Auteur Topic: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV  (gelezen 17016 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #60 Gepost op: augustus 05, 2017, 01:10:06 pm »
ik zou de sart op cuevas zetten, als je dat doet neem je al veel van de sterkte van stvv af!

Offline sv4life

  • Leden
  • Berichten: 47
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #61 Gepost op: augustus 05, 2017, 01:21:56 pm »
ik zou de sart op cuevas zetten, als je dat doet neem je al veel van de sterkte van stvv af!
alles is beter dan de sart tegen 'de sart' te zetten.
Ik weet het niet maar ik denk dat je tegen uw broer minder snel een voet gaat zetten. Al is dat ook voor zijn broer ook het geval.
T kan een voordeel of een nadeel zijn.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.258
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #62 Gepost op: augustus 05, 2017, 01:24:52 pm »
ik zou de sart op cuevas zetten, als je dat doet neem je al veel van de sterkte van stvv af!
Euhm, Cuevas is terug naar Chelsea en speelt niet meer voor STVV toch??  ??? :o ::)
Zelfs al was hij er, dan nog zou het De Sart zijn taak niet zijn om hem op te vangen want Cuevas opereert vanop links dus hij zou tegenover De Pauw en De Fauw staan.
« Laatst bewerkt op: augustus 05, 2017, 01:26:36 pm door svennay »

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #63 Gepost op: augustus 05, 2017, 02:00:09 pm »
EXSCuus ik kan nie op de naam komen van de man die vorige week ?cht uitblonk bij stvv was de speler die op de 10 speelde...ceballios die is het ;)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.258
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #64 Gepost op: augustus 05, 2017, 03:44:45 pm »
EXSCuus ik kan nie op de naam komen van de man die vorige week ?cht uitblonk bij stvv was de speler die op de 10 speelde...ceballios die is het ;)
Ceballos is en opereerde vanop de linksbuiten hoor. ;)
Maar hem moeten ze beletten van in te snijden en dat zal inderdaad de taak van De Fauw, De Sart en ..., die naast hem net voor de verdediging staat, zijn.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.754
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #65 Gepost op: augustus 05, 2017, 07:42:17 pm »
Zelfde opstelling als vorige week.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.689
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #66 Gepost op: augustus 05, 2017, 07:51:15 pm »
Opstelling


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.689
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #67 Gepost op: augustus 05, 2017, 11:04:07 pm »
Niet teveel overschot, maar winnen is winnen. Jammer dat de goal pas kwam toen STVV met 10 kwamen te staan.  De kansen kwamen ook regelmatig es via centraal, wat een verademing is tov vorige seizoenen waar alles via de flanken kwam en dan naar de 16 geschept werd ...

Veel mooie dingen gezien, smaakt naar meer.
6 op 6 is een goeie start! :)


Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.946
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #68 Gepost op: augustus 05, 2017, 11:17:50 pm »
Dit was een heel potig stvv..
Voetballen kwamen ze alleszins niets doen..

Wat heb ik genoten van de sart !
Verder ook heel sterke Kaya, de pauw en Heylen

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.477
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #69 Gepost op: augustus 05, 2017, 11:42:26 pm »
Goed werk vandaag, maar in de tweede helft hebben we aanvallend niet genoeg gehaald uit de vele mogelijkheden die zich voordeden.
Olayinka is eigenlijk flankspeler en spits tegelijk. Hierdoor leek het wel of Saponjic de spits teveel was.
Volgende 3 weekends wordt onze ploeg serieus getest. Daarna kunnen we pas zeggen wat we nu precies waard zijn.
Maar we hebben alvast onze start niet gemist en dat met een doelpuntensaldo van 7-0
Bostyn goed gekeept. Hij zal beter en beter worden.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #70 Gepost op: augustus 06, 2017, 12:51:14 am »
Bostyn goed gekeept. Hij zal beter en beter worden.

Nogal kort door de bocht, die heeft geen 3 ballen moeten pakken.

