier helemaal niets ??
Citaat van: neutraal op augustus 31, 2017, 06:28:12 pmIk zie hier helemaal niets ??Ik denk dat Mogul een probleem heeft met het doorsturen.
ik heb deze opties niet staan ... is dit beperkt tot bepaalde mensen misschien?
Iedereen kan toch een afbeelding toevoegen? Icoontje staat boven de 'boze emoticon'. Eerst even uploaden via imgur of puush ofzo en dan image url toevoegen tussenin.
Citaat van: Naessens C op augustus 31, 2017, 10:14:55 pmIedereen kan toch een afbeelding toevoegen? Icoontje staat boven de 'boze emoticon'. Eerst even uploaden via imgur of puush ofzo en dan image url toevoegen tussenin.Neen dat heb ik liever niet ... (op een dag verdwijnen die en dan is de info weg hier)Citaat van: depinguin op augustus 31, 2017, 09:15:52 pmik heb deze opties niet staan ... is dit beperkt tot bepaalde mensen misschien?Klik es op dat kruisje
Citaat van: Frederik op augustus 31, 2017, 11:01:53 pmCitaat van: Naessens C op augustus 31, 2017, 10:14:55 pmIedereen kan toch een afbeelding toevoegen? Icoontje staat boven de 'boze emoticon'. Eerst even uploaden via imgur of puush ofzo en dan image url toevoegen tussenin.Neen dat heb ik liever niet ... (op een dag verdwijnen die en dan is de info weg hier)Citaat van: depinguin op augustus 31, 2017, 09:15:52 pmik heb deze opties niet staan ... is dit beperkt tot bepaalde mensen misschien?Klik es op dat kruisje Werkt niet hoor, zal enkel iets voor admins zijn
Citaat van: Naessens C op augustus 31, 2017, 11:27:35 pmCitaat van: Frederik op augustus 31, 2017, 11:01:53 pmCitaat van: Naessens C op augustus 31, 2017, 10:14:55 pmIedereen kan toch een afbeelding toevoegen? Icoontje staat boven de 'boze emoticon'. Eerst even uploaden via imgur of puush ofzo en dan image url toevoegen tussenin.Neen dat heb ik liever niet ... (op een dag verdwijnen die en dan is de info weg hier)Citaat van: depinguin op augustus 31, 2017, 09:15:52 pmik heb deze opties niet staan ... is dit beperkt tot bepaalde mensen misschien?Klik es op dat kruisje Werkt niet hoor, zal enkel iets voor admins zijnen nu ?