Verdiende overwinning, tegen een stug STVV, dat enkel loerde op de counter.
Gelukkig viel de rode kaart, wat het een stuk makkelijker maakte.
Vizier van sommigen stond idd niet altijd op scherp, ?aponjić beetje een anonieme wedstrijd vandaag.

De verdediging staat voorlopig als een huis, weer weinig weggegeven, behalve die penaltyfase met Heylen misschien.

Hopelijk is die aankoopoptie van De Sart betaalbaar. Veel loopvermogen, inzet en een pass en lange bal die mag gezien worden.

Ben benieuwd naar volgende week  :)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #71 Gepost op: augustus 06, 2017, 01:38:25 am »
Simpelweg verdiende overwinning tegen een ploeg die hier nooit gekomen is om te voetballen. We dwingen nu al respect af blijkbaar

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #72 Gepost op: augustus 06, 2017, 08:25:29 am »
stug stvv, na de 1-0 viel het toch wat stil. genoten van De Pauw, wat een aanwinst! Ik moet zeggen aangenaam verrast van Olayinka, veel gelopen, leuke dribbels. Alleen wat meer rendement , betere voorzetten nodig van hem.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.673
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #73 Gepost op: augustus 06, 2017, 09:16:00 am »
Goeie wedstrijd.
Vooral de tweede helft (na die rode kaart) was een verademing in vgl met vorig seizoen. Met een uitmuntende De Pauw in een glansrol.
Veel meer snelheid en diepgang in het spel. Veel meer beweging. Met deze spelers ben je niet afhankelijk van ingeoefende patronen, deze kunnen zelf ook een actie maken. Olayinka, wat een speler! Geef die nog wat meer overzicht en iets balvaster en dat wordt onze volgende topper.

Middenveld had het ook niet moeilijk tegen zwak STVV. Maar op bepaalde momenten zag je toch dat er net iets te veel ruimte tussen Coopman en De Sart had. Daar waar Me?te vorig jaar constant op zijn positie bleef, gaan De Sart en Coopman iets meer uit positie lopen. Tegen dit STVV was dat natuurlijk geen probleem, tegen betere tegenstanders zou dat wel een probleem kunnen vormen.

Nog 1 punt: die lange ballen van Bostyn... Tjonge jonge daar kan ik mij ook aan ergeren. Eerst een halfuur kijken waar ie hem naar toe gaat trappen. Dan, pats een lel er op en de bal valt niet eens in de buurt van een speler van ons. Soit, ik zou toch opteren voor Leali. Alle respect voor Bostyn. Een doelman van Juve met 150 matchen Serie A en Olympiakos op de teller zet je niet voor deze Bostyn op de bank.

Op naar Brugge, eerste echte waardemeter van het seizoen!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.477
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #74 Gepost op: augustus 06, 2017, 11:20:08 am »
Die Olayinka kan mij wel bekoren hoor. Wat een fysiek heeft die man ! Is overal : verdedigend, op de flank links en rechts en nog eens centraal. Als hij niet te persoonlijk wordt, gaan we er nog veel plezier aan beleven !
Wat Bostyn betreft : Toch twee cruciale reddingen verricht.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #75 Gepost op: augustus 06, 2017, 11:31:14 am »
Die Olayinka kan mij wel bekoren hoor. Wat een fysiek heeft die man ! Is overal : verdedigend, op de flank links en rechts en nog eens centraal. Als hij niet te persoonlijk wordt, gaan we er nog veel plezier aan beleven !
Wat Bostyn betreft : Toch twee cruciale reddingen verricht.
2? Ik zag maar 1 redding en deze bal moest hij gewoon pakken hoor
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #76 Gepost op: augustus 06, 2017, 11:33:50 am »
2cruciale reddingen... Ballen die een 14 jarige ook heeft.
2de kans mag er in eerste instantie zelf niet komen, want moet al lang eerder op de bal zijn. Maar Vostyn is zowat de grootste lijnplakker in 1ste klasse.
Dury en Hamalainen kwamen ook zot van zijn uittrappen, dat is dus nog dramatischer dan Bossut.

Soit, heeft 2x de 0, dus je kan hem er niet vervangen.

Spel zelf was goed in 1ste kwartier, daarna wat weggezakt. Als de tegenstander potig is krijgen we moeilijker voet aan grond.
2de helft tegen 10 man wel weer goed voetbal. Er zit spelvreugde in dit team.
Enige die wat tegenvalt is Saponjic, in het spel zelf niet echt een krak.

Volgens Nieuwsblad wil Dury er nog wat bij. Ik vraag mij af wat.
Zou het een tupe Gueyr kunnen zijn? Iemand die oorlog kan maken als de tegenstander alles vast zet?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #77 Gepost op: augustus 06, 2017, 11:50:30 am »
Je komt er nog mee weg als je tegen de Eupens en Sint-Truidens speelt.
Maar stel je eens voor: Bostyn in de hel van Sclessin...

Er zijn momenteel 2 posities die mij wat zorgen baren: keeper en spits.

Die bal in het slot moet hij ook altijd tussenkomen, maar plakt idd weer op zijn lijn.
Om nog maar te zwijgen van zijn voetenspel. Maar ja noem mij buiten Neuer eens een keeper die ?cht iets met zijn voeten kan. Daarom staan ze ook in de goal, omdat ze er voetballend geen ene reet van kunnen.

Kijk, als Leali echt zo goed was en indruk zou maken op training, uitstraling zou hebben, dan zou die wel spelen he. Ben 1 keer naar de training kunnen gaan kijken deze week en zijn voetenspel viel me al tegen.

Gaan toch moeten hopen dat die Leali wat meevalt, want met een beetje pech is Bossut lang out.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #78 Gepost op: augustus 06, 2017, 12:07:25 pm »
Eerste kwartier inderdaad goed, daarna moeilijker tot aan de rust. Vreselijk ploegje dat Sint-Truiden, had er meer van verwacht na hun overwinning tegen Gent, maar ik had die match dan ook niet gezien. Waren gisteren werkelijk nergens. Rode kaart hielp ons natuurlijk wel. Maar bijvoorbeeld tweede helft, 1-0 voor Zulte Waregem, met tien man achter de bal, ze leken zelfs niet ge?nteresseerd in counteren.

Dat was natuurlijk ook de verdienste van Essevee. Hoog, snel en in blok druk zetten, zelfs in de 92e minuut spurtjes trekken. H??l knap! Bij momenten ook best mooi voetbal, altijd in de combinatie met goesting naar voor, meer moet dat niet zijn. Bij balverlies meteen de man met de bal onder druk zetten, ruimtes klein houden en zo snel terug balbezit. Zoiets gaat natuurlijk makkelijker tegen Sint-Truiden dan tegen pakweg Kums en co. Nu, het ziet er een leuk, gebalanceerd ploegje uit met inderdaad heel wat spelvreugde, technisch kunnen en aanvallende intenties. Hier en daar zal het wat te 'licht' zijn, dat zie je ook wel, maar niettemin zou dit wel eens een tof seizoen kunnen worden.

Perfecte start hoe dan ook. Zes op zes, zeven goals voor en nul tegen en bij momenten knap voetbal.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Speeldag 02 : 05/08/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #79 Gepost op: augustus 06, 2017, 12:29:26 pm »
Citaat
Idd,geen gefluit...en respect voor Steppe ook aub.Applaus voor beiden zelfs, zeker als we winnen :)
En zo geschiedde..knap gedaan SLC/tribune4.
Mooie en verdiende zege.Desart beresterk,Kaya verlost van het alle-ballen-naar-ML-syndroom.Ook Heylen en Depauw/fauw en Hama sterk.
Dik tevreden,merci essevee !!!!
« Laatst bewerkt op: augustus 06, 2017, 01:53:53 pm door svennay »